Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 160.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

bl4ckv0id avatar
34 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2023, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép váz, szép festés. Átgondoltan lehet elvezetni a fékcsövet és a hátsó váltó bowdenezését. Geometria jó és sportos, nem sokban tér el a Woodlands Pro MTB-től. A hátsó fék nyereg nagyon helyesen a hátsó háromszögben van, IS szabványú konzollal. Az is előny, hogy menetes a középcsapágy-ház, nem szeretem a préselt középrészt.

Hátrány

Ha valaki nem szereti, akkor külső vezeték elvezetés, nekem előny.

Tapasztalat

Csak vázat vettem, nem komplett biciklit. A gyári felszereltségnél jobb alkatrészeket szereltem rá. Deore 1x10-es hajtás, Alfine/XT fékek, FUNN alkatrészek. A kerekek nem 28"-os trekking fajták, hanem 27,5"-osak.

Teljesen én szereltem össze, így jók a beállítások. ;)

Erre ajánlom

Trekking, városi sportosabb gépet építeni.

Ennyiért vettem
53000
Csatolt képek
Csepel Woodlands Cross 700c 2.1  2023 trekking
váz
Csepel Woodlands Cross 700c 2.1  2023 trekking
felszerelve, menetkészen
Szerinted hasznos?

DT-HB avatar
2 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2022, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sajnos nem sok pozitívumot tudok írni. Nagy csalódást okozott a Woodlands. Kerülendő!

Hátrány
  • Egy rakás FOS. Aki teheti, NE VEGYEN CSEPELT!!!
  • Megvásárlás után kéthetente szervíz (már bérletem van a szervízbe)
  • A váltó amit gyárilag adnak hozzá, azt azonnal cserélendő! Shimano Altus --> Ennél vacakabb egy váltót nem láttam még!

 

Ennyiért vettem
300000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bighlo avatar
1 vélemény
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű, jól eltalált darab. alap csapágyazásokkal, agyakkal nincs gond (kormány, pedál, kerék), fék karok váltókarok nem koptak ki idő előtt. teleszkóp is jól bírja. lánc sem nyúlt még el. 950Km körül járok.

Hátrány

össze szerelés minősége botrányos, ellenőrizve kaptam a boltba (azt mondták erre kell várni picit), majd pár napra rá első kör után kb. 10Km gyakorlatilag az összes küllőm lelazult, hátsó fék elállítódott pofa beleért a tárcsába, és az első váltó is megmakacsolta magát legfelülre már fel se tudtam tenni. elvittem egy öreg szakihoz, ő végig húzta a csavarokat, újra állított szinte mindent. azóta probléma mentes.

Tapasztalat

majd két év után.

Erre ajánlom

aszfalt, de nem sértődik meg ha lemész ;)

Ennyiért vettem
145000
47 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):
Csepel Woodlands Cross,

700C


anyag:

7005 alu


méretek:
  • M
  • L

 
színválaszték:

szürke/sárga


villa (teló):

Suntour NEX MLO 63mm


Meghajtás

hajtókar:

Csepel WAK, Alu, négyszögtengelyes, 175mm, 48/38/28T


lánc:

KMC Z-99


középrész:

Monoblock


első váltó:

Shimano Altus FD-M191


hátsó váltó:

Shimano Alivio RD-M430


Kerék

külső gumi:

Kenda Kross Supreme 700 ×35C


Irányítás

váltókar:

Shimano Altus SL-M370, 3 ×9sp


kormány:

Csepel Paragramm 31,8/700mm/9°, alu


markolat:

Csepel Paragramm habszivacs, 130mm


kormányszár:

Csepel WAK 31,8 ×75/90/105 mm 7° Alu


kormánycsapágy:

Csepel WAK, 1 1/8”, Félintegrált


nyereg:

Csepel WAK Comfort


nyeregcső:

Csepel WAK, alu 27,2 ×400mm


Fék

tárcsafék:

Shimano BR-M355 tárcsafék


 
féktárcsa:
  • 160 mm CL tárcsa (első)
  • 160 mm CL tárcsa (hátsó)

tömeg:

13,5 kg


 
további információk:

nyeregcső bilincs: Csepel WAK, 31,8mm


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 termékkel kapcsolatban: