Szép, elegáns kinézet.
Kifejezetten szép festés.
Az árához képest jó váltók és fékek.
Kényelmes váz.
Városban gyors, fürge, fordulékony.
Nagyon gyengék az alap gumik (külső és belső egyaránt).
Kényelmetlen ülés (bár ez nyilván szubjektív, én egyből cseréltem).
Markolat határeset, előbb utóbb cserélni fogom.
Az első tárcsaféket szervizben sem sikerült beállítani, ha úgy tűnik, minden oké, akkor egy-két fékezés után a fékbetétek újra beleérnek a tárcsába. Egyenlőre még kínlódom vele.
A fő probléma viszont, hogy amikor le akartam cseréltetni a külsőket egy normálisabbra, akkor derült ki, hogy az új 35-ös külső beleér az első váltóba. Egyszerűen nincs elég hely a váltó és a hátsó kerék között! Megnéztük a nagyon gagyi gyári gumijával is, ami kevésbé ballonos, és ott is nagyon kicsi a távolság. Esőben vagy földúton simán belekeni a kerék a sarat a váltóba.
Sok kínlódás árán végül egy 28-as Continental Contactot sikerül felrakni rá, így van kb. 6 mm a gumi és a váltó között. Viszont mivel a pesti kátyúk miatt direkt olyan bringát kerestem, ami vastagabb gumikkal is elgurul, elég csalódott vagyok és hosszú távon nem hiszem, hogy ez jó megoldás lesz.
Mivel a váz és a hátsó kerék pozíciója is fix, az egyetlen megoldás az lehet, ha az első váltót lecseréltetem egy olyanra, ami kevésbé lóg be a kerék elé. Viszont ez egy vadi új és annyira azért nem is olcsó bringánál elég bizarrul hangzik.
Nagyon tetszett a Baddog Pointer és mindenhol nagyon jókat is olvastam róla. Viszont ez a váz-hátsó kerék-első váltó probléma nagyon gáz és elég csalódott is vagyok miatta. Egy magára vmit is adó gyártónak azért figyelnie kéne az ilyesmire.
Így kizárólag városban és aszfalton tudom elképzelni.