- A fékek elegendőek ehhez a Budapest Férfi 28" kerékpárhoz. Nincsenek nagy igénybevételnek kitéve, de a dolgukat elvégzik.
- Városban ideális a gyári áttét, hát, még miután egy hirtelen ötlettől vezérelve a családfő átfűzette a hátsó kereket Nexus-3-ra, még használhatóbb lett cirkálásra a masina.
- Rövid távon kényelmes is lehet, bár ahhoz koppig kitolt nyereg, teljesen leengedett és leforgatott kormány kell.
- Dinamós világítás, erős szerkezet, csomagtartó.
- Elegáns pezsgő-szürke színösszeállítás, feketével vegyítve. Café cruiser hangulatú a Schwinn-Csepel Budapest 28".
- Igénytelen, minimalista olcsó gépezet.
- Hi-ten acél, a grammhuszárok kerüljék.
- Nagyon rossz hajtókar, 80 kiló alatt képes hajolni, hát, még ha valaki nehezebb terheli.
- a gyári műanyag pedálok cserések, ha nem, akkor 3 hét múlva. :-) kritikán aluli minőség és vicces kinézet.
- Csúnya, igénytelen hegesztések, vastag csövek, esztétikailag nem egy szépség.
- A műanyag sárvédők dísznek vannak rajta. Egyrészt eléggé "gádzsi" hatást keltenek kinézetükkel, másrészt városi cirkáló tempónál sem védenek semmit. Nadrágszár-cipő, valamint HÁTIZSÁK vagy KABÁTHÁT tocsogni fog a víztől. Szóval sárvédő van, de minek?
- A csomagtartója a 2010-es modellévűnek elég vékonyka, nem terhelhető, alig pakolható.
- A dinamós világítás fényereje sok kívánnivalót hagy maga után, maga a lámpa is hamar kiég.
- Olcsó, alsó kategóriás alkatrészek, sokszor gyárilag rossz összeszerelés, részegen fűzött kerekek.--> mindenképp érdemes egy alapos átzsírzás-centrírozás a kerékpáron vásárlás után. (szerintem.. de erre a gyárban ménem gondolnak?)
Legfőbb hátránya pedig az a Budapest Férfi 28" -nak, hogy az áttételezés csak városban használható. Ha már szomszédfalu távolságban gondolkodsz, akkor vicces lehet, mert óriási pedálfordulat-számmal se nagyon fogsz előrehaladni.
Városban rohangásztam vele jóideig. Kompromisszum-megoldás, azoknak, akiknek vagy nincs szemük,vagy nincs igényük. Használtpiacon a régi cro-moly városi-trekking bicók olcsóbban többet nyújtanak, ráadásul sokakon 50-52 fogas nagytányér van elöl,hátul 14-től induló menetes 5 sebis sor, külső váltó. Ezerszer jobban megéri egy olyasmi vétele, mint ezé. Olcsóbb-jobb-tartósabb-értékállóbb.
ha reklámozhatom egy ismert ismerőst:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.454782211242180.105670.189232881130449&type=1
EZ városi gép...
Tulajdonképp' jó szívvel semmire. Bár tudja a dolgát, de sokkal jobb vételek vannak a klasszikus városi cirkálók közt, jobb áron, jobb használhatósággal, és kb. 6-7 kilóval könnyebb súlyban..