Csepel Royal 3* városi/cruiser/fitnesz

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 119.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-15 (16 vélemény)
Rendezés

Emese18 avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem női vázas Shimano Nexus 7 agyváltóval szerelt példányom volt belőle, kiválóan működött. 

Nagyon jól mutat, divatos, jól össze lehet válogatni a színeket. 

Mivel divatos, ezért könnyen és jól eladható ha már nem kell. 

Gyors, szépen lehet vele suhanni. :)

Hátrány

Minden hónapban volt egy hátsó defektem (defektvédett gumi és jó felniszalag mellett is, kb 4-500 km-et mentem egy hónapban), viszont az agyváltó miatt nem lehetett útközben normálisan javítani, mert nagyon be volt szoorulva a váltó a vázba, a szervizben két srác kellett hozzá hogy ki és vissza tegye a kereket....

Minden kis úthibát iszonyúan megéreztem, gyakorlatilag bántott a saját biciklim... 

Hosszabb túrákon iszonyúan fájt rata mindenem, bárhogy is állítgattuk a bicót. Mondjuk mentségére szóljon, hogy nem is Balaton körre lett kitalálva, én meg ilyenek mentem vele. :D 

Nagyon nehéz volt, s mivel női vázas ezért a fogása is rossz, ha valamiért fel kellett juttatni egy lépcsőn, vagy feltenni egy vinatra, azzal nagyon megizzadtam... 

Tapasztalat

Ha arra használja az ember amire való, akkor szerintem jó választás. Így utólag biztos hogy nem kéne megint, de akkor nagyon szerettem, igazából vele szerettem meg annyira a bicózást, hogy elkezdtem kicsit komolyabban tekerni. 

Erre ajánlom

Városi rohangászósnak, munkába járáshoz, kigurulni a haverokkal a Rómaira hekkezni... 

Ennyiért vettem
125000
Mért tömeg
15 g
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

radioman987 avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

csak a 3* vázszettről nyilatkoznék, a többi nem stock(najó, a kormány+stucni az. a befogót/goto 110mm/ nem szeretem, bár nincs rá panasz, a kormány/chrono/ viszont szuper darab, nem cserélném semmire). anno 24k-ért jutottam hozzá zsír újan, garival a szetthez, év boltja volt. most már jó sok közös emlékünk van, pár ezer km-el mögöttünk. amit elmondhatok, hogy bírja a nyüstölést, nem sír a szája. 85-90kg között rakom neki, nem sajnálom, de hősiesen helytáll. olcsó, jó, lehet szeretni, csak ajánlani tudom. ízlés nem vitatéma, de a gyári színek nem túl acélosak, kivéve a barnát, az egész pofás.

 

 

szerethető cucc, jó kis vázszett ez :)

Hátrány

a kidolgozásban vannak időnként hibák, láttam már olyat, amiben gyárilag úgy járt a kerék, mint az ökörhugyozás, a festésre nem vigyáznak a szállításnál és a (márka)boltban(...), rendszeresen van leverődés, bár ez nem a gépezet hibája alapvetően. a hegesztések zömmel szépek, néha előfordul hiba.  a legnagyobb hátránya, amit most már kezdek nem szeretni, az a súlya. bivaly nehéz egy dög. 

Tapasztalat

ennyi pénzért jobb nincs. jó ideje keresem az utódját, de se Mo-n, se máshol nem találtam egyelőre értelmes áron élhető alternatívát.

Erre ajánlom

pénztárcakímélésre, első építésnek, igénytelen gépnek, csakis városba. 

Ennyiért vettem
24000
Mért tömeg
3600 g
22 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dernovics avatar
1 vélemény
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • gyors
  • relatíve könnyű
  • gyönyörű
  • nincs váltó ( nem tud elromlani)
Hátrány
  • minden úthibát megérez az ember 
  • relatíve drága ( átlagi szegedi fizetés nettó 200 ezerhez képest drága)
  • nincs váltó ( emelkedőn azért el lehet fáradni)
Tapasztalat

Körülbelül 1 hónapja vásároltam. Sokat gondolkoztam rajta, hogy megéri-e 144 ezer Forintért. Végül megláttam boltban, és nem bírtam ellenállni. Fekete-fehér színben nagyon bejön, és sokan megcsodálták, hogy milyen szép kerékpár tulajdonosa lettem! Az ára azért ijesztő ígyis számomra, de sok embert kérdeztem, illetve itt is sok véleményt olvastam és ezek alapján arra jutottam, hogy 100 ezer Forint alatt normális biciklit sajnos nem lehet kapni, használtat pedig nem szerettem volna!

Nem fixi biciklinek használom, az még várat magára, viszont az elmondható, hogy ritkán van olyan Szegeden, hogy valaki lehagyna. Piszok gyors! Bár autóutakon gyorsan eléri az ember a végsebességet, ebben az esetben tanácsos áttételt váltani! Illetve emelkedőkön, ha valaki nem edzett, akkor jól jöhet a váltó. Én azért meg vagyok nélküle! Ami nagy hátránya, hogy tényleg nagyon ráz! Persze ebben közrejátszanak az utak borzasztó állapota, hihetetlen milyen állapotok uralkodnak Szegeden! 

Barátnőm is vett egy csepel velencei női biciklit. Összehasonlítva a kettőt, egy jó 5-10 km/h különbség van a két bicikli sebessége között! Viszont sokkal kényelmesebb az ő biciklije. Mind az ülés, mind a kormány. Valamit valamiért....

 

Összességében elégedett vagyok a biciklivel, mert gyorsan eljutok mindenhova. Napi szinten használom, busz és gyaloglás helyett, ezzel járok munkába. 2,5 km-es távolságot 8-10 perc alatt tudom le, szemben a 30-35 perces sétával. A rázkódást is meg lehet szokni, inkább csak akkor zavaró, ha átül az ember egy másik biciklire és vissza... Egyébként meg evidensé válik, hogy az úthibákat kikerüljük! 

1 hónap után viszont vissza kellett vinnem a boltba, mert a racsni tönkre ment! Nagy hibának ezt nem mondanám, mert 1 óra alatt kicserélték ingyen!

 

Erre ajánlom

Városban napi ingázásra valószínűleg a legjobb megoldás!

Ennyiért vettem
144000
Mért tömeg
10000 g
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2019 városi/cruiser/fitnesz
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gergely25 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • gyors, jól lehet közlekedni vele a Budapesten
  • az áttét minden tekintetben megfelel a városi közlekedésnek (42-16)
  • mutatós a gyári változat is
  • az ára elfogadható
  • komplett kerék elég jól megy városban
Hátrány
  • nekem kapásból elroppant a szabdonfutó (cserélték)
  • a nyereg kuka, ha ezen egy férfi lenyom egy szezont, fejet hajtok előtte
  • a féktől azért többet vártam
Tapasztalat

Ahogy átadták a bringát a boltban, csak címszavakban írom le:

  • a nyerget után kellett húzni mozgott
  • a féket utána kellett állítani 
  • a monoblokkot meg kellett kenni
Erre ajánlom

Városi közlekedésre kiváló alapanyag, kicsit még költeni kell rá, de remek gépet lehet belőle építeni, külön nem érdemes összerakni, egy jól fejleszthető városi bringa. 

UPDATE: Kapott egy XLC BS-R05 fékpofa szettet, és harap ez a fék is rendesen

Ennyiért vettem
119.900
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2018 városi/cruiser/fitnesz
17 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BOCAGE avatar
5 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Fixi és singlee speed,azaz tu in van!(2in1)Ebben a kategóriában szerintem a Csepel Royal 3* a legjobb!Ez az árra és felszereltségre értendő!Ami számomra a legnagyobb előny:Kerekek:Csepel ringo felni--azaz Remerx Taurus Tripla falu és három kamrás!Nagyon bírja a városi kiképzést!Joytech agyak--dupla porvédővel és nagy kónuszgolyókkal!Váz:Sokan mondják,hogy hi-ten acél az milyen gagyi,meg csúnya papucs...Szerintem nagyon fasza a Hi-ten,mert jóval rugalmasabb mint a cromo(crom-molibdén ötvözet)vázak.50 éves csepelek is Hi-ten vázzal készültek!Én egysebességesnek használom,szerintem erre is való ez a Csepel bringa!Vázgeometriát tekintve SZUPER,és az útegyenletlenségeket is elég jól elnyeli.Igazi városi kerékpár!46-17 átétellel kényelmesen 33km/h lehet vele menni!Ez nem szar!

És végűl átfaragtam!
Hátrány

A gyári racsni,lánc,42t teta tárcsa az tényleg silány!A fékkarok amivel gyárilag kiadják:piton...hát..SZAR!ÉS TENYLEG ENNYI!

Tapasztalat

Én hasznéltan vettem,de nem sok km. volt benne.A Bulhorn kormány az nem az én stilusom ígyhát egyenes kormányt kapott a Csepel Royal 3*.Racsnit,láncot,lanctányért sajna le kellett cserélni.Mindennapos használat során egész jól megismertem a paripát és azt tudnám mondani,hogy fixine nem való,mert nem bírja a farizásokat!De egysebességes kerékpárként kiválló hasznát veheti az az ember aki, tudja a kerékpározás által nyujtott örömöt élvezni,és nem a kifogásokat keresve költ sok-sok pénzt a kerékpárjára!

Erre ajánlom

Város,túra,országút...Döntse el mindenki,hogy hol és mivel akar kerékpározni!

Ennyiért vettem
40000
Mért tömeg
12000 g
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2011 városi/cruiser/fitnesz
ilyen volt...
Csepel Royal 3*  2011 városi/cruiser/fitnesz
ilyen lett!!!!
63 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sperseus avatar
7 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó

Kezdeti félelmeim ellenére, jól bírja a 110kg -os súlyomat a Csepel Royal 3*.

Szép fényezés

 

Hátrány

Iszonyatosan ráz

 

Tapasztalat

Én csak a vázszettet vettem, csak arról tudok nyilatkozni, sokan mondják, hogy sok köztük a selejt, hibás darab, nos ez esetben én kifogtam a tökéleteset! 

Erre ajánlom

Városi cirkálónak bátran ajánlom!

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2011 városi/cruiser/fitnesz
29 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bgyorgy83 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A barátnőmnek vettem,hogy tudjon bicizni velem.előnye,könnyű jól irányítható, és szép bici :D

Csajos cucc :D

Hátrány

a kerékszett, a hajtás és a fék :D

A felnit egy járdáról lepakolás után centíroznom kellett pedig ezt a merényletet egy 45 kg os lány végezte kb 3km/h sebességgel.majd meguntam a javítgatást.így ez le lett cserélve.a fékeket csak játék fékként tudom jellemezni.iszonyat csúszósak.A hajtástól is többet várnék egy ss-fixi bicónál.

szerintem többet foglalkoztak az image vel mint a hatékonysággal.

Erre ajánlom

Gyári felszereltséggel kényelmes kerékpárúti felhasználásra.ha van még egy 100 ezred,akkor elég jó kis edzőbringát,vagy városi rombolót lehet belőle építeni :)

Ennyiért vettem
100000
Mért tömeg
10 g
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2014 városi/cruiser/fitnesz
Csepel Royal 3*  2014 városi/cruiser/fitnesz
18 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

joccmocc avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • olcsó ('12-es vázszettet vettem 16-ért)
  • árához képest megbízható ez a Csepel
  • kényelmes (nekem)
  • jól manőverezhető
Hátrány
  • varratok nincsenek szépen eldolgozva (bár már láttam rosszabbat is, ennél drágább/márkásabb bicikliken)
  • festék nagyon könnyen lejön, kicsi koccanás elég neki
  • a Csepel papucsolása nem túl szépséges
Tapasztalat

Én vázszettet vettem év végén, féláron, így szerintem megéri az árát (teljes árat sokallom a vázszettért is, a komplett bicikliért pedig pláne).
Bár eleinte ódzkodtam tőle a rossz hírneve miatt, de eddig szerencsére elkerültek a váztörős események, megbízhatónak tűnik remélem, így is marad. :)

Az előítéleteket sajnálom, illetve azt is hogy sokan "kúlfaktora"(?) miatt választják.

Erre ajánlom

Városban szaladgálni, otthagyós, rohangálós biciklinek.

Ennyiért vettem
16000-ért a vázszettet
19 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xlsi avatar
23 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 84%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- 1 sebességes
- könnyen és olcsón karbantartható a Csepel Royal 3*, fasza paraszt bike
- szép (szvsz)

Hátrány

- a Royal 3* váz festése könnyen lejön, nem kell hozzá különösebb fizikai behatás
a gumírozott U-lakat leverte!!!
- sárvédőt találni rá és utána felrakni... 
- a gyári fékkar szerintem szar, bár használható azért de jobb lett volna valami masszívabb
 

Tapasztalat

65.e Ft megérte akcióasan, mert ennyiért nagyon korrekt kis kerékpár.
Tökéletes amúgy, ha valaki kerékpározni akar, közlekedni vele, akkor nyugodtan vegye meg.
Eredeti áron viszont szerintem drága, akkor inkább valami más vagy építeni kell.

Sokan mondják, hogy törik a fejcső... meg a papucs szar, tény, hogy ronda de nem vettem észre, hogy baj lenne vele :D
 

 

Erre ajánlom

Városban szaladgálni, az **/** (látom elírás nem játszik, szóval inkább nem írok semmit nektek :D :P) -es áttétel több mint elég, budán is ellehet csavargatni (persze nem ezzel kell hegyetmászni :P ) 

Ennyiért vettem
65000
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2012 városi/cruiser/fitnesz
csepel royal
25 olvasó 84%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pityu96 avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Remek geometria (Velodromot is megjártam vele,ott se volt gáz a Royal 3*:P)
  • Kiváló irányíthatóság
  • Szép fényezés,nagy színválaszték
  • Gyári kormánycsapágy jó minőségű

 

Hátrány
  • Sérülékeny fényezés
  • Csúnya hegesztési varratok,otromba hátsó papucs
  • Selejtes darabok...(nekem szerencsém volt,de haveromnak kevésbé...neki ferde a hátsó fékhíd és a támvilla is meghajlott,pedig 50kg a gyerek...) 
  • Gyári monoblokk (zsír nélkül rakják be)
Tapasztalat

Én csak a vázszettet (váz, villa, nyeregcsőbilincs, monoblokk, stucni, kormánycsapágy) vettem,akciósan,féláron(eredeti árán,32 ezer forintért irreálisan drága lenne),tehát csak arról tudok véleményt írni. A Royal 3* geometriája nekem nagyon bejött,a nagyjából egyméteres tengelytávval és egyenes villával tökéletesen irányítható ez a Csepel ,a magas (28 cm) középcsapágyház jóvoltából nem kell félni hogy bárhol is leér a pedál,ezt a Millenáris kerékpárpályán is bizonyította :D.Sokan mondják hogy hitványak a Royal 3* hegesztései és ronda a papucs,sajnos nem alaptalanul...A fényezés gyönyörű,de sajnos csak amíg használni nem kezdi az ember,nagy odafigyelés ellenére is sikerült pár karcot "összegyűjteni".Mindezek ellenére tudom ajánlani,kezdő fixinek tökéletes,kis átalakítással igazán egyedi bringa faragható belőle :) 

 

Erre ajánlom

Városi közlekedésre

Ennyiért vettem
16000
Mért tömeg
10000 g
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2012 városi/cruiser/fitnesz
22 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

soldier avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Csepel Royal 3*

-Vehetsz külön méretedhez illőt

-kapható vázszettben is és komplettben is

-szép színkombók,van feltűnőbb és kevésbé feltűnőbb is :)

-Magyar termék mégiscsak :D

-a régóta bevált minőséget továbbra is tartották

-már szinte divattá vált

-szép könnyű,olcsó és flottul össze van rakva. KELL ENNÉL TÖBB??!!

Hátrány

Bár az agy flip-flop nekem gyárilag mégse volt rajta se kontraanya,se fogaskerék,csak egy racsni :S

Tapasztalat

Szerintem kezdő fixinek tökéletes ez a Csepel,divatos olcsó és elég megbízható,ráadásul hangsúlyozom ismét,h Magyar termék! Ár érték arányban a legjobb!!!

Erre ajánlom

Én fixizek vele,hozzám sose állt közel a single speed,ez mégiscsak stílus,és szinte eggyé válsz a géppel :D

Ennyiért vettem
44000
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2011 városi/cruiser/fitnesz
hozta a Jézuska :D
42 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tiberius avatar
11 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-tökéletes városi geometria

-erős és szép hegesztések

-hibátlan fényezés

Hátrány

Egyetlen hátránya,hogy sárvédőt nehéz felszerelni rá.Rendeset szinte lehetetlen.

Tapasztalat

Az enyém a Csepel Royal 4****-os verzió ami jó pár tulajdonságában különbözik a "széria" váztól.Vastagabb csövekből,erősebb hátsó papuccsal ,igényesebb hegesztésekkel kapható.Elvileg nagyobb a króm-molibdén tartalma,gondolom merevebb ezáltal.Ez a hátsó papucs már tökéletesen alkalmas fixizésre nem tudom elképzelni,hogy eltörne vagy bármi más sérülna rajta.Fényezése tökéletes, az első villa is egy szebben muffolt(imádom ezt a szót) darab.Sokkal irányíthatóbb,mint egy átalakított outi váz,tiszta élvezet vele a közlekedés.

Erre ajánlom

Városi közlekedésre mi másra...Nagyon vagány gép.

Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2010 városi/cruiser/fitnesz
29 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rokarudi avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

Royal ****


Kiváló Cr-mo váz és villa. Igényes a papucsolása, nem úgy, mint a Royal ***.

A tökéletes városi kerékpár, ami szép és teljesen megfelelő fixinek.

 

Hátrány

Nekem nagy, de akinek mérete szerintem nem lesz vele baja.

Tapasztalat

Az én vázam 60 cm magas, ami nekem kcsit nagy, de a rövidebb felsőcsőnek köszönhetően (57 cm) ideális nekem városban. Mivel a hátsó kerék közel van a középrészhez, könnyű egykerékre emelni, patkézni, ugrani vele.

Erre ajánlom

fixi, pálya

Ennyiért vettem
nyertem
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2011 városi/cruiser/fitnesz
Royal ****
Csepel Royal 3*  2011 városi/cruiser/fitnesz
Royal ****
20 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vans02468 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Jó árban lehet hozzájutni jó szinekben kapható ez a Csepel fixi.

Első fixinek tökéletes.

Országútra városba jó.

Többet nemtudok mondani mert nekem csak a vázszett van.

Hátrány

Sokan mondják hogy a ropiból készült váz erősebb és hogy nagyon sok gyárihibás.

Hát ez így igaz én pont kifogtam egy ilyet.

A váz legvastagabb csöve olyan vastag mint egy átlag ember hüvelykujja ha nem vékonyabb.

Nekem az egyik villaszár hosszab mint a másik hosszabb mint a másik.

A hátsóvilla felső csövei meg kicsit hajlottak ami nem csoda mert kb 5 mm az átmérőjük.

 

Tapasztalat

Én csak vázszetted vettem a Royal 3 *-osat nem a drágábbat.

Első fixinek tökéletes.

Ennyi pénzért megéri ez a Csepel.

Erre ajánlom

Útra csakis arra ha jótakarsz maganak.

Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2011 városi/cruiser/fitnesz
Csepel Royal 3*  2011 városi/cruiser/fitnesz
25 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xbazsix avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-brutál merev felni (országuton használom föként durva kátyukat is nagyon bírja)

-nagyon szép a bringa a Csepel Royal

-nekem az időfutam kormány nagyon tetszik, ha kell ráfekszel és nyomod, ha kényelmesen beérsz a városba akkor akkor egyenes részén felülsz

- egyenes villa nagyon jól irányítható

- flip folp

-nagyon jó fékhatás

-jó a kenda külső, mint a radír

-garanciális szervíz hibátlan, bármit egyből cserélnek

-brutálisan jó ár/érték arány

Hátrány

-racsni

 

Tapasztalat

Csak vázat akartam venni de sikerült váz árban egy kiálított darabot megvenni,

tökéletes singlespeed bicónak bizonyul a Royal, inkább munkábajárni országuton falu város viszonylatban használom illetve hétvégente 100-200km es turákra igazából országuton,

nagyon jól összeszoktunk hibátlan bringa.iszonyat merev és közvetlen, megéri az árát

Erre ajánlom

városi harcokra, országutra, rövid turákra, edzésre

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2011 városi/cruiser/fitnesz
Csepel Royal 3*  2011 városi/cruiser/fitnesz
36 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (16 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

SingleSpeed / Fix, HiTen acél


anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 52 cm
  • 55 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • fekete
  • sárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • kék

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 42T


lánc:

KMC Z510H 1/2” ×1/8”


fogaskoszorú:

Dicta 16T


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

622 ×14


első agy:

Csepel Luxus, magas peremes, Flip-Flop


hátsó agy:

Csepel Luxus, magas peremes, Flip-Flop


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel 1337


markolat:

Csepel Bongo


kormányszár:

Csepel Goto, 25.4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor


fékkar:

Csepel Piton


tömeg:

10,9 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-5 (5 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Royal 3* váz méretek
1 válasz
utolsó: 2017. nov.
Csepel Royal 3* (2016) vázat érdemes-e már megvenni?
1 válasz
utolsó: 2016. okt.
Einzig vagy Csepel Royal 3*?
5 válasz
utolsó: 2013. ápr.
185cm-hez mekkora Csepel Royal 3* váz kell?
11 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Csepel Royal *** vélemények.
16 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-5 (5 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal 3* termékkel kapcsolatban: