Marzocchi 55 ATA2 első teleszkóp

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2009.06.)
  • Listaár: 180.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

csőrike avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Na szóval...
Könnyű és durván merev! Mozgása nagyon finom visszautat nem lehet teljesen lelassítani mint pl a 66-nál de fölösleges is. Kicsit nehéz jól beállítani mivel ugye nincs compresszio így könnyen koppan de mégis jó ha mozog szóval azt a nyomást ki kel kísérletezni.... Ata rendszernek köszönhetően jól lehet mászni is vele emelkedőn. Nekem nagyon bejött a villa.  Igaz nekem 55 ata tst2 van.

120-160 között fokozat mentesen lehet állítani.

Hátrány

Talán az hogy nehezen indul meg az 55 ATA2.. De levegős szóval ez nem igazi hátrány. Talán az, hogy 160-as alapból a felfogatás. Lehetne 185 vagy 203... 

Tapasztalat

55R vagy RV-hez képest ég és füld a kettő...

Erre ajánlom

DH- FR- dirt

Ennyiért vettem
cseréltem
Mért tömeg
2469 g
Csatolt képek
Marzocchi 55 ATA2  2008 első teleszkóp
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nsblackmarket avatar
237 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- jól néz ki

- fel dobja a bicaj kinézetét

- nem csavarodik

- jól mozog nekem olyan 150mm mozgott idáig max (de nem használom komoly terepen)

- rugózás: levegő (bal alsó lábnál lehet ráfujni max 9 barig)

- csillapítása nyílt olajfürdős

- ATA (Air Travel Adjust System) tartalmaz egy kétfokozatú légrugót, ami az acélrugóval teljesen megegyező kompressziógörbét nyújt kombinálva egy 40mm -es fokozatmentes rugóút állíthatósággal (120-160mm)  

- TST2 (Terrain Selection Technology 2) mindenféle talajtípusra és felhasználásra beállítható 

- Állíthatóság: rugóút, TST 2, LOCKOUT, ATA 2

Hátrány

- új korában 160.000 ft ba került amit egy kicsit sokallok...

 

 

Tapasztalat

- évente illik lecserélni benne az olajat (Motorex racing olajra 7.5 re)

Erre ajánlom

120mm -en: dirt/ street 160mm -en:/All Mountain/ Freeride/ Light DH

Mért tömeg
2435 g
Csatolt képek
Marzocchi 55 ATA2  2008 első teleszkóp
Marzocchi 55 ATA2  2008 első teleszkóp
Marzocchi 55 ATA2  2008 első teleszkóp
27 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csaba88888 avatar
53 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
  • nagyon finoman mozog
  • szép
  • állítható keménység
  • állítható út
  • masszív
  • Marzocchi
  • levegőráfújás...
Hátrány
  • újonnan elég magas ára volt
  • otthon nem lehet rajta elvégezni a karbantartást mert elég bonyolúlt a felépítése
Tapasztalat

Nagyon jó teleszkóp...

Erre ajánlom

mindenre, ahová szükség lehet 160mm rugóútra

Csatolt képek
Marzocchi 55 ATA2  2008 első teleszkóp
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RacerD avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

szépen mozog, a rugóutat kimozogja, jól működnek az állító csavarok, szépen néz ki, merev.

Hátrány
Az elején kicsit darabosan mozgott, de most már jó, nem szeretem a levegős villák karakterisztikáját.
Tapasztalat
Új bringába szerelve vettem, nem volt gondom vele, idén nyár elején vittem egyszer olaj és tömítéscserére
Erre ajánlom
Enduro és enyhe freeride villa, leengedve dirtre is jó. Ezekre mindenképpen ajánlani tudom.
Ennyiért vettem
160000
Szerinted hasznos?

simson avatar
71 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny

Gyönyörűen mozog, szervizigénytelen, marzó. 

Hátrány

könnyen felkoppan, picit csalódás volt mert csak egy kategóriával rosszabb a 66 nál de mégsem mozog úgy, de ez abból adódik hogy levegős

szervizbe vidd mert elég gáz szétszedni olyan mint a lego

Tapasztalat

 ne pike -ot vegyél hamen ilyet

ha sok levegőt fújsz bele akkor nem olyan puha az elején de nem koppan föl

ha meg annyit eresztesz belőle hogy jó puha legyen akkor meg fölkoppan könnyen ez az egyetlen átka 

ez egy levegős villa ennek is megvannak a hátrányai meg a rugósnak is nekem a rugós jött be jobban 

Erre ajánlom
az van ráírva hogy freeride /all mountain de többet is elbír
Ennyiért vettem
használtan 55ropi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kucsi456 avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny
jó puha mozgás, az utját is végig kijárja,fém beállítócsavarok, jó erős, szép, marzó.
Hátrány
hát nemtom....ha van neki én nem vettem észre
Erre ajánlom
freeride, dirt
Ennyiért vettem
haver 55é vette
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pepsyyy avatar
55 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
a mozgása két hét után elég darabossá vált.
Csillapítása jól beállítható
elég merevre sikerült,
A beállítócsavarok fémből vannak

a marzó mbetűs hídját énis sajnálom :(

Hátrány

Marzó villa= ez?!? soha... marzó villák 2007 ig voltak ez egy Rux csillapításos marzónak csúfolt RUX-E sajnos... :(
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

Mikor kipróbáltam ezt a telót kicsit csalódott voltam. Az elején elég finoman mozgott, viszont a telóút végére a mozgása nagyon darabossá vált. Mivel a tulaja nagyon hasonlítgatta a mozgását a 66-hoz, azt hittem jobb lesz. Aztán javasoltam neki engedjünk ki némi levegőt a villából. Mégtörtént, és láss csodát a villa klasszissal jobb lett. A tulaja félt attól hogy így fel fogja ütni de ez még az én 100kgmal sem sikerült. Így már szépen kimozogja az útját, és elég finoman is mozog. Csillapítása jól személyre szabható. A villa elég merevre sikerült, legalábbis a 160-as tárcsa abszolult nem csavarta. Nagyobb tárcsával meg nem volt alkalmam próbálni. A beállítócsavarok szépek, fémből vannak és jól tekerhetőek még kesztyűben is. Titpikus Marzo villa révén csak az időnkénti olajcserére szorul, na és néha azért letörölheti az ember róla a retket:D.

Ez egy jó kis villa. 160mm-es ATA segítségével állítható rugóút, állítható csillapítás, előfeszítés, lockout. PM fékfelfogatás, 20mm-es átütőtengely. 35mm-es alu becsúszók, könnyű súly. Csak azt sajnálom hogy a tervezők nem alkottak tipikusabb Marzos fékhidat.     

Hátrány
Újonnan nem a legolcsóbb.
Tapasztalat
Jó kis villa, de azért nem rendelkezik 66-os szintű mozgásvilággal.
Erre ajánlom
FR, AM, Enduro, Dirt
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 55 ATA2 vásárláskor mire figyeljek?
2 válasz
utolsó: 2013. máj.
Marzocchi 55 ATA2-be mekkora nyomás ideális 70kg-hoz?
1 válasz
utolsó: 2013. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 ATA2 termékkel kapcsolatban: