Rock Shox Pike 454 Dual Air első teleszkóp

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.11.)
  • Listaár: 180.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

RuSSeLL avatar
218 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Ott kezdem, hogy dirtre használom, van benne egy rugó és emiatt az 5. egyébként nagyon puha lenne dirtre. az utat így szépen kimozogja kb 80 %ban utána bekeményszik. a dual air dolog teszi a dolgát, lassan indul, segíti az egyik a másikat. a lock bekapcsolva atomkeménnyé teszi a villát, mintha merev lenne. a szimmering tömít, nem köp olajat, de van aki panaszkodik, hogy ocsmány a gyári szimmering

a sár nem akadály neki, mint meg sem ártana. 

karbantartást is igényel, viszont nem a fox szinten, hanem kb fél évente, gyakoribb használatnál negyedévente.

 

Hátrány

Puha, ha nem pl endurora, vagy cc-re használja bárki is.

Erre ajánlom

alapból ez egy allmountain teló, arra használd, de 100on rugóval dirt, street.

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
Rock Shox Pike 454 Dual Air  2005 első teleszkóp
Rock Shox Pike 454 Dual Air  2005 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

petter76 avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

. Gyorsoldásu Maxle rendszerű átütő. . Extra erős alumínium 32mm becsúszók. . Kiválóan tömít nem kell fújkálni, az csillapításból sem jön olaj. . Nálam 90kg + bringa sem kotyog holott 203mm fékkel használom. . 2,5ös gumikkal is jól tűri a sarat. . Eddig csak olaj és szimering kellett bele.

Hátrány

Nem tudnék igazi hátrányt említeni. Ha nagyon kukacoskodom talán hogy nem PM es a fékrögzítése.

Tapasztalat

Az általam használt villák közül a legsokoldalúbb és a legprecízebb villa. Nem mellékesen pofás darab ez a Rock Shox első teleszkóp.

Erre ajánlom
Mindenre kivéve Extreme FR. DH-t is bírja bár nem a 4m-eres letörésekre van méretezve. ;(
Ennyiért vettem
20000Ft
Csatolt képek
Rock Shox Pike 454 Dual Air  2006 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

HoZé avatar
26 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Végre ide is írhatok:) na..

szuperfinom, agyonállítható, gyönyörű mozgás. hova tűntek a sziklák? és lapos a gumim hogy semmit nem érzek a talajból? érzés,

tág határok között állítható vissza - odaút,

könnyű, merev, teljesen testre illetve stílusra szabható mozgás,

a floodgate egy okos ötlet azoknak akik tudják hogyan kell használni:)

dj3 után kicsit szokatlan is ez a fajta mozgás, a jobb értelemben

egyszóval tökéletes, dehát ennyi pénzért ez a minimum

 

Hátrány

Ha teheted NE használd 203as tárcsával mert huzamosabb idő után előfordulhat hogy kotyog, és még a festék lehetne egy kicst strapabírobb, de ugyanmá.. ha egyszer egy ilyen villád van, ez legyen a legkisebb gondod:)

Tapasztalat

ha olcsón hozzájutsz egy jóhoz akkor ne habozz, megéri:)

Erre ajánlom

papír szerint all-mountain, lazább dh belefér, streetre egy "picit" talán nagy de azér belefér x)

Ennyiért vettem
75
Csatolt képek
Rock Shox Pike 454 Dual Air  2007 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Robesz avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Egy 2006-os air u-turnös modellem van. Még mindig hibátlanul működik. Mozgása standard levegős teleszkóp tulajdonságokat mutat, a megindulásban a negatív légkamra segít. Csillapítása testreszabható, bár a nagy sebességű kompresszió állítás hiányzik belőle. Sárnak bőven van hely, a telóutat az utolsó fél centi híján kimozogja. 203as tárcsával használom, jól tűri. A beállítócsavarok jó minőségűek, ahogyan  a szimmeringek is, olajat, levegőt nem ereszt, becsúszói kopásállóak. A gyári, 50 használatban töltött óránkénti szervizintervallumot betartottam.

Hátrány

Nem nagyon van, a kategória igényeinek megfelel.

Tapasztalat

Jó tapasztalataim vannak vele, nem volt eddig meghibásodás, 5-6 ezer forintos szervizköltséggel meg lehet úszni a karbantartást. A fékterhelést és a lejtőzést jól bírja, a terep változásaira viszonylag gyorsan reagál. A motion controlnál talán csak az rc3 rendszer érzékenyebb. Újonnan vettem, pumpa járt hozzá.

Erre ajánlom

All mountain, light dh, dirt

Ennyiért vettem
99900
Csatolt képek
Rock Shox Pike 454 Dual Air  2006 első teleszkóp
Pike 454 Air U-Turn
Rock Shox Pike 454 Dual Air  2006 első teleszkóp
Pike 454 Air U -Turn
Szerinted hasznos?

empire avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
mindenki egyedien betudja magának állítani a mozgását ,nekem a 203mas hidra fék se ártott neki, nagyon könnyű ahhoz képest hogy milyen erős, sok mindenre használható
Hátrány
1 kicsit drága
Tapasztalat
nekem 1 év után vákum keletkezett benne tehát a villa alapállásba nem 140 volt hanem 100 de ezt megoldottam azzal hogy leeresztetem és felpumpáltam még1x utána jó volt.
Erre ajánlom
dirt,street,enyhe dh
Ennyiért vettem
86
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

A villa mozgása igen finom, tényleg jól kimozogja az útját.

Állítható rugóút (U-turn) 100-140mm között.

Nagyon jó súly és merevség jellemzi.

Hatékonyan állítható csillapítás.

Sártűrése jó a tárcsafék az átütőtengelynek is köszönhetően nem tekergeti a villát.

A levegőt jól tartja, nem ereszt.

Néha nem árt szétszedni, kipucolni és olajat cserélni benne:D. 

Hátrány
Drága. 
Erre ajánlom
AM, Enduro, Enyhébb FR. Dirtre nem mert az alu becsúszó nem tolerálja jól a csőrösre sikerült ugrásokat. 
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szegedmagellan avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Először is könnyű, a U-turn, compressio, visszaút és hogy átütős. Szinte mondhatom azt, hogy túl puha a mozgása és az én 80kg-om alatt nem koppan le. Ha megyek hegyre akkor kihúzom 140-re, ha dirt van akkor meg 100. Übermajer fasza!!!

Hátrány
Nem tudok, sőt, nem is lesz. talán annyi, hogy csak egy db-om van belőle! És nem enyém a Rock Shox gyár :D
Tapasztalat

Isten teló!

Erre ajánlom
Amire csak akarod. All mountain, Freeride, Dirt-street
Ennyiért vettem
75.000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

GYőző Martin avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
joaz egész puha mozgás sok minden állithato aki teheti az vegyen
Hátrány
nincs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ennyiért vettem
90000
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vinnieee avatar
Vinnieee
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jo kis telo. Mozgása vajpuha,sok minden állitható rajta(visszaut csili, odaut csili, pozitiv és negativ légkamra)átütős, és nagyon könnyü,140mm rugóut ami se nem sok, de nemis kevés
Hátrány
nincs semmi!!!
Tapasztalat
csak most vettem a napokban , de csak egyszó van erre: a kis mindenes, akármire használhatod birni fogja. Igazi Rock Shox. ;)
Erre ajánlom
4x,dh,fr,am egyszóval mindenre
Ennyiért vettem
n/a
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dinnye avatar
Dinnye
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép, igényes kidolgozás és kinézet, rendkívül érzékeny mozgás, kíválló csillapítás, poplock rendszerrel. Sokféle állíthatóság (pozitív-negatív légkama külön fújható, visszaút-csillapítás,Motion Control csillapítás,floodgate) átütőtengely, 32 mm.-es aranyszíű, gyönyörű becsúszószárak. Mindehez 1851 grammos súly, ez aztán az előny!
Hátrány
A festés a lábon amilyen szép olyan érzékeny, egy ujjlenyomat meglátszik rajta, hát még a karcok. De ettől eltekintve semmi.
Tapasztalat
A kisker ára elég magas, 178.000 ft, de még azt is megéri. De már ennek feléért is lehet találni, így baráti áron hozzájuthatunk a világ egyik legérzékenyebb, legjobb villájához. Mivel Rock Shox, ezért gyönyörűen mozog, de nagyon kényes. Gyártó szerint 50 óránként olajcsere, motion controll tisztitás és olajcsere, és hasonlók. A szimmeringet fél évente ajánlatos cserélni(régebbi Pikeból okulva)
Erre ajánlom
Merev, vagy keveset mozgó, enduro geometriájú vázakkal a legdurvább hegyi ösvényekre, kisebb ugratókra, 4x-ra, endurora és enyhe freeridera, NEM extrém freeride-ra.
Ennyiért vettem
89000
14 olvasó 64%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés
Rock Shox logó

Rock Shox márka bemutatás

A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.

1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.

1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.

A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Rock Shox Pike 454 dual air vagy Revelation 426 air u turn?
1 válasz
utolsó: 2011. nov.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rock Shox Pike 454 Dual Air termékkel kapcsolatban: