Marzocchi Z2 Atom 80 első teleszkóp

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2000
  • Listaár: 110.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

T0M avatar
T0M
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Mindket szarban rugo. Nyilt olajfurdo. Elofeszites allito csavar eloxalt alu, a csillapitas allito csavar is felul van -> konnyebben elerheto 2,5 os MAXXIS is belefer boven, persze nem erre valo.
Hátrány
Draga, akciosan kicsit olcsobb... Vagy a szerelo volt lama az olajcserenel, vagy osszerohadt kicsit a felso csavar, de meglatszik rajta a szereles :-(
Tapasztalat
Meg annyit hozzászolnék hogy: Tarcsafekkel hasznalva is korrekten mukodik. Birja a villa. Nem recseg nem ropog, nem is tekeredik. Viszont lehet en vagyok nehez /84kg/ Most majdnem a legkemenyebbre vannak allitva a rugok. Igy meg pont jo, igy nem fogom cserelni oket. Olajat egyszer csereltem, lassan megint kell. Meg nem kopi az olajat. Becsuszokra nem tettem semmi vedelmet /ill leszedtem/, minden hasznalat utan kezelem. Gyonyoruen mocorog, nagyon erzekeny. Sok telot probaltam de ez mocorog a legszebben. Az egesz feeling teljesen mas mint pl egy SIDnel. Ez sokkal lagyabban mukodik. Konnyebben indul meg, es aktivabban is dolgozik. Teljesen mas stilus. Merevsege megfelelo egy CC telohoz. Ami merevebb az mar nem CC kategoria, min. atutos es nehezebb sokkal. Meg nem kotyog, pedig harmadik eve hasznalom. A -10 - 15 fokot kicsit megerezte.
Erre ajánlom
XC
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

T0M avatar
T0M
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
M-k hoz kepest viszonylag konnyunek mondhato. Rugos. Nyilt olajfurdo. Gyonyoruen mozog :> A vall szepen ki van konnyitve CNC vel.
Hátrány
Kicsit draga Gyarilag nincs rajta gumiharang - igy jobban kell ra ugyelni, vagy rakni ra utolag...
Tapasztalat
Nagyon erzekeny ahogy egy rugoshoz illik. Nagyon finoman mozog nem akadozik ha le fel mozog... Sulyomohoz megefeleloen merev /84kg/. Ket kekre eloxalt fem forgatogombbal allithatod az elofeszitest, es az egyikben egy kis csavarszeruseggel a csillapitast.. A nyak ugy tudom acel
Erre ajánlom
CC re.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z2 Atom 80 termékkel kapcsolatban: