RST 191 C4 első teleszkóp

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.1]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

sovjetgyerek avatar
135 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hő? miaz? 

ez a villa ezt nem ismeri.

van porvédője

jobb mint a merev villa de nem biztos csak lehet!

Hátrány

nem mozog, nehéz , enged mindent mindenhova, porvédő csúszkál , tárcsafék??? nem is mer a közelébe menni..., miután ráültem már kotyogott, nem kell karban tartani fölösleges mert nincs mit karbantartani , beállító csavarok???? mi az he?

Erre ajánlom

vasgyüjtőknek karácsonyra

Ennyiért vettem
pénzt nem adnék érte
Mért tömeg
999 g
Csatolt képek
RST 191 C4  2006 első teleszkóp
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

GábriSanyi avatar
GábriSanyi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hát az,hogy a bringa eleje kerüli a 8-asokat(kis mértékben)meg jobban néz ki mint egy merevvilla
Hátrány
súlya a mervvilához képest,télen beton,sziszmákol(idegesít)nyeklik nyaklik,kotyog,nincs csillapítás,no beállítás
Tapasztalat
szerncsére megszabadultam tőle,nekem már csak egy darab lócitrom,aki megvette(merevvilla után)maga a megváltás
Erre ajánlom
aki most kezd bicózni,térre villogni
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hefenefe avatar
Hefenefe
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elég jól mozog, vagy 4-4,5 centit. Nem vok 1 pihekönnyű gazella, szóval elég jól bírja. Mikor keróval együtt vettem jól beolajozták, néha 1 másik gyerek RS Suntour sc60-as telójához adok :DDD
Hátrány
Nem tudok, talán az hogy elég kicsi.
Tapasztalat
Nekem nagyon teccik, igazi pofás
Erre ajánlom
Hát nem ajánlgatok, mert nem vok szakértő...
Szerinted hasznos?

efopée avatar
efopée
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
mozog, he! nem nagyon koppant nekem, de vagyok talán 45 kiló, úgyhogy lehet ez nem mérvadó. még nem kotyog, de csak 3 hónapja van meg. majd szólok ha fog. szétszedve még nem volt, így karbantartva sem, de nem problémázik eddig még semmivel. állítócsavar még nem tört, pedig tekerem ám... bár kicsit akad, ha sokáig nem használom.
Hátrány
tárcsafék nem reá való, ez ránézésre egyértelmű. az útját nem hiszem, hogy végig mozogná, de eleve nem nagy az neki... és ez egy számomra fontos hátrány. rövid, nagyon rövid.
Tapasztalat
a v-1eshez adták gyárilag. asszem 2005-ös , mivel a bicó is az. ja és nem 191c4, hanem t5, amin van rugóelőfeszítés. jó ez. falura, tanulgatni.
Erre ajánlom
kis súlyú kezdőknek nem rossz. hangsúlyozom kis súlyú kezdőknek. és mondjuk az alpvető trükköket megtanulni. nem merem leírni, hogy streetelésre jó, mert nem hiszem.
Szerinted hasznos?

LACC avatar
LACC
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hát ide nemsokmindent tudnék írni!! ja de hogy a villa válla az fasza nagyon :D oan csalásokat lehet csinálni vele hogy csak na
Hátrány
nincs mozgása nehéz a tárcsafék hajlítja
Tapasztalat
a tapasztalat annyi h a vállakat folyamatosan ellenőrizni kell mert akkor kijöheta csavar és az ciki ha elmarad utközbe a fél beszúszó :D
Erre ajánlom
hát akinek nincs pénze annak tökéletes ! kisebb ügyeskedésekkel teleszkóppá alakítható de.. inkább egy normálisat vegyetek
Szerinted hasznos?

DD avatar
DD
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
OLCSÓ !!!
Hátrány
XAR XAR XAR
Tapasztalat
Hát OLCSÓ és Viszonylag jó de csak cc-re amúgy nagyon jó benne a nyak de egyépként xar.
Erre ajánlom
CC/SEMMI
Szerinted hasznos?

yd avatar
yd
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Jó mert finom a mozgása.A hideg nem változtatja a mozgását!(tegnap bicikliztem) Eddig még nem állítottam rajta semmit!
Hátrány
Gáz mert nem lehet állítani!
Tapasztalat
Megéri ennyi pénzért.
Erre ajánlom
DH,triál,város
Szerinted hasznos?

Dani avatar
Dani
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
Szerintem ez a teló tök szar nem mozog olyan jól ahogy te gondolod! szerintem te összetéveszted egy másikkal!
Szerinted hasznos?

Balint avatar
Balint
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ólcsó, jól mozog, bár 2hete használom de tetszik.(gyári teló)
Hátrány
Nem álítható, talán kicsit kicsi rugóút
Tapasztalat
RST 191 T4 valamivel jobb mert, állítható és több valamivel a rugóút
Erre ajánlom
Város, kisebb ugratások
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
RST logó

RST márka bemutatás

Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.

Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.

A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.

A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű RST 191 C4 termékkel kapcsolatban: