-Szerintem nagyon szép a kinézete
-nagyon finom a mozgása imádom ezt a tagot (5w motorex olajjal használom) hidegben még nem volt szerencsém használni de szerintem semmi gond nem lesz vele
-Azt mondják szervízigényes ez a Marzocchi hátsó rugóstag ezt nem tagadom , kell vele foglalkozi de nem bonyolult a szervízelése( kicsit több mint 70 különálló alkatrész van benne) 5-6havonta olaj, szimering csere , valamint a visszaút tüskén lévő o gyürü hajlamos ereszteni de nem költség (20ft a szimering boltban) A marzocchi rebuild kittje 10000ft körül mozog. én elmentem egy szimeringes céghez a mintákkal az o gyűrű megvolt 20 ftból a porlehúzó és az olajzáró szimering 1300ft !
- A csillapítása tökéletes tökéletesen beállítható tág határok között állítható
-A nagysebességű kompresszió is tökéletesen belőhető
- Levegő nyomásával szabályozható a bottom out , és hasznos hogy levegős mert igy lehet otthon szervizelni
-Az állító csavarokkal eddig nem volt gondom menetek épek benne :D
-rug nélkül elég könnyű tag mindössze ~450g de nekem az 500*3.26os fox rugóval 1200g-ra hízott :D
-levegőt hónapokig megtartja ,1.5-2 havonta rááfújok de akkor is csak 10-20psi-vel kevesebb mint az előző fújáskor
hátránya max annyi a Marzocchi Roco Coil RC World Cup-nak, hogy aki nem ért kicsit a szervizeléséhez annak macerás fél évente felküldeni szervízbe és 10nél több ezrest kipengetni a szervízért
mást nem tudok írni.
DH-ra ajánlom mindenképp !!