Continental Grand Prix külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.10.)
  • Listaár: 12.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




sziklánülö avatar
86 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 87%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Talán a legkeskenyebb külső amit montihoz lehet kapni, 26x1.0.Felszerelve kb: 1mm-rel szélesebb mint a felni Szinte már országúti külső méret.Ki és beszerelésnél nem kell oldani a V-fék pipát.559x19-s méretű felnivel használom,a felnire a fel-leszerelés könnyen megy.Elöl-hátúl használom,de kb:5-600 km-ként cserélem,mert igen gyorsan kopik hátúl.500 km után a hátsórol eltünt a közepén megrajzolt minta.Mondjuk,nem volt mélyen "bevésve" a felületbe....A kopás inkább a kúpos felület eltünésében jelentkezik,ellaposodik a futó felület.Viszont a keskeny futó felületnek köszönhetően,a gördülési ellenálása mint az országúti külsőké,igen kicsi.5.5-6 báron használom,selejtesebb utakon kegyetlenül visszaad mident a csuklónak,karnak,de jó minőségű aszfalton csendesen,biztosan gurul a Continental Grand Prix.Nagy sebbeségnél,kanyarban(jó aszfalton) fel-lefelé simán "rábizom" magam.A minap sikerült lefelé 85km/h gurulnom (a zabszemet nemigen lehetet volna feldugni....-:),tökéletesen gurult.Jó minőségű fékbetéttel,meglepően jó fékhatást produkál.Mint emlitettem kopik rendesen,cserébe viszont igen jó a tapadása.

 

Hátrány

Defekt állosága az eddig használt slick külsők(Maxxis Zenith,Continental Sportcontact,Rubena)közül a legrosszabb.Már 3x ragasztottam a belsőt,mindezt aszfalt használat mellett...A pár külső 8ezerbe fájt....Itt most mondhatnám,hogy értem a piac lényegét,de valahogy mégsem értem.Gyorsanbban kopik mint az eddigi slick kűlsőim.Kb 2 évre tervezem használni,az kb:10-12 ezer-km,remélem annyit kibir.Mint minden  Slick gumi, esőben,poros úton csúszkál.

Tapasztalat

Majd meglátjuk,mennyire válik be.Az eddigi tapasztalatok(a defekteket leszámitva)kedvezőek.könnyen szerelhető,kiváló futásteljesitmény,kanyarban,leejtmenetben stabil,jól irányitható.Fogjuk rá.., jó kűlső.

Update:2014 08.20.

Vásárlása óta sok ezer km van benne(kb.8-9ezer)Már a 3. gépemen szolgálnak,tisztességgel.Kb. 6 defekt volt.Ezek mind "felszúrásos" események voltak..Ellenben,meg kell követnem a Continental-t.Az első néhány 100 km utáni pesszimista reagálásom a kopásról,azóta megváltozott.Igen lassan és egyenletesen kopnak a külsők.Guminyalós vészfékezésem ezidáig nem volt... Kissé már "kockára" csiszolódott a futófelület,de a menettulajdonságot még nem befolyásolja negativ irányba. Mivel a hátsó jobban kopik,igy időnként megcserélem őket.Néha,a külsők oldaláról elválik hajszál vékonyságú anyag.Letépem,és annyi..Nem tanúsitók neki nagyobb jelentőséget,Az oldalfalon kisebb "fáradság" látszik,de nagyobb kirepedezés ezidáig nem jelentkezett.Továbbra is elmondható:sima egyenletes futás,szinte hangtalan,felrakása a felnire könnyen megy.A defektállósága gyenge,de szinte az összes "balhét" Budapesten,az igen szennyezett utakon kaptam.Ha eljön a csere ideje,és "emberi" áron lesz kapható,megint a Grand Prix-re fogok beruházni."Sok" répát adok nekik,mert hű társak az úton...

Erre ajánlom

Városi bringára csak ha birod a rázást.Országútra,oda való...

Ennyiért vettem
8000
Mért tömeg
195 g
Csatolt képek
Continental Grand Prix  2011 külső gumi
15 olvasó 87%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 28-406 (20×1,1/8")
  • 28-559 (26×1,1/8")
  • 28-559 (28×1,1/8")
  • 24-571 (650×24c)
  • 22-622 (700×22c)
  • 22-622 (700×22c)
  • 24-622 (700×24c)
  • 24-622 (700×24c)
  • 28-622 (700×28c)

 
ajánlott nyomás (bar):
  • 28-406 (20×1,1/8"), 6,5
  • 28-559 (26×1,1/8"), 6,5
  • 28-559 (28×1,1/8"), 6,5
  • 24-571 (650×24c), 7,6
  • 22-622 (700×22c), 7,6
  • 22-622 (700×22c), 7,6
  • 24-622 (700×24c), 7,6
  • 24-622 (700×24c), 7,6
  • 28-622 (700×28c), 7,6

 
nyomás (bar):

max. 8,3


 
szövetsűrűség (TPI):

180 (3×60)


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

Van


 
defektvédelem:

Van


tömeg:
  • 28-406 (20×1,1/8"), 205 g
  • 28-559 (26×1,1/8"), 310 g (hajtogatható)
  • 28-559 (28×1,1/8"), 350 g
  • 24-571 (650×24c), 280 g
  • 22-622 (700×22c), 220 g (hajtogatható)
  • 22-622 (700×22c), 270 g
  • 24-622 (700×24c), 230 g (hajtogatható)
  • 24-622 (700×24c), 280 g
  • 28-622 (700×28c), 320 g

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Grand Prix termékkel kapcsolatban: