- Defektet kapni szándékosan lehet vele, nekem pl. kb. 4ezer kilométer alatt egy darab se gyűlt vele össze..
- Szerintem így ennyi km-el ha felpolíroznám és becsomagolnám, eladhatnám újként. A felületén levő nyákréteg lekopása is lassan történik, utána meg nem beszélhetünk érdemi elhasználódásról.
- Bírja a 9 bart, bár én nem használom annyin. 8.5-ön nem tűnik keményen pattogósnak, sem kényelmetlenül rázósnak. 22-es méretben!
- Handmade in germany, hajtogatható, jó súly-tartósság arány. Ugyebár Nem kell mondanom, hogy az agyonkönnyített 180-190 gr-os külsők általánosan nem mindennapi használatra lettek kitalálva.
- MOST! Olcsó. :)
Aki tud mondani, szóljon. Esetleg annyi, hogy drága a Continental Grand Prix. De az ár korrelál a minőséggel.
Mintázata minimális, így hiába gördül jól, tapadni.. Nem fog, vizen semmiképp sem :)
Ha van gumi, amit tudok ajánlani, a Continental Grand Prix az. Kiváló, remekül gördül, igaz, vizes körülmények közt nem túl szerencsés. Jól tűri a viszontagságokat, én még apró debrist sem találtam benne soha. Szóval szerintem tényleg csak úgy tudsz vele defektet kapni, ha szándékosan arra törekszel.
Vannak különféle varázsszavak a kontinál, mint vektrán, és társai, meg áruk is van ezeknek, de most pl. 6.500 forint darabja a hatjogathatónak. Még jövő héten megyek begyűjteni a ChengShin Ultra Race helyére. :)
Nyugodt szívvel defektek távoltartására hosszú országúti használat során.