Continental Grand Prix külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.10.)
  • Listaár: 12.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




szdavid85 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

könnyű

"márkás"

defektálló 

jól tapad

Hátrány

minőség

Tapasztalat

2015-ben vásároltam egy szett Continental Grand Prix GT (erősített oldalfalú) külsőt 28 EUR/ db áron a bike24.com -ról (szerintem nem a "gagyi kategóriájú webshop). Itthon csaknem kétszer ennyiért láttam - de ez általánosságban igaz kb. minden külsőre) Pár ezer km után láttam, hogy egy szál elkezdett "lefutni" a kerékről. Két évre rá, a mellékelt képeken látszik, hogy rojtosra amortizálódott az oldalfala és mindegyik guminak a jobb oldala csak a baloldal tökéletes. Úgy látszik pár szíriai el tudott ezek szerint helyezkedni a Conti gyárba, de a "Handmade in Germany" számomra ezek után a "menekülj a terméktől" -lel egyenlő. Amúgy jó abroncs, de, hogy ezek után Schwablét veszek majd az tuti. Pedig arról is hallani rosszat, de kétszer nem lépek ugyan abba a folyóba. Kivéve most :D mert hirtelen nem tudtam rá mást tenni, mint egy Conti Grand Sport Race -t. (ez volt eredetileg a bringán) Ott az oldalán a "Made in China", de ez engem nagyon megnyugtat már... :D

Erre ajánlom

Túra, verseny -egyszer kaptam vele defektet, akác tüske állt bele, amúgy kavicsokat is bírja, nem hiszem, hogy az vágta ki, mert mind a 2-t szerintem kizárt - aztán mondjuk ami megtörténhet... Patkázni tuti nem patkáztam vele, szóval passz, szerintem gyártási hibás volt.

Ennyiért vettem
28 EUR
Mért tömeg
250 g
Csatolt képek
Continental Grand Prix  2015 külső gumi
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 28-406 (20×1,1/8")
  • 28-559 (26×1,1/8")
  • 28-559 (28×1,1/8")
  • 24-571 (650×24c)
  • 22-622 (700×22c)
  • 22-622 (700×22c)
  • 24-622 (700×24c)
  • 24-622 (700×24c)
  • 28-622 (700×28c)

 
ajánlott nyomás (bar):
  • 28-406 (20×1,1/8"), 6,5
  • 28-559 (26×1,1/8"), 6,5
  • 28-559 (28×1,1/8"), 6,5
  • 24-571 (650×24c), 7,6
  • 22-622 (700×22c), 7,6
  • 22-622 (700×22c), 7,6
  • 24-622 (700×24c), 7,6
  • 24-622 (700×24c), 7,6
  • 28-622 (700×28c), 7,6

 
nyomás (bar):

max. 8,3


 
szövetsűrűség (TPI):

180 (3×60)


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

Van


 
defektvédelem:

Van


tömeg:
  • 28-406 (20×1,1/8"), 205 g
  • 28-559 (26×1,1/8"), 310 g (hajtogatható)
  • 28-559 (28×1,1/8"), 350 g
  • 24-571 (650×24c), 280 g
  • 22-622 (700×22c), 220 g (hajtogatható)
  • 22-622 (700×22c), 270 g
  • 24-622 (700×24c), 230 g (hajtogatható)
  • 24-622 (700×24c), 280 g
  • 28-622 (700×28c), 320 g

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Grand Prix termékkel kapcsolatban: