Continental Grand Prix külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.10.)
  • Listaár: 12.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Géza13 avatar
17 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2023, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Jól tapad minden körülmények között

- Kis nyomást is elvisel, nem lesz baja ha komfortosabban akarsz hajtani

- Nagyon jó defektállóság

- Kellően keményre fújva felütést is jól bírja

Hátrány

- Nem igazán van ilyen, drága, de hát valamit valamiért

- Picit talán rázós, de hát 8,5bar a max nyomása, ugye...

- Nem annyira dizájnos(Ez hátrány? Előnyök közé mégsem írhatom be) a GP5000 mint  a 4000 volt, teljesítményben én semmi különbséget nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Szóval a vélemény tárgya a GP5000. Amikor nem nagyon figyeltem rá, az első sajnos leengedett 4 bar köré, felütés lett a vége. Igaz ebbe az is közrejátszott, hogy nem kaptam Continental belsőt hozzá hanem csak Mitast, annak meg nincs hosszú szingós változata, nem sokkal érte át az aero felnit.(régebben Rubena). Nehéz észrevenni sajna ha lemegy a nyomás, mert a gördülési ellenállása alig változik közben. Ajánlott az elsőt 7-8bar körül használni, úgy szinte bármi átmegy, a magyar aszfaltot meg nem kell bemutatni senkinek szerintem: Töredezett padka, ötletszerű kisebb tankcsapdák bújnak meg az árnyékban. A hátsót nyugodtan lehet venni puhábbra, de olyan 6,5 alá semmiképp.

Erre ajánlom

Országúti tekerésre, főleg ha szempont hogy ritka vendég legyen a defekt. Bőven megéri olyan amatőröknek is mint én. 25-622 méretben használom, enyhe, nem laza terep nem akadály neki, de tartósan azért ne erőltessük, arra ott Gator hardshell, itt csak a futófelület védett.

Ennyiért vettem
30000/darab
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 28-406 (20×1,1/8")
  • 28-559 (26×1,1/8")
  • 28-559 (28×1,1/8")
  • 24-571 (650×24c)
  • 22-622 (700×22c)
  • 22-622 (700×22c)
  • 24-622 (700×24c)
  • 24-622 (700×24c)
  • 28-622 (700×28c)

 
ajánlott nyomás (bar):
  • 28-406 (20×1,1/8"), 6,5
  • 28-559 (26×1,1/8"), 6,5
  • 28-559 (28×1,1/8"), 6,5
  • 24-571 (650×24c), 7,6
  • 22-622 (700×22c), 7,6
  • 22-622 (700×22c), 7,6
  • 24-622 (700×24c), 7,6
  • 24-622 (700×24c), 7,6
  • 28-622 (700×28c), 7,6

 
nyomás (bar):

max. 8,3


 
szövetsűrűség (TPI):

180 (3×60)


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

Van


 
defektvédelem:

Van


tömeg:
  • 28-406 (20×1,1/8"), 205 g
  • 28-559 (26×1,1/8"), 310 g (hajtogatható)
  • 28-559 (28×1,1/8"), 350 g
  • 24-571 (650×24c), 280 g
  • 22-622 (700×22c), 220 g (hajtogatható)
  • 22-622 (700×22c), 270 g
  • 24-622 (700×24c), 230 g (hajtogatható)
  • 24-622 (700×24c), 280 g
  • 28-622 (700×28c), 320 g

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Grand Prix termékkel kapcsolatban: