Continental X-King külső gumi

17 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 6.500 Ft - 19.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-17 (17 vélemény)
Rendezés

Upandown avatar
11 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

remek gumi, jól tapad, alacsony a gördülési ellenállása, jól lehet vele mászni. sárban nem volt szerencsém. defektet nem kaptam vele. sajna le kellett cserélnem, nem fért el az új vázban, nagyon ballonos, de ezt nem rónám fel hátrányként, sőt, érezhetően puhábban fut mint pl a mountain king ugyanazon a nyomáson.

Hátrány

ezen még gondolkodni kell :) mondjuk az ára...

Erre ajánlom

XC, kizárólag terepen, nem aszfaltra tervezték.

Ennyiért vettem
6000/db
18 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

attila227 avatar
37 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Defektre érzékeny,de ez egy versenygumi ezért én megbocsátom neki.Tapasztalatom az hogy nagy és fémszelepes belsőt kell hozzá választani mert nekem azok abelsők amelyikeknek a felső értéke csak 2.3 vagy 2.5.-ig használható,azzal könnyebben kap defektet.Én olyan belsökkel használom amelyiknek a felső értéke 3.0.-ig használható, lényegessen kevesebb a defekt.Minimum 3 bar-ra föl kell fújni mert hajlamos elfordulni a felniről.Csak földúton használom mert ez oda való.Aszfalton a ritka bütykök miatt nyilvánvaló hogy jobban kopik,mert nem oda való.Könnyen gurul nedves,saras,szárazhomokos,füves,utakon szenzációs,élmény vele az erdőt járni.Emelkedőn jól mászik,ha bírom tekerni.Vizes utakon nem járok vele,mert nem arra való.De nekem semmilyen gumival nincsenek jó tapasztalataim vizes aszfalton,melyik az a gumi amelyik nem csúszik vizes aszfalton??Van ilyen??

Hátrány

Talán a defekt érzékenység,de minden versenygumi defektérzékeny.

Tapasztalat

CST gumit használtam elötte érezhetöen könnyebben gurul,jobban mászik,meredeken oldalra dőlő utakon stabil,nem csúszik le.Lehet másodosztályút is kapni kisseb hibákkal,ha kompromisszumkész vagy olcsón versenygumival járhatsz.

Erre ajánlom

Mtb,kizárólag földútra.

Ennyiért vettem
1500
Csatolt képek
Continental X-King  2011 külső gumi
Continental X-King  2011 külső gumi
Continental X-King  2011 külső gumi
25 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-17 (17 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26×2,0"
  • 26×2,2"
  • 26×2,4"
  • 29×2,2"

 
ajánlott nyomás (bar):

3,5


 
nyomás (bar):

max. 4,5


 
szövetsűrűség (TPI):

84


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

Van


 
defektvédelem:

Van, X-King Protection modell


 
tubeless változat:

Van, X-King UST


tömeg:

X-King

  • 640 g, drótperemes, 26×2,2"
  • 580 g, hajtogatható, 26×2,2"

X-King Racesport

  • 490 g, hajtogatható, 26×2,2"

X-King Supersonic

  • 440 g, hajtogatható, 26×2,0"

X-King Protection

  • 570 g, hajtogatható, 26×2,2"

X-King UST

  • 780 g, hajtogatható, 26×2,2"

X-King II, 29er

  • 700 g, hajtogatható, 29×2,2"

 
további információk:

Az X-King Cross Country használatra kifejlesztett profil, száraz és nedves talajon egyaránt kiválóan megállja a helyét. Racesport, Supersonic, Protection változatban egyaránt gyártják.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental X-King termékkel kapcsolatban: