CST C1391 Traction külső gumi

17 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 2.390 Ft - 2.590 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




NorBEE300 avatar
92 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • olcsó
  • sokféle felületű helyen jól teljesít a C1391 Traction
  • nagyon jó a komfortérzete még magas nyomáson is a lágyabb keveréknek köszönhetően
  • alacsonyabb nyomáson (2-2,5 bar) mutatja meg igazán mit is tud (jó kapaszkodó képesség, irtó jó tapadás, nagyon korrekt fékezhetőség, elindulásnál-gyorsításnál érezhető szintén jó tapadás a nem túl nagy, de sűrű körmöknek hála)
  • lassan kopik a CST C1391 Traction (3 hónap után még a hátsón is vannak szőrök és középen is látszik, igaz már csak néhány helyen az öntésnek a nyoma)
  • hóban, latyakban is könnyen kezelhető marad a bringa, ráadásul csak szétfele csapja a latyakot, nem veri fel az ember hátát.
Hátrány
  • van némi gördülési ellenállása
  • mivel lágyabb keverék, keveslem a gumi oldalfalának a tartását (ezt 4,5 bar nyomáson és az én 55 kilómmal értem :-) )
Tapasztalat

Mióta megvettem nyúzom rendesen. Aszfalton félelmetes a tapadása, kanyarban szinte bármilyen nyomáson veszettül tapad a CST C1391 Traction. Jól fékezhető, döngölt apró köves talajon is bátran lehet vele menni jó tempót. Kivittem vastagon poros útra, ott is jól irányítható maradt a bringa. Egész korrekt a kapaszkodó képessége. Kopásról még nem tudok beszámolni, még a szőr is alig akar kopni, pedig tekerem bele a kilométereket kifulladásig. Update (2012-09-02): ahol lehetett kipróbáltam és eddig csak jó tapasztalataim vannak vele kapcsolatban. Tényleg jól tapad, már a sebességem is nő (kezdek combosodni :-)) ). Aszfalton kellemes vele közlekedni, szépen kisimítja a lágyabb úthibákat (nem kátyukat, meg gödröket!), döngölt apró murvás úton is nagyon jó úttartással rendelkezik. Ha lesz eső, beszámolok arról is ;-) Eddig úgy néz ki, hogy nagyon megérte az árát.

A vizes teszt is megvolt. Nem csapja annyira a H2O-t mint anno a gyári Kenda és ilyen körülmény közben is tapad becsülettel.

2012.12.05. Megvolt a havas teszt is. Irtó jól viseli havat, mentem vele latyakban, útmenti vastag hóban, letaposott havon is. Jól irányítható a gép, jól fékezhető, elrugatni nem igazán tudtam jobban, mint szárazabb körülmények között, nem csapja fel az ember hátát, hála az apró körmöknek (a régi Kendám sokkal gusztustalanabb volt télen :) ), szóval téli közlekedésre is alkalmas. A keményen letaposott havas, bordás útra leszek még kíváncsi, ha lesz lehetőségem és tapasztalatom, akkor meg fogom osztani.

2013.05.31. Újabban kis nyomáson használom (1,8-2,5 bar) és értek kellemes meglepetések. Egyik tekerésem alkalmával eső után sikerült egy erdő melletti betárcsázott úton menni az említett kis nyomással. Pillanatok alatt telerakódott a mintázat sárral. Érezhető volt a tapadás és az irányíthatóság romlása. Viszont kiérve egy szárazabb szakaszra a gumi kb. 200 méteren belül teljesen (!) letisztult. Mintha nem is mentem volna sárba. Mióta kisebb nyomáson használom, megmutatta az igazi énjét. Aszfalt, sár, döngölt út, mindegy... Irányítható a gép, jól fékezhető, nehezen kapar el, ellenben tempós szakaszon élvezetes és haladós a tekerés vele. 600 km-t tettem bele eddig (aszfalt, terep), de nem igazán akar kopni. Van egy pár CST külsőről tapasztalatom, egy közös mindegyikben. Nehezen kopnak, pedig nem rideg keverékű külsőkről van szó.

Kezdő mtb-re határt járni, erdőben tekeregni tökéletes választás.

 

2013. szeptember. Amire akartam venni, arra célterületre nagyon jó! A hegyekben gyönyörűen muzsikált. Ballonos kialakítása miatt 2-4,5 bar között sokrétűen felhasználható külső. Alacsony nyomáson terepen jól tapad, az úthibák, kisebb kövek által okozott ütéseket szinte teljesen elnyeli. Magas nyomáson városban jól manőverezhető, aszfalton 4-4,5 baron akár túrázni is lehet vele minden zokszó nélkül kinézete ellenére. Abádszalók-Kunhegyes között 26-28 km/h átlaggal simán tudtam vele haladni, nem fulladtam ki.

Nagyon jó abroncs, nehezen kopik, pedig a hegyekben kapott követ, murvát rendesen. Eddig defekt nélkül megúsztam (remélem jó messzire elkerül). A futófelületén a mátrai kirándulás óta kezd látszódni, hogy használva van. Elöl még egy pár helyen az öntési csík látszódik :). Kisebb sárban eszméletlen jó az öntisztuló képessége.

Erre ajánlom

Általános felhasználású gumi (nekem eddig ez a tapasztalatom vele, de a többiek is szinte mind hasonló véleménnyel vannak eme külsőről). A minta mélységéből adódóan a nagy sáron kívül bármire merem ajánlani, akár havas körülményekre is, már csak az ára miatt is (én 1800 Ft-ért vettem darabját, elől-hátul ez van a Triad-on).

Jó választás:

  • aszfaltra
  • döngölt, murvás terepre
  • vastag, poros útra
  • vizes útfelületre
  • havas, latyakos útra
  • nagyobb nyomáson, hosszabb túra is bevállalható vele
Ennyiért vettem
1800
Csatolt képek
CST C1391 Traction  2012 külső gumi
CST C1391 Traction  2012 külső gumi
itt csupa sár
CST C1391 Traction  2012 külső gumi
itt már tiszta
28 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24x1,95
  • 26x1,95

 
nyomás (bar):

65 PSI


 
szövetsűrűség (TPI):

22


 
további információk:
  • Drótperemes
  • Dual Compound összetétel
  • Sebesség: 2
  • Tapadás: 3
  • Defektvédelem: 3
  • Élettartam: 3

Ár:

  • 24" - 2390 Ft
  • 26" - 2590 Ft

CST logó

CST márka bemutatás

„Hajts gyorsan, költs okosan”

A Cheng Shin Tire-t (CST) 1967-ben alapították Tajvanon. Jelenleg a cég főbb kapacitásai Kínában találhatóak. A CST kezdetben kizárólag kerékpárgumik gyártásával foglalkozott, melyek Maxxis márkanév alatt váltak ismertté és népszerűvé világszerte. A világ legnagyobb kerékpárgumi-gyáraként a Chen Shing a Maxxis-on kívül több másik nagy márka részére is termel.

A nagyobb márkáknál kivívott eredményeket felhasználva, a cég a közelmúltban kilépett a háttérből, és saját márkanév alatt is hozott ki gumikat, a nagyokra jellemző magas ár nélkül. A CST kínálatában ma már nem csak a különböző kerékméretű és felhasználási célú kerékpárokra, hanem egyéb járművekre tervezett gumik is megtalálhatóak.

A cég egy szorosabb együttműködés nyomán 2009-től névadó szponzora a korábbiakban is CST gumikon versenyző, egyik legnépszerűbb hazai csapatnak, a Merida Maraton Team- CST-nek.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű CST C1391 Traction termékkel kapcsolatban: