- könnyű (nekem a maga 700g-jával könnyűnek számít)
- nagyon jó az úttartása, gyors kanyarvételnél is
- száraz földúton, füves erdei terepen, apró kavicsos utakon, nagyon jól viselkedik nem csúszkál
- a köves(nem éles) emelkedőkön is jól kapaszkodik
- relatív gyors az aszfalton
- a szerelésnél(defektnél) nem kell a gumileszedésnél birkózni a kerékkel, simán lejön a felniről akár szerszám nélkül is
- konkrétan még nincs, de kíváncsi leszek milyen lesz a defektállósága, ugyanis a 27tpi-s szövetsűrűség + a relatív alacsony mintázat nem enged sok jóra következtetni.
Nekem a legalapabb 27TPI-s nem EPS-es verzióm van. Ezért igyekszem a körülményekhez mérten viszonylag magas nyomáson használni, ezzel is csökkentve a defekt kockázatát.
Harmatos fű + por kombinációból rendesen jól tud lakni a gumi, tisztesen be tud rakódni a felülete, bár ez még "tapadási problémát nem okoz", de lassan tisztul ki. Nem dagonyára találták ki, nem is fogom önszántamból kipróbálni ilyen körülmények között.
Érdekes visítós hangja van aszfalton.
A későbbiekben majd kiegészítem a további tapasztalataimmal.
-
500+km -
Kiváló gumi eddig nem volt defektem, egyszer sem csúszott meg alattam a bringa. Nekem eddig bevált, bátran merem ajánlani ár/érték arányban kiváló gumi.
(ahol ez idő alatt használtam: alföldi erdei utak, gátkorona, döngölt földutak, Bükkben köves kaptatókon, murvás, köves lejtőkön, hegyi erdei ösvényeken, aszfalton) - 700+km (1. szúrt lassú defekt, valószínűleg akáctüske) melegben érezhetően lágyul az egész gumi, egy defekt után a miután kivettem a kereket szinte leesett a felniről, de nyomás alatt nincs ilyen veszély, tetszett hogy szerszán nélkül "szerelhető"
XC/ maraton