700x28C és 700x32C méretek között kerestem megfelelő külsőt, épülő hibrid: városi/trekking/országúti Merida Speeder T5-ös bringámra. A Continental TourRide és a Maxxis Overdrive voltak a jelöltjeim, de durva mintázatuk miatt vaciláltam és végül a Schwalbe Spicer mellett döntöttem. Meglepetés: amikor megrendeltem a szükséges alkatrészekkel együtt, nem volt már készleten. Ők már csomagoltak, nekem 15 perc alatt kellett más külsőt választani. Könnyítette a dolgom, hogy ebben a kategóriában nincs nagy választék. A CST Super HP-val tűnt legkisebbnek a rizikó faktor, így mellette döntöttem. A bizalmam iránta kizárólag a Testbike-os vélemenyeknek volt köszönhető. Aszfalton a várt teljesítményt nyújtotta, száguldoztam vele városban, országúton egyaránt. Simán, csendben gurult. Ennyit akartam tőle. Amiért írtam, az most következik. Hétvégén montis barátokkal általam nem ismert tájakra mentünk tekerni. A végállomás egy isten háta mögötti falu. Letértünk az aszfaltról, egy kaviccsal sűrűn megszórt földúton haladtunk kb. 10 km-t, durva emelkedőn, erdőn keresztül, enyhén nyirkos talajon. A Super HP katonásan viselte a számára idegen környezetet, egyetlen gondom az volt, hogy a mögöttem lihegő montis barátomat ne találják fejbe a 6 bárra fújt CST-k alól kilövellő kavicsok. De őt is hamar leráztam és utána már nem volt gond. Aznap a kis faluban, ott a hegyek között, ahol 100 éve az élet is megállt, egyszerre 2 csoda is történt: odatávedt egy Merida Speeder T5 és egy BMW 1 Sport Line, aki láthatóan jobban megszenvedett a mesébe illő tájjal. Azóta nagyra becsülöm a Super HP-t. Minden elismerésem iránta.