-Sáros talajon, murván, erdei utakon egyaránt jól kapaszkodik
-Ereszkedésnél kiszámíthatóan viselkedik
-Kanyarban stabil nagyobb sebességnél is
-Jó sárvető képességekkel bír
-Erős oldalfal
-tartós futófelület, nem kopik gyorsan
-Bár a futófelület tartós, a gumikeverék nem. Hamar elöregszik.
-Homokon tud váratlan meglepetèst okozni
-Hóban a homokhoz hasonlóan viselkedik, hajlamos oldalirányban, váratlanul kitörni
-Magas gördülési ellenálläs
Szerettem ezt a gumit a hátrányai ellenére, mert a pozitív tulajdonságaival viszont nagyot domborított. S tette mindezt kb 3 ezer forintèrt. Túlnyomórészt terepen használtam (értsd: erdei ösvények, aljnövényzettel benőtt talaj, sár, murvás utak, vaddisznó gané, sziklás terep, homok) de jelentős kilométereket futott aszfalton is.
A mintázatot, különösen a szélső mintázatot dicséret illeti, remekül tartja és irányítja a gépet necces helyzetekben is.
Amíg használtam, nem tűnt fel, hogy mennyire jelentős a gördülési ellenállása. A korábbi gumijaim hasonló kategóriásak voltak, azokhoz képest nem volt nagy különbség. (Jelenleg Panaracer Swoop All Trail abroncsokat használok, ami sokkal gyorsabb, cserébe nem viseli jól a sarat.)
Ahogy említettem, a gumi nem nagyon kopik, ellenben öregszik. 4500 kilomèter után cseréltem le, mert kirepedezett az anyag, de még szőrös volt a futófelület. Csak a hátsó keréken látszott nèmi kopás. A pacskerok pályafutása során összesen 23 alkalommal kaptam szúrásos defektet (20 első, 3 hátsó). Slime-mal feltöltött belsőket használok, így egy kivételével mindegyik kivédett defekt volt.
Gyakorlatilag bármilyen terepre, első ès hátsó gumiként is. 3 bar alá ne engedd a nyomäst, nem szereti a gumi. Te sem fogod!
Defektgátlót mindenképp használj hozzá!