Ballonos 55mm magas és 52mm széles (2.2-es). A WTB megadja külsői magasságát és szélességét. Defektállósága rendben, gördülési ellenállása kicsi, mintái nagyon ott vannak esztétikailag (is). Ballonosságának köszönhetően 1-1,5 báron merev gépen egész ringatóvá teszi az utazást, persze a sebesség rovására, felütéses defektem nem volt. Esőben nedves úton is megtartott ez a WTB külső gumi.
Mindenre jó és ez egyben azt is jelenti, hogy semmi specializáció. Mintái picik, lekerekített ék alakúak három-három sorban, közel vannak egymáshoz, középső részen ”szinte összefüggő” részt alkotnak, oldalra is jutott belőlük. 3-4 báron aszfaltra jó, 1,5-2,5 között terepre. Aszfaltra ennyi minta sok, igazi erdei használatra kevés, murvás köves felejtős, sárban szintúgy. Kanyartartása oldalsó bütykei ellenére ugyan kevésnek tűnt, de nem volt problémás.
Súlyban elfogadható, (erősen) kopottan a drótperemes 2.2-es 698g mutatott a mérlegre téve. Első és hátsó keréknek egyaránt használtam, a legjobb teljesítményt hátulra, forgásiránnyal ellentétesen feltéve sikerült kihoznom belőle (jelzés nincs rajta, hogy forgásirányos lenne) így már terepen is rendesen kapaszkodott a Wolverine. Kevláros verzióban is elérhető ez a WTB külső gumi.
Száraz döngölt földútra, esetleg aszfaltra.