-A V fékek nagyon jól harapnak
-Váltók pontosan váltanak
-Első gyári suntour villa elfogadható, ha arra használod amire kitalálták!
-Kormány is jó fogású(markolat kesztyű nélkül kicsit csúszós egy idő után)
-Gumik jól tapadnak
-Kényelmes váltó/fékkarok
-A Kross Hexagon X2 megjelenése is nagyon patent
-Kevés a 21sebesség, az első hajtáson a nagy lánctányér lehetne nagyobb, 35km/h után elfogy sajnos
-Műanyag pedál (kötelező cserélni egy idő után)
-A gyári hátsó gumi nekem elég jól kopik, (nem satuzás miatt) de viszont jól tapad akár betonon,földúton egyaránt. De a kopás miatt valószínű kb 2000km után csere lesz!
-Hátsó váltó kicsit hangos, de ezen lehet segíteni
-Első telo érzékeny a hőmérsékletre, melegben jól mozog, hidegben kevésbé! De ez alsókategóríás villa, ezt tudja!
Hauser wildcat után igen csak jót mutatott nekem az x2, belépőszintű de én arra is használom, amire tervezték azt pedig bírja! Ár érték arányban egy jó bicikli a Kross Hexagon X2! Aki ilyen árkategoriában gondolkozik annak egy jó alternatíva lehet a Kross hexagon X-es széria!
Városi bicajozásra,túrázásokra,ösvényes utakra ajánlom, ezeken az utakon eleget tompít a gyári első teló is, de ha van rá lehetőség érdemes cserélni a villát,mert a bicaj egyik leggyengébb alkatrésze!