Magellan Hydra TX30 acél mtb

39 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (39 vélemény)
Rendezés

dike avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kedvező ár, megbízható városon belüli közlekedésre.
Hátrány
A felni sorjás volt, ezért a gumik többször defektesek lettek. Talán egy kicsit nehéz.
Erre ajánlom
Teló nélkül városi közlekedésre alkalmas.
Ennyiért vettem
60
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fifatom avatar
28 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
sztem minden előny nekem minden tetszik ennyi pénzért sztem ez naon korrekt  nekem még nem kellett semmit cserélnem illetve mégis a belsőt de ez az én hibám    a külső gumi k**va jó mert én folyton csúszkálok és farolok a gumi viszont olyan mintha zsír ujj lenne
Hátrány
én csak annyival találkoztam h kb másfél éve tekerek ilyet de a pedál már csikorog
Tapasztalat
sztem ha van ennyi rá akk ilyet vegyetek mer naon jó bica
Erre ajánlom
városba faja meg enyhén hegymenetre
Ennyiért vettem
50 000
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

soospety avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsón nagyon korrekt minőség, megbízható.
Hátrány

Pedált azonnal cseréltem, felnik 2 hónapot bírtak, a duplák azóta is jók, hamarosan új nyereg is lett. Hátsó váltó most kezdi megadni magát. Festékhiányoknál kóstolgatja a rozsda.

Tapasztalat
Első komolyabb bringám, azóta is ezt nyomom. Kopó dolgokat cserélgetem, nincsenek bosszantó tulajdonságai. Ráadásul 4 évig nem is nagyon értettem a karbantartáshoz, csak szervízbe vittem néha aktuális bajokkal, és nem bosszulta meg magát (azóta már jól bánok vele). Városi gödrökhöz és padkákhoz elég a 60mm-es teló, eddig ezzel sincs gond, fékek is jók. Amíg így az Alföldön kerekezek, ennél jobb nem kell, használom, amig szét nem rohad.
Erre ajánlom
Városba és laza erdei utakra nagyon bevált, hobby szintre jó (magamat is ide sorolom).
Ennyiért vettem
majdnem 70.000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Heriyan avatar
Heriyan
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Egy nagyon strapa bringa, Nekem egy regi 98 vagy 99 ben gyártott vázam van, eredeti felszerelsege gagyi volt nagyon de meg igy is tobb minr 3000 km futot változtatás nélkül. Valójában alatam szinte varosban futott de legalábbis aszfalt uton. Sztem ez kifejezzeten egy megbizhato "városi MTB" Ja és marha olcson jutottam hozzá :D
Hátrány
-
Tapasztalat
A véleményem hogy kello atgondolasal egy nagyon massziv városi gépet lehet belőle kihozni, olyat ami mindent akadályt könyedén legyőz amit egy város nyujtani tud:)de mégis megmarad MTB nek annak minden előnyével (szerintem)
Erre ajánlom
Városba menni mint a barom
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vandis avatar
vandis
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Mint lányt, természetesen a külseje fogott meg először. Szép, piros-fekete. A fékek nagyon jók, a marokváltót talán sosem szokom meg, de jól működik. Kényelmes, nem kattog-ketyeg-brüntyög.
Hátrány
A kerekekkel nem vagyok kibékülve. Az első kerék gyorszáras, többször előfordult, hogy egy patkáról legurulás után elferdült... A hátsó kerék még rosszabb, mert nincs fix helye, hanem állítgatni kell, hogy egyenes legyen (nem olyan lányoknak való, akik csak hobbiznak).
Tapasztalat
valójában nagyobb durranásra számítottam mikor megvettem a Hauser (márnemtommi mert nincs rajta a matrica és amúgy is 10 éves bicaj) után. A jó öreg Hauser máig stabilabbnak és strapabíróbbnak tűnik, inkább legurulok vele egy domboldalról, mint a Hydrával (talán a kerékkel való kezdeti nehézségek miatt).
Erre ajánlom
Városban tekergetés, munkahely, suli, könnyebb túrák, azért az erdei ösvényeni s elmegy!
Ennyiért vettem
42000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PeterUFo avatar
PeterUFo
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Elég merev, nagyon szép (nekem feketében volt), a váz mindent kibír, és a bringa jól össze van rakva úgy öszeségében.
Hátrány
A hátsó része lehetne erősebb, bár ha olyan erős lenne, mint amilyennek kinéz, akkor az első ráülésnél eltörne (de nem!) Nekem a hegyen felhajlott a villája, , de csak azért mert elkezdtem null-lábakat ugrálni vele a katlanban (akinek kell az tudja mi az)
Tapasztalat
Én ezzel a bringával kezdtem DH-zni (!) és azon kívül, hogy az első villa felhajlott, meg a monoblokk + váltó megadta magát, és hogy a kerekek sem bírták sokáig nagyon jól szolgált. Ráköltöttünk a felújításra cirka 40 ezer forintot, és ezért tök állat kis gép lett az öcsémnek, és mostmár teló is van benne. Ha valaki vigyáz rá, karban tartja és nem használja arra amire nem való akkor kiszolgál egy életen át!
Erre ajánlom
Igazából városi tekerésre, túrára, cc-re.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bringás csöves avatar
bringás csöves
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
viszonylag jó a váz , lehet vele földet nyalni , könnyű vele trükközni , ideális első bringa és még annál több.
Hátrány
első csapágy belül atomjaira hullott nálam, ha nincs karbantartva a fék akkor a fékpofa mint a vaj elkenődik a felnin,a teló elég ramaty, és minden sérülés helyén a rozsda megjelenik , a nyereg pedig nyomja a ...-at.
Tapasztalat
nem rossz bringa, másoknak is tudom ajánlani!
Erre ajánlom
túrázgatni , városban mászkálni, de lehet vele durvulni is (de ne sokat!)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rammsteinkovika avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon praktikus, és jóóóóó
Hátrány
Nehéz,kell teló rá
Tapasztalat
nagyon jó, hogy nehéáz mert a hejtőn + kanyarba nagyon tapad. Csak egy teló kell rá és szinte mindenre jóó!! (nem kamu) szal nekem bevált és mindenkinek ájánlom akár kezdő akár haladó!!!! één haladó vok és nekem tökéletes csak egy - két dolgot kell kicserélni és kész!! HAJRÁ!!!!!!!!
Erre ajánlom
bárkinek bármire, mindenre jó ezu csak olyan teló kell rá!!!
Szerinted hasznos?

PhoenixSpirit avatar
PhoenixSpirit
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon strapabíró váz, megbízható hajtómű és fékek (persze rendszeres fékpofacserével), acélvázhoz képest elfogadható súly ! Nagyon tartós gyári festés, kb. 6 éve használom a bringát és még mindig szép állapotban van, hozzátéve azt, hogy fél évet töltött ledöntve 1 m gazban, időjárásnak kitéve (kölcsönadtam havernak és így "vigyázott" rá :S) ! Rendszeresen karbantartva igazi hű társ válhat belőle !
Hátrány
Acélváz, rozsdásodik ott, ahol a fékbowden kidörzsölte ! HI-TEN tervezés, emiatt korlátozott első villa upgrade lehetőségek ! Első teló nélkül kegyetlenül ráz (bár melyik merevvillás nem...) A gyári pedált azonnal érdemes jobbra cserélni... Az első Hydra széria még szimplafalú Remerx felniket kapott, 5 év után megrepedt a hátsó felni, kevés zúzás mellett... A nyereg nem épp túrabarát, érdemes egy anatómiailag kialakított változatra cserélni (főleg srácoknak) !
Tapasztalat
Szerintem hihetetlen jó ár/érték arányú bringa, nálam már bőven megszolgálta az új árát (45000 Ft, 2000-ben) ! Ésszel használva nagyon sokáig fog jó szolgálatot tenni ! Egy első telót azért mindenképp megérdemel, már ha tudsz 1"-os villanyakkal tűrhetőt találni hozzá... Mostanában nagyobb sebességeknél (3/4 felett) egy-egy erősebb tekerésnél ugrál a lánc, valszeg a hátsó váltó vacakol...de már eddig is nagyon sokat ment gond nélkül :) Mindenkinek ajánlom, aki nem akar full extrás gépet, de a teszkóbájkoktól meg írtózik (érthető okokból) !
Erre ajánlom
Városba, túrázni mindenkinek ! Esetleg CC is ! Street-et, dirt-et, DH-t nem próbáltam vele...de bizonyos fokig még ott is OK lehet !
Szerinted hasznos?

Dipshit avatar
Dipshit
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
az alacsony ár mellé, minőséget kap az ember, ami rajta van az jól össze van rakva
Hátrány
maga az alapfelszereltség hagy némi kívánnivalót maga után, de hát ennyi pénzé....
Tapasztalat
nem azé van jó állapotban Balázs a biciklid mert keveset használtad, hanem azért mert ez egy jó gép!!! Én nem kíméltem sohasem, gyerekként kaptam még hat éve, és azóta komolyabban kezdtem el bringázni, de tavaly még belenyomtam 6000 kilómétert, és csak láncot, meg hasonló kopó dolgokat kellett rajat cserélni. Most van egy merida outim is, de ez asszem mindig meglesz
Erre ajánlom
városi brinyónak, v túrázgatáshoz
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balazs avatar
Balazs
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
- Elég jól össze van rakva -Viszonylag olcsó, én 2001-ben 40 ezerért vettem.
Hátrány
- 6 év után kilazult a bal hajtókart rögzító csavar.:), újabban néha ugrik egyet a lánc a hátsó fogaskeréken, ha erősen indulok el.
Tapasztalat
A bnőmnek vettem ajándékba, ezért szinte a legkisebb a váza, ami kapható volt, de nálam maradt később, a 176 centis magasságommal ezért nem túl nagy a váz, de legalább jó fordulékony, néha úgy érzem magam rajta mint egy BMX-en. Terepen sosem járt, lehet, hogy ezért van ilyen jó állapotban. Összességében a tavaly ugyanennyibe került Balance 1.1-esemnél szerintem sokkal jobb vétel volt még anno.
Erre ajánlom
Városi szaladgálásra, vagy a telekre túrázgatni a környéken.
Szerinted hasznos?

PeterUFo avatar
35 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó,magyar, és jó. Komolyra fordítva a szót, nagyon jól bírja a strapát, igazi BICIKLI a szó legnemesebb értelmében, a váz irtó erős, a stucni fele olyan erősnek sem tűnik mint amilyen és a váltók is jól bírják egy ideig.
Hátrány
Talán hogy alapból sziplafalú felnik vannak benn, de ezen könnyen lehet segíteni. Ha sokat ugratsz vele azt nem bírja a villa.
Tapasztalat
Én keményen DH-ztam vele az elején, és tényleg, eskü hogy jól bírta. Ugrottam vele letörést (nagy bónusz) és kicsit dirt-öztem is vele (katlan) és amikor lábnélkülöket ugráltam sikerült felhajlítani a villát. Most az öcsém használja egy 40000-es felújítás után és nagyon jó neki. Kapott egy egyszerűbb teleszkópot is hogy az öcsém is elkezdhesse vele a DH-zást. Ha valaki arra használja amire való biztos megálja a helyét. Néha CC-zek még vele és tényleg isteni.
Erre ajánlom
Neked! Elsősorban városi használat vagy CC, meg annak aki egy jó bicót szeretne.
Szerinted hasznos?

Dumcsi avatar
Dumcsi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó és mégsem TESCO bringa. Az árához képest nagyon jó (akár 30vhány ezerért is van). Nem hullik szét rendeltetésszerű használatkor (nem zúzásra, DH-ra + hasonlókra találták ki). Gyárilag úgy össze volt rakva h nyomban lehetett használni. Sokkal jobb váltó+felni+váz+minden mint 1 hasonló árú nagy áruházi összeteleszkópos biciklinek látszó tárgyon. Jó színeket találtak ki neki. Jól mutat rajta a duplafalu felni és nem kezd el ütni & nyolcasba ugrani. Assembled in Hungary (Összerelve Magyarországon), támogassuk a magyar ipart még ha B+ alkatrészek is.
Hátrány
Nehéz. Ha acélvázas könnyen rozsdásodni kezdhet ahol lejött a festék. A gyári pedál nem jó. Kell rá rögtön stucni+kormány+nyereg csere (habár nem tom milyen a gyári mert nyomban a boltban le lett cserélve). A középső B+ lánckerék sorjásra volt gyártva és kattogott (reszelő v idő megoldja). Csúszik a gumija aszfalton, földön, minfenhol és ráadásul könnyedén ki is lyukad.
Tapasztalat
Városi használatra vagy túrázgatásra akár könnyebb terepeken is az egyik legjobb választás. Néhány alkatrész kicserélésével teljesen jó. A hajtókaron a fekete festés könnyen meg tud kopni. Összességében szerintem elég jó, főleg arra mire való. Aki aszfalton használja egy vékonyabb gumit ajánlok rá, az is jó.
Erre ajánlom
Városi használatra vagy túrázgatásra akár könnyebb terepeken is.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamás avatar
Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ár-érték arányban verhetetlen, kialakításához képest masszív váz (bírja az ugrándozást is), a kerekek külön dícséretet érdemelnek (duplafalú felni, vastag küllők), a fékek se rosszak, probléma még nem volt vele. Összevetve egy igen strapabíró kis paci.
Hátrány
Shimaho Tourney váltó - lassú, pontatlan, könnyen elbaszódik, gyenge - a lánc könnyen leesik rongyrázós terepen. Amint pízem lesz jön a Deore. A váz kicsit nehéz, de mondjuk nem is triálra találták ki, emellett még a kormányt és a pedálokat érdemes cserélni. Ennyi pénzért nem is várható el, hogy csúcskategóriás alkatrészekkel szereljék fel.
Tapasztalat
Nyár eleje óta használom, gyepálom, mint az állat, de eddig még nem kellett rajta semmit szerelni, a rutindolgokat leszámítva. Asszem ennél többet nem is kell mondanom.
Erre ajánlom
Elsősorban túrázásra, a mega range-nek köszönhetően úgy megy fel a hegyre, mint az atom. Én használom downhillre is, és az extrém zúzdákon kívül mindenkol megállja a helyét (az Omninak mondjuk nem tesz jót). Emellett korlátozottan ugrálni is jó, mondjuk vigyázzni kell vele. Nagy gyengéje ilyen téren a hátsó villa.
Szerinted hasznos?

Zsolek avatar
Zsolek
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Két verseny, semmi nyolcas, semmi szervíz, semmi nem kotyog, le a kalappal. Pedig aztán nem is versenyezni ajánlják. Hobby szinten azonban tökéletesen megfelel! Jó kis brinyó!!
Szerinted hasznos?

1-15 (39 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Hydra TX30 acél termékkel kapcsolatban: