- könnyű, látványra is erős váz
- későbbi átalakításoknak előkészített hely (pl. tárcsafék)
- állítható teleszkóp
- fékváltó
- szép festés
- itthoni szervíz, nem úgy mint pl. egy távol-keleti Mongoose-nál (nagykeresnél vettem, ott mondták)
- a hátsó váltó feszítő rugója nagyon gyenge, minden bukkanón, padkán csattan a lánc a vázon, ami így ott már elkezdte koptatni és összecsapni olajjal
- gyári gumik gyorsan kopnak
Más hibát még nem fedeztem fel.
2008. július 17-én (2 hete) vettem, azóta már beleraktam 150km-t. A fentebb leírt tapasztalataim ennyi idő alatt jöttek (Cimborának is van egy 2006-os évjáratú Malija, intenzíven használta, versenyre is, nagyon elégedett vele.)
Az enyémnél a hátsó kerékagy úgy tűnik cserére szorul, mert a fogaskoszorún is látszik, hogy 1,5-2 mm-t kileng, vagyis "nyolcas" van benne és már megnéztem, a f.koszorú jól van a helyén, a tengely görbe. Most ezt keresek bele, első kiadásom lesz.
Városba, terepre, túrára szerintem tökéletes választás.
Ha rászánjuk a pénzt, hogy komolyabb váltót és telót hegesszünk rá, versenyre is megfelel.