- Váz geometria és a festés
- Rugózási kényelem
- Kifogástalan váltók, hajtás
- Hatékony fékek, jó fékkarok
- Jó fordulékonyság
- Jó nyereg
- Tárcsafékek ciripelnek, nehezen beszbályozhatók
- A kormány markolat vékony, kesztyűvel is néha kemény a fogása
- A One-Twenty TFS-Disc szerelem volt az első látásra. Kissé szokatlan volt ugyan, hogy a váz szinte egyetlen eleme nem kör keresztmetszetű, hanem négyzetes. Mindezek viszont nagyon egyedivé teszik a bringát a fehér (whiteanthracite) festéssel.
- Az első villa SR Raidon LOD 120, ami eddig remekül működik. Szükség szerint lockolható. A Hayes Stroker Ryde 180/180 mm-es fékek elsőre nagyon döbbenetesek voltak, majdnem fejre álltam a bringával. Mindezek mellett kb. 200 km bringázás után állandóan ciripeltek a fékek, azaz hozzáért a fékpofa a tárcsához. Ezt követően intenzív lejtmenetnél nagyon sírtak a fékek, így a hátsó gyári betéteket kicseréltem. Az első még mindig a gyári betét, ami továbbra is ciripel. Hamarosan cserélem. Vélelmezem, hogy a fékpofa rugó nem elég erős, illetve valamiért időnként megszorulnak a betétek.
- A váltórendszer és a hajtás kifogástalan.
- 186 cm vagyok. A 20"-es váz kifejezetten kényelmes a teleszkópok jól bírják eddig. Könnyű a bringa kezelhetősége, könnyen fordul. A széles kormánynak is köszönhetően jó a kormányozhatóság és az egyenes futás.
- Nagyon jók a gyári abroncsok, jó a mintázat és a tapadás. Elsősorban terepre és nem aszfaltra ajánlott ez a gumi mivel hangos és nem igazán szereti a kemény burkolatot és a sebességet, de erdőben kiváló. Mindezek mellett az első 200 km alatt 2 defektem is volt.
- Nagyon megbízható a bringa a legértékesebb tulajdonsága a rugózás, kényelem, hajtás. A legértékesebb része a műszaki megoldások összessége, nagyon egyben van, illetve a festés, váz és a kivitel.
Ár-érték aránya nagyon jó. Elsősorban terepre ajánlom.