Trek 3700 mtb

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2012.11.)
  • Listaár: 120.000 Ft

Használt Trek 3700 eladó
160.000 Ft

Használt Trek 3700 eladó
89.000 Ft
új árához képest: -26%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




kazamata avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ez egy Trek:-) Megbízható. Erős, jó váz, jó vázgeometria. Alighanem a kerékpár legértékesebb része a váz . Nagyon jó ár-érték arány. Fordulékony, jól manőverezhető. Nekem nagyon tetszik a piros-fehér festés, végül ezért vettem ezt és nem a kék-fehér Trek 3900-ast. Az összes Bontrager kiegészítő amivel szerelve van, tehát nyeregcső, nyereg, külső gumik, kormány, nagyon korrekt és nagy pozitívuma a kerékpárnak. Ennyi pénzért nem egy csúcsmodell egyik sem persze, de a célnak nagyon is megfelelnek, sőt. Az élettartam garancia a vázra nem hagzik rosszul szerintem, még akkor sem ha valószínűleg a váz az amivel nem lesz gond.

Több mint fél éve használom, napi átlagban 10 km-t mentem vele, persze a téli hónapokban nem. Nagyon megszerettem, oda sem adnám egy drágább kerékpárért sem már.

Hátrány

Az aszfalt az eléggé eszi a Bontrager gumit ami nem ilyen terepre készült, ezzel együtt aszfalton is nagyon jól megy szerintem. Az első váltó egy olcsó váltó, de a célnak megfelel, később le lehet cserélni ha az ember jobbat akar. Sokan szídják a hátsó Acera váltót, nekem vásárlás után csattogott-kattogott, mindenféle extrém hangokat adott ki, visszamentem vele és beállították a boltban olyan jól hogy azóta nem kellett hozzányúljak. A hátsó váltóval kapcsolatban még annyit figyeltem meg, hogy az emelkedőn váltást nem nagyon szereti. Az olcsó műanyag pedál engem nem zavar, akit igen szintén lecserélheti. A nyereg egy hétig eléggé nyomott, kellemetlen, kényelmetlen volt, de aztán hozzáidomultam vagy ő hozzám, most már semmi gond vele.

Erre ajánlom

Igazából olyan szempontból amire ez készült, vagyis erdei és lakótelepi lájtos kerekezésre, rövidebb túrázgatásra, elmenni boltba, nagymamához, barátokhoz stb. tökéletes. Én ezekre a célokra használom. A földutakat is jól bírja, sőt ott van igazán elemében.

Mindenkinek ajánlom aki egy egyszerű, de mégis megbízható, jó minőségű kerékpárt szeretne elérhető áron.

Amire nem ajánlom: durvulás, ugratás, dirt hard stb. Nem erre készült.

Ennyiért vettem
60.000 Ft akciósan
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alpha ezüst alumínium, félig integrált kormánycsapágy, csomagtartó és sárvédő rögzítési pontokkal, tárcsfék kompatibilis papucsokkal, cserélhető váltótartó fül


méretek:
  • 13"
  • 16"
  • 18"
  • 19.5"
  • 21"
  • 22.5"

 
színválaszték:
  • fekete-kék
  • ezüst-piros

villa (teló):

SR Suntour XCM 30mm

  • acél rugókkal
  • előfeszítés állítás
  • 100mm kerékmozgás

Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

M131, 42/34/24


fogaskoszorú:

Shimano HG20 12-32, 8 sebességes


hátsó váltó:
Shimano Acera
pedál:

Wellgo műanyag


Kerék

felni:

Bontrager AT-650 32 lyukas dupla falú felni


első agy:

Formula FM21 alu


hátsó agy:

Formula FM32 alu


külső gumi:
Bontrager LT3,

26x2.0


Irányítás

kormány:

Bontrager Riser, 25.4mm, 30mm emelkedés


markolat:
Bontrager SSR
kormányszár:

Bontrager Approved, 25.4mm, 25 fokos


nyereg:

Bontrager Evoke 1


nyeregcső:
Bontrager SSR,

31.6mm, 12mm hátrahajlás


Fék

 
féktest:

Tektro alu V-fék


fékkar:

Shimano Tourney


 
fékváltó kar:
Shimano Tourney
Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 3700 termékkel kapcsolatban: