Mali Duke országúti

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.02.)
  • Listaár: 85.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

tobika0907 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kb 2 hónapja gyűröm aktívan, SS-hez képest gyorsan lehet vele haladni. A kormányt lecseréltem outi kormányra, úgy használom. A váz masszív, nem reszket nem remeg, nem csavarodik még nagyobb sebességeknél sem. A hajtása nekem megfelelő.

Hátrány

Na itt jön a fekete leves. Az első kerék masszívan nyírja a belsőket. A küllők csavarozásánál visszamaradt sorják kihasították többször is a gumimat. Ezeket eltávolítottam, de még mindig fennáll a probléma. Emiatt nem tudok rá számítani, hogy reggel még lesz levegő a gumiban, pedig ezzel járok munkába is. 

Erre ajánlom

Túrázgatni, városban rohangálni, de csak ha szereted a kihívásokat, és van kedved szenvedni egy első felnivel

Ennyiért vettem
45000
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ArchibaldS10ton avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

Szép és olcsó (viszonylag)

Tetszik a retró stílus

jó geometria

 

Hátrány

A fékek elég rosszak, a rövid fékkarokkal nehéz erősen fékezni, a fékek nem állíthatóak megfelelően. Ha hátul van a krék a saruban, hozzáérnek a fékpofák a köpenyhez. 

nincs szabadonfutó a flipflop agyon

az összeszerelés minősége kritikán alluli

túl széles kormány

Tapasztalat

Nos, megvettem, elhoztam. örültem mint majom a farkának. aztán jött a feketeleves. A kormány olyan széles, hogy mindenbe elakad vele az ember, le is flexeltem belőle 6-7 centit oldalanként. Gondoltam, teszek rá egy racsnis fogaskereket. vesztemre. Túl széles a cucc, és a pereme hozzáér a vázhoz, igy nem lehet a sarukat teljesen kihasználni. Ez pont annyit jelent, hogy a gyári láncot nem tudtam visszarakni a fix hajtásra. a 2 szemmel hosszabb lánc esetén viszont a szabadonfutó rész annyira hátra kerül a papucsban, hogy a hátsó fék (ami nem állítható rendesen) a köpenyre fog rá. Szal, ha hajtást vált az ember, akkor a láncot is le kell cserélni. (de így legalább egymáshoz kopnak :) always look on the bright side of life)

szal a bringát fixinek érdemesebb használni, akkor úgyse kell hátsófék, stb. Viszont, ahogy összeszerelik ezt a kerót, erre a célra totál alkalmatlan. a kontraanya nincs rendesen meghúzva, szinte kézzel is el lehetett tekerni, de persze ez csak akkor derül ki,amikor elforog a lánckerék az agyon, tönkretéve a menetet rajta. mennyibe került volna egy menetrögzítővel felrakni a fix lánckereket, vagy legalább a kontraanyát? főleg olyan igénybevételnél, amit egy fixi jelent. 

A hajtókar is könnyen kilazul. Tudom, fixinél ez megesik. de azért baromira idegesítő, hogy 10km után már húzni kell rajta. 

Bárki, aki ilyen bringát vesz, készüljön fel még egy kis otthoni barkácsolásra. Sok törődést, karbantartást igényel a hajtása. Ezek nem nagy munkák, csak roppant bosszantóak tudnak néha lenni. 

A kerekei viszont várakozáson felül jók. nem ütődnek fel könnyen, és defektet is egyszer kaptam csak,  2 hónap után, pedig napi 20 30km-t teszek meg vele, Pesten. 

 

Erre ajánlom

Én a Belvárosban cikázok vele. nagyon jó, fürge, jól gyorsul, szeretek vele pesten közlekedni. Sok negatívumot írtam, de ennek ellenére szeretem ezt a bringát, és ez az árkategória ennyit tud. 

Ennyiért vettem
85000
Mért tömeg
10800 g
44 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

700C Acél Országúti Váz


anyag:

Acél


 
színválaszték:

Fekete


villa (merevvilla):

700c Hi-ten Acél Villa


Meghajtás

lánc:
KMC 410
fogaskoszorú:

18T


 
fokozatok száma:

1


Kerék

felni:

Alumínium Duplafalú 32 lyukas


első agy:

KT-DP7F Alumínium


hátsó agy:

KT-DP7F Alumínium


külső gumi:
Continental Speed King,

700x35C


Irányítás

kormány:

MTB Alumínium


 
bandázs:

Kraton 128 mm


kormánycsapágy:

Alumínium 1-1/8"


nyereg:

Barna, Gél


nyeregcső:

25.4 x 300 mm Alumínium


Fék

 
féktest:

AS.4.0d Silver


fékkar:

Alumínium


Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Duke termékkel kapcsolatban: