Nos, megvettem, elhoztam. örültem mint majom a farkának. aztán jött a feketeleves. A kormány olyan széles, hogy mindenbe elakad vele az ember, le is flexeltem belőle 6-7 centit oldalanként. Gondoltam, teszek rá egy racsnis fogaskereket. vesztemre. Túl széles a cucc, és a pereme hozzáér a vázhoz, igy nem lehet a sarukat teljesen kihasználni. Ez pont annyit jelent, hogy a gyári láncot nem tudtam visszarakni a fix hajtásra. a 2 szemmel hosszabb lánc esetén viszont a szabadonfutó rész annyira hátra kerül a papucsban, hogy a hátsó fék (ami nem állítható rendesen) a köpenyre fog rá. Szal, ha hajtást vált az ember, akkor a láncot is le kell cserélni. (de így legalább egymáshoz kopnak :) always look on the bright side of life)
szal a bringát fixinek érdemesebb használni, akkor úgyse kell hátsófék, stb. Viszont, ahogy összeszerelik ezt a kerót, erre a célra totál alkalmatlan. a kontraanya nincs rendesen meghúzva, szinte kézzel is el lehetett tekerni, de persze ez csak akkor derül ki,amikor elforog a lánckerék az agyon, tönkretéve a menetet rajta. mennyibe került volna egy menetrögzítővel felrakni a fix lánckereket, vagy legalább a kontraanyát? főleg olyan igénybevételnél, amit egy fixi jelent.
A hajtókar is könnyen kilazul. Tudom, fixinél ez megesik. de azért baromira idegesítő, hogy 10km után már húzni kell rajta.
Bárki, aki ilyen bringát vesz, készüljön fel még egy kis otthoni barkácsolásra. Sok törődést, karbantartást igényel a hajtása. Ezek nem nagy munkák, csak roppant bosszantóak tudnak néha lenni.
A kerekei viszont várakozáson felül jók. nem ütődnek fel könnyen, és defektet is egyszer kaptam csak, 2 hónap után, pedig napi 20 30km-t teszek meg vele, Pesten.