Avid Juicy 3.5 tárcsafék

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.01.)
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-14 (14 vélemény)
Rendezés

Martee avatar
26 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • jó állíthatóság 
  • nagy fékrő
  • egyszerű beállítás
  • jól néz ki
  • nagyon jól fog
  • Avid
Hátrány

hamar melegszik ez az Avid tárcsafék és akkor kicsit alább hagy a fékező ereje de gyorsan le is hül és aztán újra patent.

Tapasztalat

160 as tárcsával használom Dirt/streere és nagyon megvagyok vele elégedve . Csak ajánlani tudom mert nagyon jó fék . 

Erre ajánlom

Dirt, street ,cc, xc freeride

Ennyiért vettem
18500
Csatolt képek
Avid Juicy 3.5  2012 tárcsafék
Avid Juicy 3.5  2012 tárcsafék
Szerinted hasznos?

SCrappyX avatar
32 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Erős a fékereje
- Szép a formája
- egyszerű tejesen szétszedés és összerakás
-Nagyon jó kezdő tarsáfék a Juicy 3.5
-Hidegben/melegben jól működik a DOT köszönhető
-DOT 5.1 kompatibilis (amitől nehezebben lesz levegős)

Hátrány

- Gyakori juicy hiba, hogy időként beragadnak a munka hengerek, de könnyen javítható
- A kártávolság állító csavarja nem könnyű elérni
- légtelenítés kell 
- Fék karhossz túl hosszú

Tapasztalat

Bocsi híba van a rendszerben aztán 2x van véleményem

Csatolt képek
Avid Juicy 3.5 tárcsafék
Szerinted hasznos?

SCrappyX avatar
32 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Erős a Juicy 3.5 fékereje
- Szép a formája
- egyszerű szerkezet (szétszedés és összerakni)
-Nagyon jó kezdő tarsáfék (súly és ár miatt)
-Hidegben/melegben jól működik a DOT köszönhető
-DOT 5.1 kompatibilis
-Jól adagolható ez az Avid tárcsafék

Hátrány

- Gyakori hiba, hogy beragadnak a munka hengerek, de könnyen javítható
- A kár távolság állítócsavar nem könnyű elérni
- légtelenítés mert DOT
- Fék karhossz

- Olaj tartály, de az elixir-ben már megoldották :)

Tapasztalat

Tapasztalat:
Nekem nagyon bejött ezt a fék, vannak benne egy két hiányosság, de engem nem zavarnak. Vannak jobb fékek ennél, de csak pénz beszél, hogy milyen technológia kapsz bele! Én Hardtail ként használom már 2 éve, úgyhogy használtan kaptam. Amikor megkaptam egy munkahenger el volt benne törve, de 2000ft ért vettem bele 2 is :) Megcsináltam és azóta terepen sose hagyott engem cserben mindig megálttam ahol akartam (nem 1m előtte se útána) . Lehet, hogy nincs benne olyan technológia, mint egy drágábbik fékben, de ettől könnyebb karbantartani és ugyan olyan meg biztató.   
Nekem eddig hővel nem volt problémaim pedig organikus betéttel vannak benne de lehet, hogy leginkább, mert nem DH-ra használom max AM-re.

Tanácsaim:
Nekem egy Juicy 3.2 van :) (széria kivűl) elöl/hátra 180mm társával használom, amely a hátsótest egy AVID betétes tartalmaz az első pedig egy BTS betéttel van szerelve.
Rá jöttem, hogy a fék ereje nagyon attól függ, hogy milyen betét van benne mert az Avid betétem tökéletes működik erős és tartos, de a BTS-ről arról nem mondható mert annyira rossz minőségű, hogy emiatt meg tanultam teljesen szétszedni egy hidraulikus fék összes rakni minden kis része mire rá jöttem, hogy nem a fék a hibás hanem a betét. Eredményül a BTS fék ereje nagyon gyenge és a társán csillogó és sötét foltok keletkeztek rajta.
http://www.szakalmetal.eu/hu/dokumentumok/tippek-tanacsok/1094-fektarcsa-hiba-elemzes

Légtelenítés: Szerencsére kb. 1x évente kell csinálni mert sajnos nehezebb légteleníteni mint például egy Hayes vagy egy Shimano fék. Aki megteheti inkább rakjon bele Dot 5.1 mivel a forrás pont magasabb és a nem szívja magához annyi nedv.

Karbantartás: Kell neki időn ként meg nézni a fékdugattyúkat, mert hajlamosak nem szimmetrikusan mozogni, de szerencsére könnyen javítható és ha szükséges pót alkatrészre tele van vele a piacon új és használtál.

Erre ajánlom

Mindenre használható mivel mindig meg"állja" a helye, akkor vegyék más, ha súly vagy nagyobb extra erőre van szükséged(DH)

Ennyiért vettem
kaptam
Csatolt képek
Avid Juicy 3.5 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

asd1 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Hatalmas,finoman inoman adagolható fékerö
  • Lassan kopnak az Avid Juicy 3.5 fékpofái
  • Nem igényel túlozttan szervízelést.
  • Ha vigyázol rá sokáig fék marad.
  • Szép kinézet.
Hátrány

Nemnaguon találtam,peddig elkoptattam vele pár külsöt :)

Tapasztalat

megéri az árát.

Erre ajánlom

Minden.

Ennyiért vettem
16990
Szerinted hasznos?

davido0721 avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

nagy fékerő

jó adagolhatóság, van pár mm holtjátéka, de azután elkezd fogni és annyira amennyi szeretném

jó állíthatóság                                                                                                         .

Hátrány

semmi, talán csak annyi hogy a tárcsa könnyen 8asodik (bár ebben én is ludas lehetek)                                                                                                                             .

Tapasztalat

imádom a Juicy 3.5-öt

Erre ajánlom

bármire

Ennyiért vettem
22000
Csatolt képek
Avid Juicy 3.5 tárcsafék
Avid Juicy 3.5 tárcsafék
Szerinted hasznos?

DartmoorQuinnie avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

160mm es trácsával használom és tökéletes a fékereje. Ha például egykerekezel és fékkel akkor brutálisan feltud melegedni de viszont gyorsan lehül! Már régóta megvan és még mindig nem cseréltem benne fépaknit pedig elég durván használom! Eddig még szerencsére csak egy levegöztetés volt de olaj folyás sehol sem volt :) Az elöny hogy elég tartós fék :)

Hátrány

Nincs nagy állitás lehetöség! Télen borzasztóan nyikorog az Avid Juicy 3.5 és néha mikor csak tekerem és nemhuzom be a féket magátol ciripel..Elég rövid hidraulikus csövet adnak hozzá de valakinek ez megfelel valakinek nem!

Erre ajánlom

xc vagy enyhe kis dirt :)

Csatolt képek
Avid Juicy 3.5  2010 tárcsafék
Avid Juicy 3.5  2010 tárcsafék
Szerinted hasznos?

w4crack04 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jól néz ki 

Jól fog a Juicy 3.5 ha meg akarsz állni akkor tényleg megálít.

Könnyű a fékkart behúzni

Egyszerű beállítás

 

 

Hátrány

Hamar melegszik, legalábbis nálam.

Akkor néha nem úgy fog ahogy kéne de azért így is meg lehet vele állni.

Tapasztalat

Hát nekem ez egy megváltás volt pofa fék után mert már untam mindig beállítani a fék pofákat. 

Nekem nagyon bejön, csak ajánlani tudom.

Erre ajánlom

street, enyhe dh.

Ennyiért vettem
13 000
Csatolt képek
Avid Juicy 3.5  2010 tárcsafék
Szerinted hasznos?

pbiker avatar
40 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

húúú hát szirszar műanyag v fék után....

nagyon jó fékerő

az adagolhatóság pöpec

Avid

akár egy ujjas fékezés

ha akarok fejre állít, ha akarom kifaral

tényleg nagyon jól fog

Hátrány

hamar melegszik, akkor egy picit alábbhagy, de akkor is  kiemeli a hátulját

hosszú a fékkar útja, amit nem lehet állítani

 

Tapasztalat

BB7 és Jiucy 3.5 közt vacilláltam. Kezdetben egy szar műanyag v fék volt aztán egy Tektro mechanikus tárcsa, ami fogott de nem lehetett kezelni, adagolni (markolatig nyúlt az egész)

a boltban rábeszéltek erre a fékre a bb7-tel szemben. Sokan mondják, hogy az agyonveri a Juicy-kat, nem tudom, nem próbáltam még. 

Sokszor azt érzem hogy erősebben fog mint nekem szükségem lenne rá. Városi bringás vagyok, ráadásul 185ös tárcsával használom elöl, 160-al hátul (mindkét g2 cleansweep)

 

Erre ajánlom

fékezni amikor az eszetlenek elédlépnek-hajtanak, mert nagyon meg tud állítani

Ennyiért vettem
53000/szett
Csatolt képek
Avid Juicy 3.5  2011 tárcsafék
Avid Juicy 3.5  2011 tárcsafék
Avid Juicy 3.5  2011 tárcsafék
Szerinted hasznos?

nhlevi avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

szép ezüst színű

2000mm-es fékkábellel is nagyon erősen fog

clarks floating 160assal használom

egyszerű beállítani

viszonylag könnyű az Avid Juicy 3.5

nem kell levennem a markolatot h le tudjam venni a fékkart

Hátrány

használtan vettem, gondolom ezért mozog kicsit oldalirányba a fékkar de nem zavaró

gyakran kell légteleníteni, bár nyilván én nem tudom rendesen lezárni sztem el kéne vinni szervizbe rendesen megcsináltatni

Tapasztalat

nem elixir 5, de teszi a dolgát ez az Avid tárcsafék, meg tudok vele állni és ez a lényeg.

Erre ajánlom

dirt, street, slopestyle, freeride, lassú dh

Ennyiért vettem
12000
Szerinted hasznos?

Cyon avatar
50 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Még a régi UMF Hardy kerómon volt elso fék, fejre is állított, nagyon szépen fogott.
  • 180-as Hayes tárcsával használtam ezzel is nagyon jól harapott.
  • A gyári pofákkal nem volt bajom ameddig használtam.
  • 3 hónap alatt nem levegosodott fel semennyire sem.
  • Kussolt és nem volt hangja, max ha kis víz érte.
Hátrány
  • Viszonylag amar felmelegedik és akkor nem fog annyira jól.
  • Kevés volt az állíthatóság rajta, bár ebben az árban ez mindenhol így van.
Tapasztalat

Osszességében egy jó fék arra amire ajánlom.

Erre ajánlom

XC, esetleg Dirt

Ennyiért vettem
21000
Csatolt képek
Avid Juicy 3.5  2009 tárcsafék
Szerinted hasznos?

MakakkO avatar
23 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A legfőbb érv mellette, hogy olcsó.

Nem fog annyira rosszul, esőben is meg lehet vele állni, de nedvesen gyengébb, de fejre lehet vele állni.

Önbeálló.

Hátrány

A fékkarban a dugattyú állító csavar sajnos kitekeredik szép lassan, és így egyre bejjebb fog a fék. Csavarrögzítőt nem nagyon lehet rá rakni.

Nem lehet olajat ráölteni, így hosszú a fékút.

Erre ajánlom

XC-re, enyhe DH-ra, de oda minimum 185-ös tárcsával

Ennyiért vettem
16000(a kettő 32000)
Csatolt képek
Avid Juicy 3.5  2010 tárcsafék
Avid Juicy 3.5  2010 tárcsafék
Avid Juicy 3.5  2010 tárcsafék
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

keri00 avatar
22 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- A fékereje teljesen renbden van.Én 180 as tárcsával használom elöl.Hátul 160-assal.

- Rettentő jól adagolható.A gyári avid fékkarral használom.

- A fékkar távolság könnyen állítható.

- Kicsit gyorsan melegszik, de 1x rű nem kell sokat fékezni:)

- én kb fél éve használom és semmit nem kelett rajta állítani.

- Jól néz ki.

Hátrány

- Na most ez kinek- hogyan számít hátránynak de 1 jó kis eső után a fék mint valami vinnyogó lo*** sivít.Ami azért annyiból jó h dh n a pálya végéről is hallanak:D

 

- Más nincs.Legalábbis én nem találtam

Tapasztalat

Nyugodtan vegyétek, megéri.(jobban ajánlom mint a hasonló árú hayeseket.pl:ryde)

De ez kinek hogy.

Erre ajánlom

- Nos, főleg dirt , street

- Én csak dh-ra használom és nekem semmi bajom nincs vele.

3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zsimbii avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, BMX gyilkolóként használtam
Előny

-Szerintem nagyon jól néz ki 

-Jól fog semmi baj a fékhatással

 

Hátrány
-semmi, sztem nagyon jó fék
Erre ajánlom
én dirtre streetre használtam és nem volt vele baj, de azér Dh ra nem feltétlenül ajánlom
Ennyiért vettem
15000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MacTavish avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-olcsó

-jól adagolható

-szép

-strapabíró

-súlya sem vészes(bár engem nem izgat nagyon h mennyi) 

Hátrány
-fékkartávolságot be kell lőni alapból nem a legjobb -160-as tárcsával van
Tapasztalat
anniyra még nem tapasztaltam meg mert kereken egy hete van meg majd még írok róla ha jobban megismerem,kezdőknek/középhaladóknak bőven elég h lehessen adagolni meg nagyobb fékhatás legyen.
Erre ajánlom
all mountain,enyhe dh(Sztem)
Ennyiért vettem
15000 Ft
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-14 (14 vélemény)
Rendezés
 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

DOT


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:

fekete féktest, fekete-ezüst kar


 
dugattyúk száma:

2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

404 (160mm tárcsa, első post mount)


 
további információk:

JUICY 3.5 hidraulikus tárcsafék Javasolt felhasználás:

  • Cross Country, All Mountain

Speciális tulajdonságok:

  • Továbbfejlesztett geometria, a fékkar jobban elfér a váltó mellett
  • Tri-Align féktest pozícionáló rendszer
  • Power Reserve geometria
  • Mindkét oldalra felszerelhető "Varázsbilincs"
  • Csepegés mentes légtelenítés
  • Matchmaker kompatibilis
  • Tárcsa: G2 CLEAN SWEEP
  • Tömeg: 404 gramm (160mm tárcsa, első post mount)

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid Juicy 3.5-be tehetek 185mm es tárcsát?
2 válasz
utolsó: 2012. aug.
Avid Juicy 3.5 miért nem akar fogni?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
Avid Juicy 3.5-öt hogyan kell légteleníteni?
4 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Juicy 3.5 termékkel kapcsolatban: