Avid Juicy 3.5 tárcsafék

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.01.)
  • Listaár: 20.000 Ft

Használt Avid Juicy 3.5 eladó
15.000 Ft
új árához képest: -25%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Zsimbii avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, BMX gyilkolóként használtam
Előny

-Szerintem nagyon jól néz ki 

-Jól fog semmi baj a fékhatással

 

Hátrány
-semmi, sztem nagyon jó fék
Erre ajánlom
én dirtre streetre használtam és nem volt vele baj, de azér Dh ra nem feltétlenül ajánlom
Ennyiért vettem
15000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

DOT


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:

fekete féktest, fekete-ezüst kar


 
dugattyúk száma:

2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

404 (160mm tárcsa, első post mount)


 
további információk:

JUICY 3.5 hidraulikus tárcsafék Javasolt felhasználás:

  • Cross Country, All Mountain

Speciális tulajdonságok:

  • Továbbfejlesztett geometria, a fékkar jobban elfér a váltó mellett
  • Tri-Align féktest pozícionáló rendszer
  • Power Reserve geometria
  • Mindkét oldalra felszerelhető "Varázsbilincs"
  • Csepegés mentes légtelenítés
  • Matchmaker kompatibilis
  • Tárcsa: G2 CLEAN SWEEP
  • Tömeg: 404 gramm (160mm tárcsa, első post mount)

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid Juicy 3.5-be tehetek 185mm es tárcsát?
2 válasz
utolsó: 2012. aug.
Avid Juicy 3.5 miért nem akar fogni?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
Avid Juicy 3.5-öt hogyan kell légteleníteni?
4 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Juicy 3.5 termékkel kapcsolatban: