Caprine Cross Three trekking

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 160.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

beaverlake avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ár-érték arányban egész jó felszereltség: a Deore váltó jól teszi a dolgát, a bowdenes tárcsafék is elfogadhatóan fogott (amíg működött) és a teleszkóp is kategóriájához képest egész jó volt.

Hátrány

A pedál és a markolat kényelmetlen, érdemes egyből lecserélni. A gyári külsőktől is hamar megváltam, mivel a "normálisnál" gyakrabban kaptam vele defektet. Az első tárcsaszet két évet bírt, utána cseréni kellett. A bowdenes tárcsafék 3 év után teljesen feladta, hetente szaggatta a bowdeneket, így muszáj volt lecserélni mert balesetveszélyes volt. Maga a bicikli 4 évig bírta (a sima városi munkába járást) és egyszerűen szétrepedt/eltört a váza, és még csak nem is hegesztési ponton. Így összességében nem ajánlanám a biciklit, sokat kellett rá költeni, hogy végül négy év után le kelljen cserélni.

Erre ajánlom

Maximum munkába járásra, terepen valószínűleg még hamarabb széthullott volna.

Ennyiért vettem
139000
Csatolt képek
Caprine Cross Three  2013 trekking
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DaveN11 avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Rengeteg van, főleg a könnyű manőverezhetősége, kiváló, megbízható alkatrészei és a súlya (kategóriájához képest).

Váltórendszer

Megy rendesen ez a Caprine trekking:)

Leírás lentebb!

Hátrány

Pedál

Külső gumi

Markolat

A fékre és a 8-asra az üzembehelyezéskor nem figyeltek (ejnye), másnap orvosoltattam, azóta tökéletes:)

Tapasztalat

Ajándék lónak ne nézd a fogát, én mégis megteszem hiszen Testbike nyeremény, mondhatni kötelező!:) Teljesen friss állapotában nem akartam róla írni és még most is korai pl a tartósságáról beszélni, így most csak a friss tapasztalataimat írom le, később pedig az alkatrészeket egyenként véleményezni fogom.

Kategóriájában könnyű a Caprine Cross Three, akárki akármit mond:) A vázon érezhető hogy vékony falú, viszont kellően merev is. Tárcsafékkel is könnyebb mint az adatlapomon szereplő csepel, igaz nem sokkal. Bár még nem állítottam be magamhoz tökéletesen, sokkal jobban érződik rajta az MTB hatás, mint a csepelen. Itt a kormány vékonyabb és keskenyebb, könnyebb fordulni vele városban, könnyű manővereknél baromi jó, viszont pont emiatt már kevésbé teszi lehetővé a szélesebb kormányfogást, ami mászásnál már hátrány lehet.

A Deore váltókar némán teszi a dolgát, nagyon finom szerkezet (viszonyítás Alivio és Tourney), bár az Alivio-t egy fokkal határozottabban érzem. A szintén Deore hátsó váltó teszi a dolgát, jól feszít, szépen vált. Tourney-hez képest egy álom, SLX-hez képest picit alulmarad, bár még a nagyon aprólékos beállítást nem végeztem el rajta. Kicsit hangosan dobja a láncot (vszínű rendes beállítással orvosolható) de becsületesen elvégzi amit kell:) A kormánymarkolat kicsit kemény, kesztyűben is kényelmetlen volt, cserélni fogom mindenképp idővel.

Az első teleszkóp egy SR NEX 4610 V2, a NEX 4610-hez képest elvileg annyi a különbség, hogy menet közben is kapcsolható. Gyakorlatilag viszont jobb az állíthatósága, lágyabb a rugózása, nagyon tetszik!

A Shimano RM-416 tárcsafékről sokat nem tudok még írni, teszi a dolgát bár még nem járatódott be. Átadás után csak lassított, de határozott fékezésre nem volt képes. Másnap elvittem beállíttatni, azóta tökéletes:)

Shimano Alivio 22-32-44-es hajtómű van rajta, masszív cucc:) A gyári fém pedál is ahhoz képest elég jó, bár 44-es lábamhoz kicsit már kicsi, egyel nagyobbra cserélem valószínű.

A Caprine duplafalú szegecselt felnik masszívnak tűnnek, bár az átadáskor még elöl-hátul izmos 8-as volt benne, ezt a fékekkel együtt orvosoltattam másnap, azóta tökéletes. A gyári gumi tipikus trekking, se nem ilyen se nem olyan. Nem rossz, ellenben jócskán alulmarad egy Contihoz képest. Néha csúszkál és nem érzem túl stabilnak viszont ha nincsenek nagy elvárásai az embernek, tökéletes:) Én csak azért fogom cserélni mert defektbiztos kell és kicsit terepre is szánom.

A Velo nyereg teljesen átlagos, 100km-ig biztos nem kényelmetlen. Ergonómiája is jó, kényelmes az ülése. Nincs nagy elvárásom azt viszont tökéletesen kielégíti:)

Shimano agyakkal van szerelve, nagyon szépen futnak, semmi panaszom nincs. Jól reteszel, szép kellemes hangja van, élmény vele menni!

Összességében eddigi tapasztalataim alapján egy nagyon jól összerakott, megbízható középkategóriás cross trekking a Cross Three, kiváló kezelhetőséggel, könnyű váltással és futással. Inkább mtb felé hajaz, de ez pont az előnyévé válik nálam, van már egy villámgyors hajtós biciklim, ami városba és terepre kevésbé jó:) Ezzel ez a gond is kilőve!

Erre ajánlom

Inkább városba, kisebb-közepesebb utakra ajánlom a kialakítása miatt. Gyors, de nem az a száguldó kategória.

Ennyiért vettem
Testbike-on nyertem:)
Csatolt képek
Caprine Cross Three  2012 trekking
19 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

harttti avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kb 1 hete vettem. Sok tapasztalatom még nincs. Eddig kb 200km-t mentem vele műúton, és földúton. 

Nagyon farnkó masina. A festése nagyon szép. A váz geometriája, merevsége nagyon jó és szerintem gyönyörű szép, nagyon stabil kiállású. Kényelmes fordulékony. Én főleg műúton használom, de könnyebb terepre is tökéletes. A vázon mindennek van kialakított helye ami nekem szükséges, sikerült rá  csomagtartót szerelni /topeak/, de V féknek is meg van a gyári helye , ha idővel még is lecserélném a tárcsát.Sárvádőt is lehet, szóval nekem épp ez kellett. a legtöbb tárcsáson nincs normális lehetőség ezkre a felszerelésekre..

A fékekkel egyenlőre teljesen megvagyok elégedve. Ugyan sok tapasztalatom nincs tárcsa fékről /eddig v fémem volt mindig/ nagyon finoman fog, és ha kell keményen megállít. Nem gondolkozik :) 95kg vagyok

A deore váltók finoman, precizen,gyorsan terelgetik a láncot, eddig nem vettem észre semmit  ami nem tetszene. A vátókarok is nagyon precizek.

A teleszkóp a gödrös terepen egész jól csillapít, lockolható . Lockolt állapotban halkan koppanik , mikor rázós terepre tévedek . Mintha kottyanna kicsit fel le. De ez megszűnik ha visszapuhítom a telót.

Felnivel , köpennyel is meg vagyok elégedve.

 

 

Hátrány

Ami nekem kicsit kényelmetlen, az a gyári nyereg. Szerintem nem rosz minűségű, és a brinkához is passzol, de nekem kényelmetlen hosszútávon /ha nem szokom meg, cserélem :)

És nem értem trekking biciklire minek raknak 44 fogas MTB hajtóművet/FC-M430/ jobban örültem volna  48 fogasnak. Szeretek repeszteni, és jobban kedvelem a nagyobb áttételt. valószínű idővel cserélem nagyobbra.

Egyenlőre több hátrányt nem említenék, ha idővel akad módosítok.

Tapasztalat

Kellys axis 2011-ese és ez között kellett választanom. És erre esett a döntésem :)

Nem bántam meg.

Erre ajánlom

Műút, enyhe terep. Hosszabb túrákon is szépen muzsikál.

 

Ennyiért vettem
120000
Mért tömeg
15000 g
Csatolt képek
Caprine Cross Three  2011 trekking
1.
Caprine Cross Three  2011 trekking
hátulról
Caprine Cross Three  2011 trekking
3.
41 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:

Férfi:

  • 18"
  • 20"

 
színválaszték:

Fehér - arany


villa (teló):

Suntour NEX-4610 V2, Lockout


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Alivio,

FC-M430


hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

3x9


Kerék

felni:

Duplafalú, szegecselt


első agy:
Shimano Acera első,

HB-RM65


hátsó agy:
Shimano Acera hátsó,

FH-RM65


Irányítás

kormányszár:

Állítható


Fék

 
féktárcsa:
  • 160 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

 
fékváltó kar:
Shimano Deore,

RapidFire Plus


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Fényvisszaverő prizmák


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Caprine Cross Three termékkel kapcsolatban: