Csepel Landrider trekking

28 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2023
    (frissítve: 2024.03.)
  • Listaár: 76.500 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




memoart avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

•tulajdonképpen gurul

•körbefordul a kerék meg ilyenek

•jó kiállású, kényelmes

•alig drágább egy tecsó cajgánál

Hátrány


Hátrány az van: egyrészt szégyen, hogy erre a kínai limlomra ráírják, hogy "CSEPEL",

Weiss Manfréd forog a sírjában.

 

•hajlik a hajtómű mint az alufólia, a rajta lévő nadrágvédő plexit rá kellett tiplizni mert potyogott

•pedál szétesik, bár ettől nem is vártam többet

•dinamós világítás csak súlynak

•rozsdásodik mindene ami nem alu (kormány, nyeregcső), habosodik a váz és a csomagtartó

•a felni nagyon puha aluból van, szinte kenődik

•a V-fék beállíthatatlan, gyenge rugókkal, rossz konstrukció

•a marokváltó ma esett darabjaira, úgy, hogy lényegében nem volt használva

•a gyári kenda külső egy vicc, szanaszéjjel repedt

•műanyag sárvédők fényre porlanak

Szumma: napon és esőben de összességében kültéren nem használni!

Egy helyi kerékpárboltos megszüntette a beszerzést a Schwinn-től, mert a vásárlók hordták hozzá vissza a bicajokat az előbb leírt tünetekkel. Az üzletkötő erre azt mondta, hogy "benne van a használati utasításban, hogy ha nedvesség éri végig kell törölgetni a kerékpárt" ... Ja meg egy napernyőt is hordj magadnál!
 

Tapasztalat

A munaktársamé a jószág, nem sokat volt nálam, inkább csak szereltem de egészen kiábrándító.

Ha valaki ragaszkodik hozzá az nagyon szeresse a bütykölést és nem utolsósorban gyűjtögesse a használható alkatrészeket, mert előbb vagy utóbb szinte minden csere.
 

Upgrade1: Megint itt van a pincémben a szörny és félve, de le kell hozzá mennem. Széjjelbányásztam.

-a műanyag házas, gagyi középcsapágy rozsdaporban köhög. Megivott már fél liter WD40-et és kézzel alig tudom átforgatni. Ha rázom a vázat csak potyog bentről ez a téglapor szerű cucc és nincs vége.

-hajtómű komplett csere

-a lánc kb. 5 cm-t nyúlt mint a gumipók (a márkahű lánc 1000, a jó meg 4000, vajon miért?)

-a lánctányéron a nadrágvédő a tiplizgetés ellenére is lepotyogott újra (tán ráragasztom)

-elsőváltókar csere, hagyjuk a picsába ezt a markolatváltót.

Erre ajánlom

Megútálni egy márkanevet (ami pedig valószínűleg tud többet is)

Ennyiért vettem
38500
Csatolt képek
Csepel Landrider  2008 trekking
55 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Váz

anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 19”
  • 21”
  • 23”

 
színválaszték:
  • kék
  • fehér
  • fekete

villa (merevvilla):

Hi-Ten acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu MTB 175 mm 28/38/48 7/8s


fogaskoszorú:

Shimano 7 Sp MFTZ217428


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7 Sp RDTX35B


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, Beretta, Joytec alu első agy, Joytec menetes vagy Shimano Nexus 3


külső gumi:

700 ×38C KENDA K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikciós / jobb Revo 7


kormány:

MTB acél emelt, 600 ×70 mm


kormányszár:

Acél 22,2 ×150 ×60 mm


nyereg:

Selle Royal 8072 PU


Fék

 
féktest:

Saccon Alu V-fék


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Alu -Plasztik, színezett


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, teherbírás max. 25kg


tömeg:

15,1-17,1 kg


 
további információk:

Kerékméret: 28"


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Landrider termékkel kapcsolatban: