•tulajdonképpen gurul
•körbefordul a kerék meg ilyenek
•jó kiállású, kényelmes
•alig drágább egy tecsó cajgánál
Hátrány az van: egyrészt szégyen, hogy erre a kínai limlomra ráírják, hogy "CSEPEL",
Weiss Manfréd forog a sírjában.
•hajlik a hajtómű mint az alufólia, a rajta lévő nadrágvédő plexit rá kellett tiplizni mert potyogott
•pedál szétesik, bár ettől nem is vártam többet
•dinamós világítás csak súlynak
•rozsdásodik mindene ami nem alu (kormány, nyeregcső), habosodik a váz és a csomagtartó
•a felni nagyon puha aluból van, szinte kenődik
•a V-fék beállíthatatlan, gyenge rugókkal, rossz konstrukció
•a marokváltó ma esett darabjaira, úgy, hogy lényegében nem volt használva
•a gyári kenda külső egy vicc, szanaszéjjel repedt
•műanyag sárvédők fényre porlanak
Szumma: napon és esőben de összességében kültéren nem használni!
Egy helyi kerékpárboltos megszüntette a beszerzést a Schwinn-től, mert a vásárlók hordták hozzá vissza a bicajokat az előbb leírt tünetekkel. Az üzletkötő erre azt mondta, hogy "benne van a használati utasításban, hogy ha nedvesség éri végig kell törölgetni a kerékpárt" ... Ja meg egy napernyőt is hordj magadnál!
A munaktársamé a jószág, nem sokat volt nálam, inkább csak szereltem de egészen kiábrándító.
Ha valaki ragaszkodik hozzá az nagyon szeresse a bütykölést és nem utolsósorban gyűjtögesse a használható alkatrészeket, mert előbb vagy utóbb szinte minden csere.
Upgrade1: Megint itt van a pincémben a szörny és félve, de le kell hozzá mennem. Széjjelbányásztam.
-a műanyag házas, gagyi középcsapágy rozsdaporban köhög. Megivott már fél liter WD40-et és kézzel alig tudom átforgatni. Ha rázom a vázat csak potyog bentről ez a téglapor szerű cucc és nincs vége.
-hajtómű komplett csere
-a lánc kb. 5 cm-t nyúlt mint a gumipók (a márkahű lánc 1000, a jó meg 4000, vajon miért?)
-a lánctányéron a nadrágvédő a tiplizgetés ellenére is lepotyogott újra (tán ráragasztom)
-elsőváltókar csere, hagyjuk a picsába ezt a markolatváltót.
Megútálni egy márkanevet (ami pedig valószínűleg tud többet is)