Csepel Landrider trekking

28 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2023
    (frissítve: 2024.03.)
  • Listaár: 76.500 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




laya888 avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Szép:), piros-fehér fényezés. 28-as kerekek viszonylag vékony gumikkal, nagyon jól gurul. Kényelmes üléspozíció (az ülés lecserélése után főleg). Sárvédős, ezért esőben is használható.

Új a bringa ezért később, ha majd lesz több tapasztalat, folytatom a leírást...

Hátrány

Ülés kényelmetlen, kicseréltem egy régi hagyományos rugós nyeregre :-P A dinamó 2 hónapon belül szétesett, világítás kiégett, de garanciában megcsinálták. Nem várok az újtól sem többet. Első teló nem ártana rá, amilyen sz@rok az utak. De ha csak városban, sík terepen cirkál vele az ember akkor persze nem szükséges. A csomagtartó kosár nem túl strapabíró.

Tapasztalat

Hugom véleménye, ő vette 2 hónapja:

Kb. 2 hónapja vettem a veresi Dynamic Sportban,munkába járáshoz kb. 4 km-re.  Éjszakára járok vele dolgozni, és lejtnek kell mennem. Ezért használom a dinamót, ami viszont ezek szerint "szétpörgi" magát. Valami eltört benne ezért nem marad a kerékhez dőlve, és az első lámpa is kiégett. Feltételzném, hogy van benne valami fesz szabályzó, de ha nincs akkor valószínűleg a nagy sebesség miatt generált túláram verte ki az égőt. Fene tudja. 2 hónapos átvizsgálásnál gariban kicserélték, de inkább vettem rá egy elemes első lámpát is. Az ülést még az elején kicseréltem egy hagyományos, rugós fajtájúra, mert kényelmetlen volt. Ez kicsit ront a kinézetén de fő  a kényelem:) Remélem az állandó rázós lejtmenetezés nem rázza szét az egész bringát is!

Update, 2015.10.05. A dinamó már az elején feladta, a javítás se bírta sokáig, ezért elemes lámpák lettek ráaplikálva. Nem nagyon bírja a magyar utakat, vigyázni kell rá nagyon mint a hímes tojásra. Egyszerűen olyan érzésem van mikor rajta ülök, hogy nem bír ki semmit (döccenőt, zöttyenőt). Mikor pl. mész a járdán, vagy a bicikliúton és azt keresztezik az utcák ahol szintkülönbségek vannak, hát azt célszerű 2 km/h-val megejteni, hogy szét ne hulljon rövid időn belül. Munkába járásra kb. 1 évet volt használva, nincs benne 1milló km, de már utána kellett állítani a váltónak, meg a fékeknek is. Nem tudom ,hogy ez reális-e. Szerintem nem érte meg a pénzét, nem vennék ilyet még1X!

Erre ajánlom

Munkába járáshoz, rövid távra, sík terepen, sima aszfalton. 7végi aszfaltos és/vagy light-os földutas csalingázáshoz, bevásárláshoz, kocsmázáshoz :-P (áh, oda neem. Ellopják előle) :-)

Ennyiért vettem
64800 Ft
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Váz

anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 19”
  • 21”
  • 23”

 
színválaszték:
  • kék
  • fehér
  • fekete

villa (merevvilla):

Hi-Ten acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu MTB 175 mm 28/38/48 7/8s


fogaskoszorú:

Shimano 7 Sp MFTZ217428


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7 Sp RDTX35B


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, Beretta, Joytec alu első agy, Joytec menetes vagy Shimano Nexus 3


külső gumi:

700 ×38C KENDA K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikciós / jobb Revo 7


kormány:

MTB acél emelt, 600 ×70 mm


kormányszár:

Acél 22,2 ×150 ×60 mm


nyereg:

Selle Royal 8072 PU


Fék

 
féktest:

Saccon Alu V-fék


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Alu -Plasztik, színezett


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, teherbírás max. 25kg


tömeg:

15,1-17,1 kg


 
további információk:

Kerékméret: 28"


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Landrider termékkel kapcsolatban: