Gepida Alboin 300 CRS trekking

26 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 140.900 Ft

Használt Gepida Alboin 300 CRS eladó
130.000 Ft
új árához képest: -8%

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




hawkez66 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Nagyon sokoldalú vas a Gepida Alboin 300 CRS

- Viszonylag jó felszereltség

- A gyárilag szerelt külső gumi kifejezetten pozitív csalódás. Még egy év után midnig használom aszfaltos menetekre. Könnyebb terepen is jól fog, Defektem sose volt még vele.

- A váz mindennel felszerelhető a későbbiekben is.

- Tárcsafék felszerelhetőség a vázon, ami egy későbbi komolyabb fejlesztés során jól jöhet

- Noname fékváltókar egész jól üzemelet

- Alivi hátsó váltó kifejezetten jól üzemel 

Hátrány

- A gyárilag szerelt V-fék a szűk keresztmetszet.Mocsok rossz...állandóan állígatni kellett. Amint tudtam cseréltem is komolyabbra (Shimano Deore-ra)

- A 8as kazetasor se egy nagy ördöngősség. Érekes módon a legkisebb kazetta kopott el leghamarabb, pedig a5-6-7 fokozat volt legtöbbet használva.

- Az Alboin 300 CRS gyári lánca vacak, 1500km uán igen csak megnyúlt.

- A gyári teló nem szerelhető tárcsával

- A 48 fogas nagytányéros hajtőmű szerintem felesleg, ill gagyi is a négyszögtengely

- Állítható stucni felesleg, szerintem senki sem állítgatja, miután megvan a megfelelő pozíció

- Nálam az üléscső szorítófeje viszonylag hamar bemonta az unalmast. Pedig csak 73 kiló vagyok, de bika rászorítással is elmozdult az ülés rázós, lejtős terepen. Berkatam egy vastagabb bringalámpa alátét gumit h szoroljun.

- csak egy darab kulacsrögzítőhely

Tapasztalat

KIEMELNÉM, HOGY NEKEM MÉG A 2011-ES MODELL VAN. 

2012-ben vettem, direkt tavalyit akkor is. Sajnos egyre silányabbak a vasak, ahogy telnek az évek. És mindemellé egyre drágábbak is. 

Elég sok UPDATE-T eszközöltem rajta, hogy maratonokon is jobb szolgáltatot nyújtson:

- Fostalicska V-fék kuka, helyette Deore + Deore karok is

- Noname fékváltókar csere: Alivio-ra

- Noname első váltó csere Aliviora

- Hajtókar és monoblock csere Octalinkesre: SR Suntour XCR hajtókar 170mm 42-es nagytányér

- Állítható stucni csere fixre

- kormány csere hajlított RItchey Logic Rizer-re (új komránymarkolatot is kapott és kormányvégeket)

- Felnik cseréje szegecseltre: Ryde Zac Pro

- Versenyekre külön gumiszett: Schwalbe Smart Sam

Erre ajánlom

Gyári állapotban aszfalt és könnyű terep. Azoknak való akik szeretnek néha letérni a járt, simább utakról is.

Mivel bennem újra éledt a kerékpár megvásárlása után a hegyek iránti vonzalom, ezért muszáj volt a fejlesztés a topmaraton és hasonló terep versenyekre. Kis tulzással mondható h van egy jobb V-fékes nagykerekűm, ami könnyen veszi a rázóst. Egyetlen egy szűk keresztmetszet maradt most már, mégpedig a gyári telós villa. Viszont ahhoz képest h rendesen kapott, még jól bírja. A mozgástartománya ill a viszonylag kemény csillapítása azért kevés a versenykörülményekre, azokra a pályákra. Felfelé élmény vele mászni. Hátrány még h a vázgeomatria miatt a szűk kanyarok nem ennek valóak. (viszont a felfelék pont ezért jók: kompromisszum)

A gyári Alivi hátsó váltó kellemes csalódás, nagyon jól bírja!!!

A váz viszot önmagában...kb tank is áthajthatna rajta, nem hiába vállanak rá örökgarit!!!! Bringaépítőknek jó alap lehet!!!

Konlúzió: A versenyek miatt szeretnék egy hidrás tárcsás 29-est majd, de nem akarom eladni a Gepidát. Az alföldi terepekre kiváló edzeni. Túrázni meg bárhova jó.

Ennyiért vettem
110.000
Mért tömeg
16000 g
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:

Matt fekete


villa (teló):

SUNTOUR CR8 700C HLO TRAVEL: 50MM


Meghajtás

hajtókar:

SUNTOUR XCC-T208 48-38-28T 170/175MM


lánc:

KMC Z72 8S


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG31,

CS-HG31 11-32T 8S


középrész:

Shimano BB-UN100


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TY710 TOP SWING DUAL PULL 34,9MM


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

RD-T4000 SGS


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

XERAMA SP-940 PP/STEEL W/ CATYE


Kerék

felni:

Rodi Skorpion CNC 32 lyukas


első agy:

FORMULA FM21 QR 32H


hátsó agy:

FORMULA RB30 QR 32H


külső gumi:

WTB/FREEDOM WEDGE 700X38C


Irányítás

kormány:

GEPIDA ALLOY AL-118 W: 600MM BB: 31,8MM


markolat:

VELO VLG-1185D3


kormányszár:

KALLOY ASDC1 EXT: 90MM


kormánycsapágy:

FSA NO.11Q


nyereg:

SELLE ROYAL ALPINE HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-C207 27,2X300MM


Fék

 
féktest:
Shimano Alivio,

BR-T4000


 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Kormányszarv

tömeg:

14.3 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Cross 120 ezer körül?
4 válasz
utolsó: 2015. szept.
Gepida Alboin 300 CRS 2014 vs Kross Evado 2.0 2014
5 válasz
utolsó: 2014. jún.
Gepida Alboin 300 CRS vs Csepel Rapid 3*
1 válasz
utolsó: 2013. júl.
Gepida Alboin 300 CRS vs KTM Life One vs Merida Crossway TFS100V?
4 válasz
utolsó: 2011. máj.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 300 CRS termékkel kapcsolatban: