Panaracer VTW 720-F belső gumi

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.07.)
  • Listaár: 1.000 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

faktum1 avatar
45 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-Jól bírja a 8-9 bart.

-Olcsó, de nem gagyi minőség.

-Panaracer.

-Autószelepes.

-Jól tartja a nyomást, csak pár hetente kell utánpumpálni.

Hátrány

-Egyenlőre nincs neki.

Tapasztalat

Tartalék belsőnek vettem és nemrég fel kellett használni. Egy Hutchinson helyére került amit csúnyán felütöttem.Eddig jól szerepel.

Erre ajánlom

Országútikba belsőnek. Olcsó de jó megoldásnak...

Ennyiért vettem
1000
Csatolt képek
Panaracer VTW 720-F  2013 belső gumi
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tucana avatar
122 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Jól tarja a 8-9 bárt;

Panaracer;

Én Schwalbe Stelvio gumival használom és eddig nem kaptam vele defektet, pedig néhányszor éreztem mintha felütöttem volna;

Tartós gumiból van;

Hátrány

Nemigazán találtam hátrányt.

Erre ajánlom

28"-os kerékre.

Ennyiért vettem
1300Ft
Csatolt képek
Panaracer VTW 720-F  2012 belső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PeteValentine avatar
21 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

egyszerű Deestone-nal jól együttmüködik

jó minőségű

szelep tartósnak tűnik

nem volt még defekt,pedig köves úton is kellett mennem

padkázok,de még nem zavarja

 

Hátrány

nem tudom miért,de a hátsót fél-1 barral kevesebbre tudom csak felfújni,még annyi (de lehet én vagyok béna) ,hogy nem találtam se a gumin,se a dobozán, hogy mennyi a max nyomás,szal felpumpáltam 4 barra,majd óvatosan benzinkútnál még 2-t,

Tapasztalat

teszi a dolgát a Panaracer VTW 720-F,sokat nem tudok hozzáfűzni

Erre ajánlom

épitett út

Ennyiért vettem
840
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- olcsó

- tartós

- sima eldolgozású gumi

- szelep jól zár, nem ereszt

 

Hátrány

Azt tapasztaltam, hogy 7,5bar felett használva egy hónap elteltével utána kell pumpálni (6-6,5bar-on megáll) 

Tapasztalat

Ezért az árért igazából ez nem nagy hátrány- ha egyáltalán az, egy intenzív használat esetén. Ez a nyomásveszteség egy jobb műhelypumpával kb 4 lökés. Jobb minőségű outi belsőt nem használtam, nem tudom azokra ez a jelenség mennyire jellemző. CST belsőkkel egy árban lehet kapni (CST belsőket montiba használtam, ott egy kiadós terepezés után hasonlókat lehetett tapasztalni)

Schwalbe Lugano és CST czar külsőkkel régi Mavic E2 felnikkel schwalbe felniszalaggal használom.  

A defektállósága jó, eddig nem volt defektem. (Itt ajánlom figyelmedbe a lugano külső véleményezésem)

Ha nagyon szigorú akarok lenni akkor 4 a teljesítmény, de ezt csak azok vegyék annak, akiket a fent taglalt jelenség zavar. 

2011.júl.26.

Kiegészítés:

Azóta sikerült 2 szúrt defektet begyűjteni (az egyik egy szinte láthatatlan sunyin eresztő apróság, melynek okozóját nem is leletem, a másik egy konrétabb darab, de ez esetben sem találtam se üveget, se tüskét, se más egyebet)

A kis szúrt defekt javítása gond nélkül sikerült, a nagyobb esetében 6-7 perc várakozás után is furán fogta meg a foltot és elkezdett kitüremkedni, ami egyértelművé tette, hogy újra kell foltozni. Sajnos a második is nehézkessen ment fel (de ez betudható, a maradékoknak amik akadályozhatták).

A 4 répa jóindulattá silányodott, mivel a presta szelep (az elsőben szereplőnél még azt mondom okés, de a hátsóban....) is igen érdekes. Nagyon könnyen elhajlik a tüske, ami a ráhúzást nehezíti, de mégrosszabb hogy a mozgása elég érdekes. Volt hogy kicsavarva 6-7bar nyomás alatt újjal megnyomva nem tudtam leereszteni (???) visszacsavar, megint ki, mozgat, ereszt... azért ez kissé fura. További kiegészítésekkel remélem nem kell szolgálnom; ha mégis, akkor...

Erre ajánlom

kis költségvetésű outisoknak 

Ennyiért vettem
990
Csatolt képek
Panaracer VTW 720-F  2011 belső gumi
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
méret:
  • 700x18-23C
  • 700x25-32C
  • 700x35-47C

 
szeleptípus:
  • presta 48mm vagy 32mm
  • autó 32mm

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Panaracer VTW 720-F presta szelepes változatban hol kapható?
8 válasz
utolsó: 2015. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Panaracer VTW 720-F termékkel kapcsolatban: