Nem kell defekt esetén szétszerelni a kereket (és az ezzel járó beállításokat újból megcsinálni) foltozni stb... Elég ha van nálad egy kézi pumpa és már mehetsz is tovább a defekt után.
(Télen vettem leértékelve, ezért olcsó volt.)
A pumpálásnál figyelni kell, mert ha a szelep rosszul áll a pumpa levételekor kispriccel a gél és eldugítja a szelepet. Időnként tisztítani kell a szelepet. De ennyit megér, cserébe a defektmentességért.
Sokáig azt hittem nem is kapok defektet, vagy azonnal eltömíti a Dr. Sludge, mert elég rossz terepen használtam napi szinten. (De szerintem ez első sorban a külsőnek köszönhető.) Aztán 3/4 év után megvolt az első defekt: valószínűleg egy tüske ment bele, egy napig állt amikor indunék és látom, hogy le van eresztve az első kerék. Nem is kerestem hol lehet a lyuk, fogtam felpumpáltam... és azóta is tartja a levegőt, semmi gond nem volt vele.
Kiegészítés: haverom biciklijébe is öntömítő belsőt tettünk, de nem ezt a márkát. A felnire (B+) nehéz volt feltenni a gumikat és közben kilyukasztotta a szerszám. Ez egy nagyobb átmérőjű lyuk volt, nem tömítette el természetesen, de foltot tettünk rá, tehát nagyobb lyuk esetén sem kell eldobni!
A Weldtite Dr. Sludge előnye a feltölthető géllel szemben, hogy gyárilag megfelelő mennyiséget tettek bele, nem kell sz.rakaodni a feltöltéssel, és olcsóbb így egyben.
Igazából mindenkinek..., de elsősorban városi bringásoknak, akik munkába járásra használják a biciklit vagy időre mennek és nem csak a szerelés miatt okozhat gondot a defekt!
Én az országútimra is ezt használom, azt beszélik, hogy oda a nagy nyomás miatt nem ideális, de egy amatőr versenyen nem biztos, hogy van kísérőkocsid vagy elég időd egy gumicserére. Ha erről is lesz több tapasztalatom, bővítem a véleményt!