- A Lago egy klasszikus geometriájú váz, ami ugyanúgy megállja a helyét streeten, mint parkban vagy dirtön, egyszóval egy igazi mindenes.
20,8" és 21,2" hosszú felső csővel rendelkezik. A 20,8" inkább streeten, még a 21,2" inkább dirten mozog jól. Legalábbis Kevin Kalkoff ezt állítja. Nekem a 20,8"-es változatot volt szerencsém kipróbálni és valóban jól fekszik az utcai trükkökhöz. A 13,8" láncvillahossz pedig fokozza a stabilitást, hogy még egyszerűbben meg tudj tartani egy manualt vagy hasonló hátsókerekes trükköt. 8,7" magas, ami nekem már túl magas, de ehhez a vázhoz egyébként pont optimális.
-Az integrált üléscsőbilincs kivágása vízszintes fekvésű, így kis előfeszítettség mellet is nagy szorítóerőt lehet vele kifejteni. Továbbá nem nyújtja ki vázat és nem szakad bele a csavar sem egykönnyen.
- Az EBS fékkonzol is igazán megkönnyíti a felhasználó dolgát, mert úgy lehet meghúzni a féket, hogy közben nem állítódik el.
- Offset csöveket kapott a váz, ahol erősnek kell lennie ott vastagabb, ahol nem olyan fontos ott vékonyabb a falvastagság, így a kellő merevség mellé nagyon kedvező súly párosul.
- Integrált papucsa, ami jóval masszívabb és letisztultabb, mint az egyszerűen hegesztett társai. És a papucs ráadásul meg van spékelve egy leszerelhető láncfeszítővel, ami egy nagyon ötletes dolog, így legalább nem kell percekig állítgatni a kereket.
-Természetesen az integrált kormánycsapágy és spanyol BB alap.
-Negatívum, amit véltem felfedezni ebben a nagyszerű vázban, az az, hogy a láncfeszítő beleér a driverbe, így a kerék beállítását követően le kell szerelni azt.
-Mint ahogy az összes Flybikes váznál, ennél is vékonyodik az üléscső. Ez leginkább csak az alacsony Tierránál okozhat bosszúságot, de ha valami nagyon hosszú üléscsöved van, akkor lehet, hogy nem fog bele menni teljesen.
Nagyon pöpec kis váz ez. Kár, hogy 2014-ben abba hagyták a gyártását.
Street, trails, parkban óriási aerielezések.