Csepel Balance BMX
- Modellév: 2007 (frissítve: 2007.10.)
- Listaár: 45.000 Ft
A váz nagyon erős, a felni brutál jó,a hajtókar szuper. Brutálisan erős egy bike. A fékpofák szarok meg az a bazi fogaskereket nehéz tekern, de azt lecseréltem és nagyon szuper.A pedált sikerült széttörni meg a hajtás is kotyog egy idő után.
Szerintem király egy bike. 50 ezerért vettem (nem használtan) és tök jól fel van szerelve. Rotor, 2pár kilépő stb.
Ez van bőven. Rohadt hosszú öléscső, monoblock ot hiába húzod meg kilazul, pedál 2 nap után eltört, Külsők kinyúltak, Nagyobb bunnytól durr defekt, rotor szart sem ér, Fékek drága fékpofával új bowdenekkel se fognak, Kormány nagyon gagyi és széles, Markolat lenyúzza a bőröd
kezdőknek: dirt/street
erősváz
kormány
szép stücni
gumi nekem 2hónap útán szétvált
fékszar
ülés szakad
én ahogy megvetem bunnyztam vele egyet és 8-as nem voltak meghúzva a külők
nehéz minden szart leszetemróla=13kg
markolat szét baszta a kezem
hajtókar
Rozsdál minden
A csapágyaknak a csapágyháza vagy mi nkem szinte mind szétmorszolódott!
A kormány k*rva szar
nehéz
kilépők nélkül nkem 16.04 kg
Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:
Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.