Nagyon szép egyedi matt mustár szín, ami tipikusan Fly-os hatást kelt, de lehet kapni matt feketében is.
Szinte az egész bicikli geometriája a népszerű Tierra családon alapszik, csak éppen a kivitelezés jóval szerényebb. A váz 20,6"-os felsőcső hosszal 13,2"-os láncvilla hosszal és 7,8"-os átlépőmagassággal büszkélkedhet. A hozzá tartozó 8,25" magas és 28" széles kormánnyal igazán könnyen mozgatható technikás gépet kapunk.
A vázzal és a kormánnyal jól összhangban van a 27mm-es előfutású villa, amely integrált kormánycsapágyhoz van előkészítve.
Egy 8 bordás 19mm-es tengelyű Trébol hajtókarral találkozhatunk, amely megörökölte a nagytesó (Fly Dolmen) D alakját így sokkal erősebb, mint hasonló kategóriájú hajtókarok. Lassan két éve nyúzom és semmi baja. Ez kapcsolódik egy Fly spanyol BB-hez, aminek lenyűgözően finom a forgása. A hajtáshoz még jár a 25 fogas Trébol lánctányér, amely igazán jól bírja a strapát, de így 2 év után kissé meghajlott, így cserére szorul.
Óriási kedvencem az elsőagy, amit szerintem sosem fogok lecserélni. CNC-zett, szuperkönnyű és nagyon finom forgású. Mellesleg nagyon szép darab. Egyetlen negatívum talán számomra, hogy nem tőcsavaros. Ezek a pozitívumok elmondhatóak a hátsóagyról is, de a 3 kalapácsos karikarugós rendszer nem fogott meg túlságosan, így azt lecseréltem.
Másik nagy kedvencem az ülés és az üléscső, ugyanis tripodos rendszerű. Nagyon egyszerű szerelni és könnyebb is mint a pivotal. Ráadásul igazán jól néz ki, csak úgy sugárzik róla a minőség, elvégre ez a páros tényleg eredeti Flybikes.
Utolsó kedvencem a befogó. Ez is Trébol, de megszólalásig hasonlít Fly társára, csak ez nem CNC-zett. Ettől függetlenül ez is szuperkönnyű és egyszerű. Szintén örök darab a biciklin.
Az utolsó alkatrész ami nagyon megfogott (de már le cseréltem eredeti Fly-ra) az a fék és a fékkar. Kegyetlenül jó minőségűek és iszonyú jó a fékhatás is.
Az egész bicikli fékkel együtt, mindössze 10,2kg a gyári adatok szerint. Ez barátok közt is baráti.
A váz sajnos ugyanazt a hibát hordozza, mint a Tierra. Reped az üléscsőnél. Ez sajnos mindegyiknél előfordul. Azonban egyszer kell csak meghegesztetni szakemberrel és utána nem lesz rá panasz.
A villával annyi a bajom, hogy a villanyak túl rövid, így nem nagyon fér el ott rotor. Kár.
A kormánycsapágy nekem tönkre ment sajnos egy év után.
A duplafalú felniken igazán jó ötlet a sok könnyítő furat, de egy év után nekem a hátsó felni belső fala körberepedt. Elöl viszont nagyon jól bírja.
A markolat maximum két hónapig bírja, aztán elfogy. Ehhez hasonlóan a külsőgumik is, de azok jóval lassabban, kb. egy év alatt kopnak el.
Ezt a biciklit véleményem szerit legtöbb felhasználó fék nélkül használná, így negatívum számomra, hogy a fékkonzolok nem leszerelhetőek. (2013-mas évjáratban már leszedhető)
Összességében egy nagyon jól átgondolt és összerakott technikás street gépet rakott össze a Fly némi kompromisszummal. Azt hiszem az a kevés hiba még igencsak megbocsájtható, hiszen ez csak haladó kategória. A 2013-mas verzión pedig már az általam észlelt hibákból jó párat kijavítottak (felni, fékkonzol, stb.) így bátran állíthatom, hogy ez az egyik legjobb haladó komplett gép a piacon. A 140.000Ft-os árát az utolsó fillérig megéri. Nézzetek körül a Fly-nál, mielőtt megveszitek az ócska WTP-t.
Lassan 2,5 éve használom és szinte semmi nem maradt belőle
Vázat a Velvárt elcsavarta hegesztés közben így már nem lehetett fékkel használni, cseréltem Fly Tierrára.
Villát az elnyalódott leszorító csavar és a rövid nyak miatt cseréltem Mankind Justicera.
Kormánycsapágy széttört, cseréltem 34R-ra.
Stucnit elnyalódott csavar miatt ki kellett fúrni, cseréltem Saltplus Deltára.
Kormány egyszerűen alacsony volt a 190 centimhez, cseréltem 34R Bertora.
Markolat elkopott, cseréltem Odi Longneckre.
Ülés 2 év után kiszakadt, cseréltem ugyanolyanra.
Hajtókarnak semmi baja nem volt, az elhasználódott kinézetén kívül, de cseréltem United Valuere.
A lánctányérról azt hittem elhajlott (közben csak rosszul volt beállítva), cseréltem BSD Superlite 3D-re.
Lánc elszakadt, cseréltem Saltplus Warlockra.
Hátsóagy szimplán nem jött be, cseréltem Primo Remixre.
Elsőagy még a gyári.
Hátsó felni megrepedt, így mindkettőt cseréltem Éclat Bondira.
Gumik elkoptak, cseréltem KHE Mac2-re.
Fékrendszert én hülye eladtam, később vettem helyette egy Fly/Éclat/34R szettet.
Park, technikás street