A váz és a villa elpusztíthatatlan, a tulajt kiszolgálja!
Ár-érték arányban kezdő streetre tökéletes!
A sok gyakorlás következménye miatt kb. 6 hónap elteltével a rotor megadta magát és így kezdődtek a cserék! A Tektro 317-es alumínium féket, elöl hátul zöld Trinity TX-123 V-fékekre, Trinity XL-95 Fékkarokra váltottuk!
A z hajtókart csapágyakkal együtt, Mongoose program 19 mm-es 8 fogú hajtóműre! Mogoose program hajtókarokra és 25T lánckerékre! De a csapágycsésze maradt, ebbe pont passzol a mid-es ipari csapágy!
Az acél kormányt egy Mali zombira cseréltük! A Formula FS 31-es hátsókereket, Mogoose suject 9T driveres kerékre!
Az Innova 20x2.0 köpenyeket, CST C1213 Freestyle 20x1.95 köpenyekre!
Sajnos vannak jó páran mélyszegény IQ bajnokok, akik az otthonról hozott nem nevelés és a csóróság miatt szándékosan kárt okoznak!
Ezért a nyereg, nyeregcső és a kormánybefogó is cserére szorult!
Egy 13 éves hard ridernek ezek az alkatrészek inkább közérzet tuningok, ezért talán kicsit "haladóbb" szintű steetelésre lett alkalmasabb a BMX!