Haro 300.3 BMX

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 98.900 Ft

HASONLÓ BMX TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

gybalint2 avatar
12 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, BMX gyilkolóként
Előny
  • 21"es váz
  • Alienation Plain Black rim felnik
  • Könnyű, jó stucni
  • Fasza kis Velo Plastic Pivotal ülés (HARO matricával)
  • Elöl 20x2,25 Hátul 20x1,95 Kenda Contact gumik
  • 8" magas kormány (már akinek)
  • 3 Részes hajtás
  • 25/9-es áttét
Hátrány
  • Gyorsan kopó kényelmetlen csúszkáló markolat
  • Pedál először jó, de elkopik gyorsan, csúszik, nem tapad
  • Golyós agyak
  • 8" magas kormány (nekem hátrány)
  • Villa leszorító csavar fojton kilazul, még a régebbi megoldás, nem amikor magában a villanyakban van a menet
     
Tapasztalat

Jó kis bicó ez a Haro BMX, alapnak. Pár dolgot cserélsz rajta és van egy nagyon patent 21"-es BMX-ed.

Erre ajánlom

Street, park, de akár dirt is.

Ennyiért vettem
Haveromé
Mért tömeg
1338 g
Csatolt képek
Haro 300.3  2011 BMX
Itt már sok új alkatrésszel.
Haro 300.3  2011 BMX
Gyári.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Hi-Ten, CrMo


méretek:
  • 20.5"

  • 21"


 
színválaszték:
  • piros

  • arany


Meghajtás

hajtókar:

3 részes Cr-Mo hajtókar, 175mm


pedál:

Haro Recycled


 
lánctányér:

25T


Kerék

első agy:

Quando, golyós csapágyas, 10mm


hátsó agy:

Quando, kazettás, golyós csapágyas, 9 fogas driver, 14mm


külső gumi:

Kenda Kontact


 
peg:

2 pár acélpeg


Irányítás

kormány:
  • Hi-Ten- 8" emelés (20.5" vázhoz)

  • Hi-Ten- 8.25" emelés (21" vázhoz)


markolat:

Haro Stitch Grips


nyereg:

Haro plastic Pivotal


nyeregcső:

pivotal


tömeg:

13.38


 
további információk:

Ende Rotor


Haro logó

Haro márka bemutatás

A Haro kerékpárok története visszanyúlik egészen 1976-ig, mikor egy stílusra fogékony, és biztos kezű kaliforniai srác, Bob Haro azzal elégítette ki BMX függőségét, hogy a sportág élversenyzőinek rendszámtáblákat készített. A Haro rendszámtábla azonnali sikert volt, és a sportág ikonjává vált. A Haro táblák iránti kereslet olyannyira rendkívüli volt, hogy nemsokára egy vállalkozás született belőle.

Amikor épp nem termékeket tervezett gyárának, Bob BMX trükkök tanulásával ütötte el az idejét. A sportnak neve még nem volt, de ősatyja már igen. Miután tökéletesítette repertoárját, Bob utcára vitte trükkjeit, egy teljesen új sportágat alapítva.

Az 1980-as évek elején a BMX Freestyle gyorsan fejlődött. Hogy kielégítse a bringások igényét egy olyan bringa után, ami a flatland-től a rámpákig mindent bír, Bob Haro bemutatta az eredeti Haro Freestyle-t, amely ismét azonnal sláger lett. A gyár arról az emberről kapta a nevét, aki szó szerint kitalálta a sportot és aki rögtön az élvonalbeli BMX tervezés és technológia világában találta magát.

Ahogy az idő haladt, úgy haladt a sportág is. A ’90-es évek közepén a sportközvetítés felfedezte a BMX-ezés igazi izgalmát és élvezetét, és a sport bekerült a köztudatba. 15 éves történelme során több Haro kerékpáros nyert X-Game-es érmet, mint bármelyik másik márka bringása.

A Haro kerékpárok 2008-ban ünnepelték 30. évfordulójukat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Haro 300.3 termékkel kapcsolatban: