Erős.
Kicsi a kormány. Szerintem nagy és csúnya a lánctányérja.
Egyik haveromnak van, semmi nem kattog semmi baja sincs. Gyári felnikről nem sokat tudok ezen cserélve vannak. Kicsit fura a geoja
Elméletileg streetes a váz, de oda szerintem nehéz
Erős.
Kicsi a kormány. Szerintem nagy és csúnya a lánctányérja.
Egyik haveromnak van, semmi nem kattog semmi baja sincs. Gyári felnikről nem sokat tudok ezen cserélve vannak. Kicsit fura a geoja
Elméletileg streetes a váz, de oda szerintem nehéz
- erős váz
-erős festés
-erős villa
-nekem a külsők is bejönnek
- jó első kerék
hol is kedjem :D
-nehéz
- markolat 1 hónapot birt
-ülés 1 év ütán szarrá ment
-a hajtás ki kotyogósodott és alandóan meg kellet húzni
- a hátsó agy is kotyogott és a felnibe is tolyás lett
- a kormány kicsi
- pedál hamar lekopott
- a fék nem fog
nagyábol ennyi :)
én már eladtam a Haro F1-et de azért ha ilyet veszel kell rá költeni
ennyi pénzért már tudsz jobbat venni
én elég sok minent ki cseréltem rajta és úgy már meg voltam vele elégedve
Nagyon jó bicó..Súlyához képest elég könnyű a trükköket beadni vele.
Dirt..Streetre szerintem kicsit nehéz
Kezdő street, park.
Erős váz,jó ülés!!!!
Nehéz,szar a kormány,szar a fék,szarok a pegek!!!!!!!!! Egy csomó mindent kikell rajta cserélni!!!!!!!!!!
Jó bringa de nem elég jó!!!!!! Ha jobbat akarsz akk vegyél haro f3!!!!!!!
Kezdő street vagy dirt re
Na kezdjük! Szép jó váz és villa nem törnek és viszonylag nem nehezek. Az agyak jók. A kormány sem rossz csak kicsit lapos.
Elég jó a bike (ennyiért) csak ki kell cserélni 15.000 forint értékben a cuccokat rajta. PL: markolat, meg teljes fékcsere ,ülés meg még lánckerék.
Mndjuk nekem már a fele vike nincs meg de sztem a képen látnifogjátok:D
az alkatrészek amiket nem cseréltem és nem is nagyon fogok: hajtókar, elsőkerék és kormány
street park
fekete
fehér
kék
Ende Rotor
A Haro kerékpárok története visszanyúlik egészen 1976-ig, mikor egy stílusra fogékony, és biztos kezű kaliforniai srác, Bob Haro azzal elégítette ki BMX függőségét, hogy a sportág élversenyzőinek rendszámtáblákat készített. A Haro rendszámtábla azonnali sikert volt, és a sportág ikonjává vált. A Haro táblák iránti kereslet olyannyira rendkívüli volt, hogy nemsokára egy vállalkozás született belőle.
Amikor épp nem termékeket tervezett gyárának, Bob BMX trükkök tanulásával ütötte el az idejét. A sportnak neve még nem volt, de ősatyja már igen. Miután tökéletesítette repertoárját, Bob utcára vitte trükkjeit, egy teljesen új sportágat alapítva.
Az 1980-as évek elején a BMX Freestyle gyorsan fejlődött. Hogy kielégítse a bringások igényét egy olyan bringa után, ami a flatland-től a rámpákig mindent bír, Bob Haro bemutatta az eredeti Haro Freestyle-t, amely ismét azonnal sláger lett. A gyár arról az emberről kapta a nevét, aki szó szerint kitalálta a sportot és aki rögtön az élvonalbeli BMX tervezés és technológia világában találta magát.
Ahogy az idő haladt, úgy haladt a sportág is. A ’90-es évek közepén a sportközvetítés felfedezte a BMX-ezés igazi izgalmát és élvezetét, és a sport bekerült a köztudatba. 15 éves történelme során több Haro kerékpáros nyert X-Game-es érmet, mint bármelyik másik márka bringása.
A Haro kerékpárok 2008-ban ünnepelték 30. évfordulójukat.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
hol tudok venni webshobokban Haro F1 BMXet? |
1 válasz
utolsó: 2011. aug.
|