Haro F2 BMX

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 83.900 Ft

HASONLÓ BMX TERMÉKEK




Donny avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, BMX gyilkolóként használtam
Előny

Az ülés szerintem nem nagy de kényelmes

A váz erős

Kerekek aránylag jók (mondjuk kicsit könnyen megpatkázódott)

Az eleje könnyű

48 soros kerék

Kormány pont jó méretű

 

Hátrány

Új fékek kellenek

A hátulja nehéz kissé

A lánctányér könnyen elhajolt

 

 

 

 

 

Tapasztalat

A hátulja kicsit tényleg nehéz de nem vészes, szerintem orvosolható a gumik megfelelő levegő eloszlatásával. (Hátulra több az első gumiba kevesebb levegőt). 175 cm vagyok úgyhogy nekem kicsit kicsi a 20,3" váz, de ez nem hátrány lehet valakinek pont ez a jó.

Először minden képen fék kell rá. Aztán jöhet a lánctányér csere és a kerekeket is érdemes cserélni.  Kategóriájához képest jó bicó. Szerintem annyit kell max rá költeni mint minden vele egy kategóriájúra de ez legalább bírja is egy ideig! (2008 as vázon 2009-es lánctányér van szóval kisseb)

Lehet vele ügyeskedni hogy könnyű dolgokat szereljünk rá és akk talán könnyű lesz a hátulja is. pl.: könnyű kilépő, lánctányér, fék , felni ill. kerék.

Erre ajánlom

Enyhe dirt, kezdő street átalakíts után haladó is talán, flatlandra se lehet rosz sztem.. Szóval főleg street, de am mindenre :)

Ennyiért vettem
33.000
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

 
váz (BMX):

F2 hi-ten


anyag:

Hi-Ten


méretek:

20.3"


 
színválaszték:
  • lila

  • fekete

  • vörös


villa (merevvilla):

Hi-ten


Meghajtás

hajtókar:

Haro 3 részes Cr-Mo hajtókar, 175mm


 
lánctányér:

25T


Kerék

felni:

Weinmann 48L


első agy:

Golyós csapágyas, 10mm


hátsó agy:

Kazettás, golyós csapágyas, 9 fogas driver, 14mm


külső gumi:

Haro MS4 20×2.1


 
peg:

2 pár acélpeg


Irányítás

kormány:

Hi-ten, 8" emelés


markolat:

Haro Stripe


nyereg:

Haro Slim


Fék

 
féktest:

Tektro alu U-fék


fékkar:

Tektro


 
további információk:

Ende Rotor


Haro logó

Haro márka bemutatás

A Haro kerékpárok története visszanyúlik egészen 1976-ig, mikor egy stílusra fogékony, és biztos kezű kaliforniai srác, Bob Haro azzal elégítette ki BMX függőségét, hogy a sportág élversenyzőinek rendszámtáblákat készített. A Haro rendszámtábla azonnali sikert volt, és a sportág ikonjává vált. A Haro táblák iránti kereslet olyannyira rendkívüli volt, hogy nemsokára egy vállalkozás született belőle.

Amikor épp nem termékeket tervezett gyárának, Bob BMX trükkök tanulásával ütötte el az idejét. A sportnak neve még nem volt, de ősatyja már igen. Miután tökéletesítette repertoárját, Bob utcára vitte trükkjeit, egy teljesen új sportágat alapítva.

Az 1980-as évek elején a BMX Freestyle gyorsan fejlődött. Hogy kielégítse a bringások igényét egy olyan bringa után, ami a flatland-től a rámpákig mindent bír, Bob Haro bemutatta az eredeti Haro Freestyle-t, amely ismét azonnal sláger lett. A gyár arról az emberről kapta a nevét, aki szó szerint kitalálta a sportot és aki rögtön az élvonalbeli BMX tervezés és technológia világában találta magát.

Ahogy az idő haladt, úgy haladt a sportág is. A ’90-es évek közepén a sportközvetítés felfedezte a BMX-ezés igazi izgalmát és élvezetét, és a sport bekerült a köztudatba. 15 éves történelme során több Haro kerékpáros nyert X-Game-es érmet, mint bármelyik másik márka bringása.

A Haro kerékpárok 2008-ban ünnepelték 30. évfordulójukat.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Haro F2 vázba megoldható az integrált csapágy használata?
3 válasz
utolsó: 2012. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Haro F2 termékkel kapcsolatban: