Haro F3 BMX

19 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 90.900 Ft

HASONLÓ BMX TERMÉKEK



16-19 (19 vélemény)
Rendezés

breki94 avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nemrég kezdtem a szakmát! Szerintem naon fasza bike! Köbö 13 kg a pegek nélkül, a váz kétszerhúzott csőből van (F2-n egyszerhúzott), tehát nehezebben fog eltörni! A markolat először fura, de hamar megszokható! A festés, bármelyik színben veszed is naon jól néz ki! Én Double Platinum-ot vettem, nehéz róla találni képet, ezért raktam fel ide egyet! (Még boltból kihozott új állapotban van!)
Hátrány
Gyárilag nyolcas van az elsőben, nemtom mért! A felnik gyengék szokás szerint! Mikor megvettem jól fogott a fék, de később már hiába álítottam rajta, nem volt az igazi! A matrica hamar lekopik!
Erre ajánlom
Streetre és dirtre!
Ennyiért vettem
63.990 Ft
Csatolt képek
Haro F3  2008 BMX
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vazul avatar
vazul
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
elég könnyü birja a strapát meg voltam vele elégedve ha lecseréled a láncstányért naon zsir bmx
Hátrány
Nem a legjobb alapfelszereltség de enyi pénzért jó
Tapasztalat
én váltottam montira de amedig használtam adig nagyon bejött!! elég jó kis gép megéri az árát
Erre ajánlom
bmx
Ennyiért vettem
60000ft
20 olvasó 65%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tomky avatar
Tomky
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, brutálfutárként
Előny
az egész cenga: váz erős&könnyü stb...
Hátrány
csak a rotor meg a hátsó féket le kell szedni mert ugy még könnyebb lesz(0.5 kilótól megszabadul)és amugy se néz ki ojan jol rotorral
Tapasztalat
csak ajánlani tudom!!!!!
Erre ajánlom
kezdöknek & haladoknak street/dirt
Ennyiért vettem
-
25 olvasó 76%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MAD_rYS@ avatar
MAD_rYS@
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
a vázga a haro-tol megszokottan került fém,fékek jól fognak(tektro) kerekek is birják,hajtokar jó,geo is faja(igaz nem vagyok morgan wade meg ilyen állatok)szerintem nagyon faja bíemeksz
Hátrány
hmmm szerintem kicsit nehézke de ugy hogy még kellemes :-) markolat szart se ér szakad a gecibe ja és a lánctányér valami hadjuk :-) aza lényeg ezek nem jók és cseréld le.
Tapasztalat
Szerintem k#rvajó :-)
Erre ajánlom
all round de szerintem ha flatlandhez veszed akkor nagyon kezdéshez mert egyáltalán nem flatland geo (és suly) dirt -re mert van anyag benne meg streetre(papucs nem valami nagy)
Ennyiért vettem
hetven ezer forintért
53 olvasó 68%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-19 (19 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

 
váz (BMX):

F3 Crmo DT


anyag:

4130 Cr-Mo


méretek:

20.3"


 
színválaszték:
  • fehér

  • pezsgő


villa (merevvilla):

Full 4130 Cr-Mo


Meghajtás

hajtókar:

Haro 3 részes Cr-Mo hajtókar, 175mm


 
lánctányér:

25T


Kerék

felni:

Weinmann 48L


első agy:

Golyós csapágyas, 10mm


hátsó agy:

Kazettás, golyós csapágyas, 9 fogas driver, 14mm


külső gumi:

Haro MS4 20×2.1


 
peg:

2 pár acélpeg


Irányítás

kormány:

Cr-Mo, 8" emelés


markolat:

Haro Stripe


nyereg:

Haro Slim


Fék

 
féktest:

alu U-fék


fékkar:

Tektro


 
további információk:

Ende Rotor


Haro logó

Haro márka bemutatás

A Haro kerékpárok története visszanyúlik egészen 1976-ig, mikor egy stílusra fogékony, és biztos kezű kaliforniai srác, Bob Haro azzal elégítette ki BMX függőségét, hogy a sportág élversenyzőinek rendszámtáblákat készített. A Haro rendszámtábla azonnali sikert volt, és a sportág ikonjává vált. A Haro táblák iránti kereslet olyannyira rendkívüli volt, hogy nemsokára egy vállalkozás született belőle.

Amikor épp nem termékeket tervezett gyárának, Bob BMX trükkök tanulásával ütötte el az idejét. A sportnak neve még nem volt, de ősatyja már igen. Miután tökéletesítette repertoárját, Bob utcára vitte trükkjeit, egy teljesen új sportágat alapítva.

Az 1980-as évek elején a BMX Freestyle gyorsan fejlődött. Hogy kielégítse a bringások igényét egy olyan bringa után, ami a flatland-től a rámpákig mindent bír, Bob Haro bemutatta az eredeti Haro Freestyle-t, amely ismét azonnal sláger lett. A gyár arról az emberről kapta a nevét, aki szó szerint kitalálta a sportot és aki rögtön az élvonalbeli BMX tervezés és technológia világában találta magát.

Ahogy az idő haladt, úgy haladt a sportág is. A ’90-es évek közepén a sportközvetítés felfedezte a BMX-ezés igazi izgalmát és élvezetét, és a sport bekerült a köztudatba. 15 éves történelme során több Haro kerékpáros nyert X-Game-es érmet, mint bármelyik másik márka bringása.

A Haro kerékpárok 2008-ban ünnepelték 30. évfordulójukat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Haro F3 termékkel kapcsolatban: