a hajtókar masszív és ipari csapágyas
villa aránylag erős,nincs rajta fékkonzol,
3,2 kiló a váz és nálam el is tört.
kicsi a kormány, a kerekek = kuka,stucni kuka,
a hajtókar masszív és ipari csapágyas
villa aránylag erős,nincs rajta fékkonzol,
3,2 kiló a váz és nálam el is tört.
kicsi a kormány, a kerekek = kuka,stucni kuka,
igen jó váz, nagyon könnyû az egész bicó, nekem pegek és elsõ fék nélkül 12kiló. elsõ béemikszem, de szerintem nagyon megéri az árát, a trükköket sokkal könnyebb vele tanulni mint egy mongúzzal.
a hajtókar is elég fasza, a villa erõs, váz erõs, nekem eddig a stucni is jó.
nekem kicsit kicsi a kormány, a pegek nehezek, az elsõ féket leszedtem, mert elég gyenge és csak zavart a felfogató csavarja, a felniben elég hamar lett egy kis nyolcas, de nem vészes.
igen jó keró, nagyon megéri az árát, ha 190cm fölött vagy mint én akkor a kormányt lecseréled, meg esetleg a villát, aztán már nem is kényelmetlen. még érdemes monoblokkos hajtómûvet belerakni, de ez nem a legfontosabb
ui: igen a képen még rajta van a peg meg a fék :P ez még új korában készült
szürke
zöld