-Szerintem a fék az nagyon ratyi, én pl alig tudtam vele megálni.
-a gyári külső ritkakaki
-a hajtókart 5percenként meg kellet huzni hogy ne a rendőség hozza utánam
-
kezdő streetnek ....
-Szerintem a fék az nagyon ratyi, én pl alig tudtam vele megálni.
-a gyári külső ritkakaki
-a hajtókart 5percenként meg kellet huzni hogy ne a rendőség hozza utánam
-
kezdő streetnek ....
Váz úgymond türhető de nehéz.Villa is elmegy.jól néz ki a matricaXD.féke is használható.üléls még kényelmes oszt ennyi.
fos... gyűjtsé azt vegyé egy haro-t vagy mongoose-t nekem bevállt. vagy ha nem jó neked akko vegyél egy fit bike-ot vgy eastern-t
megjegyzem kezdéshe vmi nem ilyen pro-bike-okkal kel kezdeni
Nem esik szét alattad ha simán mész vele..a váz türhetö...meg ilyesmi
Erős váz, jó markolat, Össze van rakva, jó fékek.(Szerintem)
A Lofty X200-hoz képest könnyebb, és szebb
Meg a mongoose-nál hosszabb.
Nekem a hajtókar lötyög néha(De meg lehet húzni)
De szerintem nincs több
Nekem jó vétel volt, így legalább nem a haverom SZ*R Loftyját kell nyüstölnöm.Még ilyenem van.
De még marad.
Jobb 1 adaggal mint egyes mongoose-ok
Erős, jól néz ki, számomra könnyű, bírja a strapát, rotor, tekro márkájú fékek, KMC lánc.
Volt már néhány BMX-em, de ez a legjobb.(Részben mongooseok)
Hosszabb nálunk, ami jól jön az én 187cm-emnél.
Gyenge 1 kicsit a felni, és a hajtókar néha kilazul.
De nem vészes
Olcsóbb mint pl. 1 Mischief, (Olyanom is volt) és jobb is(Mármint a gravity).
De már eladtam, és vettem 1 Fitbikeco Flow trail-t
Nah annyit h nincs előnye,nekem 3 hónapoig volt meg azttán dobhattam el mert törött a váz egy 180 bunny-nál
És vettem egy mongoose-t
Szerintem egy nagyon jó kis bicó, nyúzom mint a **rvaélet, és semmi baja nem volt!
És sok más bicónak pl a WTP-nek ennyitől baja lett!
Sokkal jobb egy ilyennel kezdeni mint egy moongose-al!
Összességébe szerintem nagyonj ó kis bicó sokkal jobb mint pl egy moongose és olcsóbb is!
Akinek nincs sok pénze, vagynem teheti vegyen egy ilyet....
Annyi hogy kicsit nehéz, de nem 10 éves gyerekeknek lett kitalálva, aki meg tényleg bicózik akkor megbirkózik a súllyal!
Lényeg az, hogy ezt a 40 000-ret nagyon megéri!!
(egy Tipp hogy hogyan legyen könnyebb a bicó: Leszeded a rotort, és a fékeket, mint már mondtam, és az üléscsövet fémfűrésszel vagy flexel levágod kb 3 centisre, és veszel egy szar műanyag ülést, hiszen bmx-en nem szoktunk sokat ülni:D)
Kezdő/ középhaladó Street/Dirt Esetleg Flatland de nem nagyon.... Az már cska nagyon haladó flatezőknek!
Diszbicajos kis genyáknak akik semit nem csinálnak csak kimennek a parkba, vagy a pályára és ott lnek és nézik a tőlük nagyobbakat azok menjeneke és vegyenek egy moongose mic-et, mert azzal sokkkal jobb villogni, és kitudja...lehet hogy azt el is birják!! ;)
nekem eddig (ha eltekintünk a hajtókartól és a hátsó agytól) egész jól teljesít
egy kicsit én is átalakítottam
hátul supra béta felni, dragonfly küllők, joytech kerékagy meg egy kink ülés
alapdolgok nagyon könnyü ek vele megcsinálni
banny hop vázpöri ha erös vagy komány pöri
nehéz mint a diszno
más baj nem nagyon van velee
alap dolgokzoh dirt street re vagy sima streetre
a váz rohadt nehéz, a kormány bazinagy, a hajtókarok se jók (nekem félév után feladták)
Kezdőknek jó. Sok dolgot (pl: bunnny hop , bunny hop 180, slide stb.)
Meg lehet csinálni mág a suly hátrányára is (ha jó kondiba vagy) :)
fekete
A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.
1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.
1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.
A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.