Noshát ez egy eléggé sokoldalú keró...
Az előnyök között hoznám fel az acél vázat, ami ugyan nem könnyű, de nem egy elefánt nehézségű alkatrész... Igen, a csapágyak elhasználódnak, a bicikli tönkremegy, ha nem tartod karban, ti sok hülye, mit gondoltok, attól hogy vesztek egy Wethepeoplet, az örök iőkre jókeró marad?-Hát nem igazán...
Nosde a padál, a nyereg, a váz, a külsők mind mind türhető a KMC-lánc, a legjobb. A markolat zsíír, semmi bajom nincs vele. A vázzl sosincsenek problémák.
Fék:kuka
Felni:csere
stucni:csere
rotor: le
fékpofa: csere
Kormány:hajlik, és el is törik
Az ára volt bajos, mert drága volt, de sebaj, nem én fizettem:D
Az előző hozzászólónak annyit: 50 kilós a keród?- szedd ki belőlle a betont, amit a vázba sikerült öntenek... gyárilag 15kiló a keró minusz pegek, minusz fölösleges védőalkatrészek, minusz rotor, minusz lánctányér(csere, ajánlom), minusz nyeregcső, kb ügyeskedve 12-13 kilóra ki lehet hozni, és akkor még felnik, spec stucni, kormány salalalala, szal ez a keró nem nehéz, és ha karban tudod tartani, akkor simán odaveri a mongoose michefet...(jól írtam le?:D) De magától nem tartódik karban, meg a bicikliboltos se tisztitja ki, és zsírozza újra a csapágyakat, senem húzza meg a te igényeid szerint...