Mali Gravity BMX

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.04.)
  • Listaár: 65.000 Ft

HASONLÓ BMX TERMÉKEK




Bogaboo avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, BMX gyilkolóként használtam
Előny

Noshát ez egy eléggé sokoldalú keró... 

Az előnyök között hoznám fel az acél vázat, ami ugyan nem könnyű, de nem egy elefánt nehézségű alkatrész... Igen, a csapágyak elhasználódnak, a bicikli tönkremegy, ha nem tartod karban, ti sok hülye, mit gondoltok, attól hogy vesztek egy Wethepeoplet, az örök iőkre jókeró marad?-Hát nem igazán...

Nosde a padál, a nyereg, a váz, a külsők mind mind türhető a KMC-lánc, a legjobb. A markolat zsíír, semmi bajom nincs vele. A vázzl sosincsenek problémák.

Hátrány

Fék:kuka

Felni:csere  

stucni:csere

rotor: le

fékpofa: csere 

Kormány:hajlik, és el is törik 

Az ára volt bajos, mert drága volt, de sebaj, nem én fizettem:D 

Tapasztalat

Az előző hozzászólónak annyit: 50 kilós a keród?- szedd ki belőlle a betont, amit a vázba sikerült öntenek... gyárilag 15kiló a keró minusz pegek, minusz fölösleges védőalkatrészek, minusz rotor, minusz lánctányér(csere, ajánlom), minusz nyeregcső, kb ügyeskedve 12-13 kilóra ki lehet hozni, és akkor még felnik, spec stucni, kormány salalalala, szal ez a keró nem nehéz, és ha karban tudod tartani, akkor simán odaveri a mongoose michefet...(jól írtam le?:D) De magától nem tartódik karban, meg a bicikliboltos se tisztitja ki, és zsírozza újra a csapágyakat, senem húzza meg a te igényeid szerint...

Erre ajánlom
Hát, ha streetre épited ki, streetre, ha dirtre épited át, akkor dirtre, ha parkar, akkor parkra, bár ez a legutóbbi... hát parkra, nem ajánlom őszintén...
Ennyiért vettem
49000Ft
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Hi-Ten


méretek:

20"


 
színválaszték:

fekete


villa (merevvilla):

Hi-Ten


Meghajtás

hajtókar:

3 részes Cr-Mo hajtókar, 175mm


lánc:

KMC


pedál:

Wellgo platform


Kerék

felni:

Szimplafalú, 48L


külső gumi:

Kenda 20 x 1.95"


 
peg:

2 pár acélpeg


Irányítás

kormány:

Hi-ten


kormányszár:

Mali alumínium


markolat:

Mali zombie


nyereg:

Mali


Fék

 
féktest:

Tektro alu U-fék


fékkar:

Promax


Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Gravity termékkel kapcsolatban: