-Flatland váz, ezért PEG-eket kapsz hozzá(4 DB)
-Szerintem könnyű.PEG-ekkel 15 KG,és a PEG-ek fél kilósak.
-Olcsó, haver 48-ért vette.
-Flatland váz, ezért PEG-eket kapsz hozzá(4 DB)
-Szerintem könnyű.PEG-ekkel 15 KG,és a PEG-ek fél kilósak.
-Olcsó, haver 48-ért vette.
császtok szetem minden jo rajtta kivéve néhány aproságot xD
-rotor kiváló :)
-gumik birják xD
-váz nekem hááát elmegy tudok vele menni csak kicsitt nehéz de jo :/
-felni jo XD
-fékek fognak elég jol (elsőféket megnyomtam ugrotam 1fejest) :( -_-''
-markolat naon jo
-pedál jo
mondom kicsit nehéz a váz de nem vészes xD elkezd izadni a kezem és csuszik a kormány :(
szetem ****a jo a Mali
A váz mérete nekem pont jó.
Streetre, dirtre, parkra használtam és nekem jól birta.
Az egész bicajba a váz a legerősebb.
Markolat nagyon rossz csere.
A hátsó felnim megrepedt.
A villám elhajlott.
A kormány elferdült.
A pedál müanyag nagyon hamar széttörik.
A váz geója nagyon bejön, könnyű vele forogni, nem is annyira magas szóval jól el van találva, áz erős, villa is, kormány elég jó, hajtás az király csak nehéz öntöttvas:D
fehérben nagyon jól néz ki
sziasztok! Én most attam el az enyémet és nekem semmi bajom nem volt velle minden az eredeti volt rajta semmit nem kellet cserélni.Én evel kezdtem nekkem teljesen bevált.Nagyon jó hajtás.Lendületes haladást biztosit :-)
hát van neki de nem sok
gyorsan nyulik a lánc
lágy keverékü a gumi szal elég hamer elkopik a felni elég gyenge
a hajtásnak néha utána kell huzni
Hát:S
Jó kormány-és villa
jól kezelhető
erős felnik
Gyenge hajtómű és!4(!!!!!!) kilós váz ami elég nehéz
nagyon kezdő bmx
inkább mongoose
Pár alkatrész csere után talán street/park de sztem végül is dirtre is alkalmas
Könnyű kis bicó. eddig jól kezelhető.
-erős rotor
-erős váz
-erős villa
-erős kormány
-jó hátsó fék
-a morkolat is jól tapad kesztyűvel
-fos a pedál(müanyag)
-fos első fék
-a felni nem túl erős
más bajom nincs vele
kezőknek:flatland,street,laza dirt
haladóknak:street
a váz geometriálya, és talán a villa. Én stolen P2-es kormánnyal használom és nagyon könnyű vele pörögni
ajánlanám:
szerintem ha költesz rá nagyon penge lesz:D:D
bordó
sárga
kék
zöld
pezsgő
A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.
1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.
1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.
A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Mali Tyrant BMX-ben milyen típusú középcsapágy van? |
1 válasz
utolsó: 2013. júl.
|
Mali Tyrantbe milyen középcsapágy kell? |
1 válasz
utolsó: 2013. feb.
|