- Olcsó
- Strapabíró váz
- Nehéz váz, villa, kormány, felni
- Rotor akad itt-ott
- Felni túl kemény betonra, dirtre nem elég mintás
- Volt olyan év, amikor a hátsó fék a 3szög alsó szárán volt, így ugrás után beleért / hozzáért a lánc
- USA szabvány csapágyház (nagy átmérős), a hátsó fék és emiatt csak a 'nagytányér' fér fel
- Fékkar nem csuklós rögzítő miatt nehezen szerelhető (perec után fedig törik...)
- Műanyag pedál törik
Hát, ha kezdődénk (mint ahogy a gyártó javasolja) evvel a vassal (acéllal) kezdesz tanulni, akkor egy normál vázzal repülni fox... (Bár Hi-Ten acál könnyebb mint a gömbgrafitos, de ebből a csőből is csak max vízcső készülhetne! :D)
Ha cseréled a villát, kormányt, nyeregcsövet és feknit, akkor minusz 5-8 kg!!!
Összességében egy olyen gépet kapsz gyári felszereltséggel, ami indokolatlanul túlméretezett, emiatt NAGYON nehéz (bár roppant strapabíró).
Konstrukciós hiba volt a fék a hátsó 3szög aljára tenni (bár fékerő javul), csupán egy evig volt ott.
Nagyon kezdőknek ha nem akarnak fejlődni vagy nagyon profiknak akik kezelni tudják a jelentős túlsúlyt, illetve olyanoknak akit törtek már vázat és soha nem akarják ismét átélni...
Ezt nem töröd/repeszted és súlyzónak sem utolsó!