Erős váz
Használtan jó áron lehet venni
Erős váz
Használtan jó áron lehet venni
fasza, erős váz, jó villák, jó markolat, ennyi kb :)
az sztem picit sok :S nehéz, nekem nagyon nyomott lefelé hajló kormánya van minden meghal rajta ahogy haver elmesélte :D
kezdő.
dirt, street
Az egész bicó jó ha egy-két alkatrészt kicserélsz rajta.
Én szerintem jó áron vettem :)
Tehát az ár érték arány is jó szerintem :D
Bár aki újat vesz nemtudom megéri-e neki ;P
Kormány rövid---> csere
Hátsó agy csapágyak meghaltak---> csere
Talán a bowden kicsit rövid, de engem eddig nem zavart meg egy kicsit nehéz, de nem vészes.
Könnyű vele forogni és bunnyzin meg ijen alapokat
elég masszivv jó hajtómű
Nehéz
kicsi kormány
gyenge villa nagyon nagy lánctányér
BMX re kezdésre
Viszonylag könnyű(12,5 kg lemértem). Váz yoo, hajtás nálam még bírja. Stucni, villa és a felnik jól bírják. Gumik nálam 1 év alatt alig koptak el.
A kormány nekem pont ideális, 65 cm széles, eddig nagyon jól bírja.
Ülés geci jól néz ki, szép a váz színe.
A villa "könnyített" , az FSA kormánycsapágy, és a 13 fogas Odyssey racsni nagyon jól működik.
Jó a két ujjas fékkar, ami nagyon bírja. Csak most már nincs fékem:D
Én csak a vázról írok.
Sztem jo a geo,kezdésnek megfelel.
Könnyü vele forogni.
Tanulni könnyü vele.
Sztem a méreteivel sincs gáz,nekem jó
Streetelek vele nagyrészt de néha kap 1 kis dirtet is és jól bírja
kezdő street/dirt/flatland
A MODELL ÉV 2009!
Sokkal jobb mint a tavalyi, érezhetően több energiát fektetett bele a Mongoose mint az elbaszott '08-as szériába. Sokkal jobb vázgeometria egyébként ez minden '09es olcsó árfekvésű Mongoose ra igaz. Könnyebb villa, csak jobb oldali peg, kényelmesebb fékkar,sokkal jobb stucni, kissebb lánctányér, jobb ülés, és a színe is jobban tetszik nekem bár ez szubjektív.
A súllya körübelül 1kg-al csökkent a '08-ashoz képest így ~13800g
Szerk: Jah kihagytam a felsorolásból a hajtóművet végre ez is az üreges CrMo -t kapta meg nem a 3kilós acél van benne...
Kerekek=COOL!
Gumi se rossz,de lehetne jobb. Váza könnyű. Kezdőknek naon szuper,mert könnyű vele a bunny! Nem nehéz.Kapott a haverom hozzá 4 peget,azok is jók. A kerék az ő szadulós bmx-ezésétől se kaptak 8-ast. Ugratni is szuper,ha a stucnit kicseréled.
Cool bicó,csak a stucnival és a gumival van egy kis gond,a többi nagyon jó!!! Kivéve a hajtást!
a 3részes hajtókar,jó a színkombináció(n.sárga/zöld) erős váz,villa,kormány,pedál,jó kis stucni,markolat!
igaz h elég erős nekem bírja a dirtet de NEHÉZ rajta szinte minden!a felni mivel nem duplafalu ezért elég könnyű8ast szerezni vele és ha nem elég nagy a nyomás akkor patkázásnál még meg is görbül befelé tehát legyen benne minimum 4bár!az agyak sem a legjobbak.elég nagy a lánctányér és a hajtómú egy idő után kattog rendesen.a stucni úgy húzd meg ahogy csak bírod vagy kulönben egy időután könnyen lazul.a súlyelosztása sem a legjobb...én az elsőféket le is szedtem de a hátsó sem fog rendesen.én hiányolom róla a forgórotyit mert kezdőknek fék nélkül nyomni nehéz de egy idő után hiányolni fogod h pörgethetsd a kormányt szabadon.a kormány rohadt hosszú.ha
A Mongoose-t 1974-ben alapította Skip Hess, ekkor még BMX Products, Inc néven. Motomag One néven futó egybeöntött alumínium BMX kerekével rögtön sikeres lett. Ekkor még otthon dolgozott, de másfél év múlva kinőtte otthoni bázisát, mivel ekkor már vázakat és komplett kerékpárokat is gyártott. A cég 2001-től a Pacific Cycle-hez tartozik.
A Mongoose fő profilja a BMX gyártás, de MTB, városi és fixi kerékpárok gyártásában is jelen van. 2001 óta gördeszkákat és elektromos robogókat is gyárt. A kezdetek kezdetén voltak motorkerékpár-vázas kísérleteik is, de ezek kudarcba fulladtak. A Mongoose két vonalon mozog egyszerre: gyárt belépő kategóriás kerékpárokat is, melyek az USA-ban még nagyáruházakban is megtalálhatóak, és felsőkategóriás, high-end modelleket is.
A cég fő arcai Steve „Romo” Romaniuk az élő freeride legenda, és Chris Akrigg, aki a féktelen fixitől a triálbringán át bármivel ami Mongoose hatalmasat alkot.