-egyenlőre nem sok, még az elején vagyok, még sok mindent le akarok cserélni.
-halk futású
-árához képest jó kiszerelés
szerk:
-a váz strapabíró.
-ha nem vagy csonti meg se kottyan. már 70 cm-t bunnyzok vele, bár a kormányt, villát és ülést cseréltem+ pegless. meg brakeless, de az kicsit más... :)
-a rotoros fék mindenképp. gondold meg mielőtt leszeded.
-ha cseréled a fékpofát akk nincs gond a fékerővel :)
-a gumik keveset bírnak -a kormány méhtelep -a fék inkább vibrál nem fékez(átlátszó fékpofában reménykedem h megoldja) -a markolat elmegy -a matricák nem festettek -a geo szar -az üléscső hosszabb mint egy mesterlövészpuskáé(hagyj belőle 3 cm-t)
szerk:
-a markolaat...
-a villa, az üléééés...
-a lánctányér miatt para csúszni
-a kormány azonnali csere
-az a 48 küllőőőőőő.... :@
-a pedál bírja a strapát, de csúszik mint a fos
a mali tyrantot és társait veri a kategóriában, de a tökéletestől messze van. lassanként cserélgess rajta mindent. kezdd a kormánynál:D am én egy átalakított michieffel kezdtem(haveromé) aminek 715 széles volt a kormánya(élénksárga Primo). így kézenfekvő a kormánycsere.
szerk: összességében nem rossz,amíg nem lesz occsó 21-es vázú valami, addig marad ez :)
kiindulási alapnak, kezdőknek. streetre és dirtre