Specialized Fuse I BMX

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.10.)
  • Listaár: 110.000 Ft

HASONLÓ BMX TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

csabaszasz avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, BMX gyilkolóként használtam
Előny

Váza nagyon erős és könnyű, a kerekek is elég jól birják,a hajtás is nagyon jó, meg nekem a fék is nagyon jól működik rajta.Ülést és a markolat is nagyon kényelmes rajta, egy élmény használni a Specialized Fuse I-et.

Hátrány

Gyári kormány kicsit kicsinek találom benne, és a befogo is elég csúnya. Az ülést nem tudom miért de én nem tudtam leengedni rajta, ezért le kellet vágnom az üléscsövet és fel kellet kötnöm a nyerget a vázra. Hátsó kerék nekem hamar csapágyas lett, de a felni az bírta. A váz sajnos nem ipari csapágyas, de így is megfelel.

Tapasztalat

Én használtan vettem 60ér és még 30at költöttem rá, és szerintem most eléggé jó kis bringa lett belőle, ajánlom a kormány és a stucni cserét, én még vettem bele hátsókereket is, de az tűrhető benne. A Fuse I bringát csak ajánlani tudom, nekem nagyon bevált minden téren.

Erre ajánlom

street,de inkább dirt

Ennyiért vettem
60ezerért használtan
Mért tömeg
11500 g
Szerinted hasznos?

cherry avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, BMX gyilkolóként használtam
Előny

- súlyba megvan

- ár teljesen jó

- CrMo váz

- ha alakitod kurvajó kerót tudsz belöle összehozni

- 20.6" - os váz teljesen ideális

Hátrány

- kormány hajlik

- gumik csúsznak

- fékpofa hamar kopik

Tapasztalat

MÁR NINCS MEG!

Erre ajánlom

street, dirt

Ennyiért vettem
38000
Mért tömeg
2900 g
Csatolt képek
Specialized Fuse I  2010 BMX
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

FlickzZ avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Gyárilag egy-két cucc szar rajta, mondjuk ez érthető mert nem olyan drága,de ha tuninngolod K**va JÓ LESZ!!!!
Hátrány
Gumik hamar kopnak, fékeket leszedtem (mindig elszakadt a bowden), gyári markolat is hamar elkopik. "Z" hajtókart,ha lecseréled lesza egy fullos bikeod !!!
Tapasztalat
Szerintem eléggé megéri a pénzét, én má 2 éve használom,és 1-2 kis hibától eltekintve elég jó bike!!
Erre ajánlom
STREET/dirt
Ennyiért vettem
65000
14 olvasó 79%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Hi-Ten


méretek:

20.5"


 
színválaszték:
  • sárga

  • szürke


villa (merevvilla):

Specialized Hi-Ten


Meghajtás

hajtókar:

3 részes Cr-Mo hajtókar, 175mm, 8 bordás tengely


lánc:
KMC Z510
pedál:

Specialized platform


 
lánctányér:

36T


Kerék

felni:

Fuse Single, szimplafalú


első agy:

Ipari csapágyas, 14mm


hátsó agy:

Kazettás, ipari csapágyas, 13 fogas driver, 14mm


külső gumi:

Specialized Rhythm Lite Sport, 20 x 2.1"


 
peg:

1 pár acélpeg


Irányítás

kormány:

Hi-Ten 2részes, 675mm széles, 205mm emelkedés, 12 fok hátrahajlás, 3 fok felhajlás


kormányszár:

Fuse, 50mm előrenyúlás


markolat:

Fuse File


nyereg:

Fuse Jump, 7mm sínek


Fék

 
féktest:

Tektro FX-330 U-fék


fékkar:

Tektro SBL-89


Geometria

váz geometria kép

Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized Fuse I termékkel kapcsolatban: