-egy félresikerült 360tapból kiesett a baloldali tengelycsavar... néztem h mi van...
-a stucni gyorsan és gyakran lazul
-a belsők sokszor defekteznek
-vp-nál kp-nál befog a bowden
-a pedál nem sokáig tapad
-a kormány hajlamos lehajlani
-a gyári villára nem lehet rotort rakni!!
-a kormánycsapit érdemes figyelni mert gyorsan lazul... mire észrevettem úgy tompított mint egy teló
SZERK:
-cserés alkatrész: kormány, villa, pedál, MARKOLAT, külsők, esetleg hosszú távon a hajtás és ESETLEG a felnik.
-a kormányt kényelmi okokból ajánlom cserére, és mert hajlik.
-egy könnyebb villától(pl. Envy) az egész bicó sóhajt egyet és sokkal könnyebb lesz mint előtte :D
-a kormánycsapágy egy idő után cserés
-a hajtás sokáig bírja, ha rendesen húzogatod a csavarokat. péel pihenés közben nézz rá néha, mert menet közben is hajlamos kitekeredni. javaslom az imbuszkulcs rendszeresítését :D
- A MARKOLAT FOSZLIK, NEM TAPAD ÉS BASSZA A KEZET!!!
-külsők: a legkisebb gond esetén cserét javaslok. ha nincs gond, akk 50%os kopásnál mindenképp. ja és ajánlatos minden ride előtt beállítani a keréknyomást 4 bar fölé!!!
-a felnik jól bírják, de 2méterről durrdefektre nem képezték ki őket, tapasztalat :D
-a pedálok ha elkopnak(kb. 5 hónap, hogy csak hétvégéken használtam), ajánlats slashet venni rá, nagggyon tapadnak :D